Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Tästä ketjusta huomaa, että todella moni katsoo ruudun kautta tätä ohjelmaa. Sitten jotkut vihaajat ulisee, että ihan floppi kun Temppareiden katsojaluvut on "vain sen ja sen verran", kun näistä ilmoitetaan vain tv:n katsojaluvut.
Vierailija kirjoitti:
Munamies tulee ittellä mieleen. C:
Niin missä asiassa munamiestä mietit😂
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hävettää ihmiset. Ruudun Twitter- tililläkin kauhea valitus, miten halutaan rahat takaisin yms.
Varmaan niissä käyttöehdoissa mainitaan että vastaavia tilanteita voi tulla vastaan, ja valittajatkin on sitten ruksineet sen "hyväksyn käyttöehdot"-kohdan rekisteröityessään
Huooooooh. Vaikee luovuttaa kun on 1,5h istunut päivittämässä ruutua. Pakko se varmaan on mennä nukkumaan. Kertokaa huomenna mihin aikaan alkoi toimimaan, jos joku vielä jaksaa yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hävettää ihmiset. Ruudun Twitter- tililläkin kauhea valitus, miten halutaan rahat takaisin yms.
Kieltämättä ironista että lapsien kiukuttelusta jaksetaan täällä ulista, mutta samaa ulinaa esiintyy kun omia leluja ei saa käyttöön.
Toki Ruutu+:n palvelu on maksullinen, että siinä mieleessä periaatekysymyksen tasolla ymmärrettävää, mutta jotkut reaktiot tuntuu kyllä menevän hieman yli.
Jos (ja niinhän Ruutu+ on) palvelu on maksullinen, miksi et vaadi hyvitystä jos se ei toimi?
Onkos tialla jotain sutinaa sen miehen kans kenen kans viettää paljon aikaa?
Jääkö Juho lopulta yksin? Fanni ei olekaan kiinnostunut ja TT tippunee runkkausepisodin jälkeen aika pian. Jos vielä Jöbiskin on ihastunut Santeriin niin lähteekö viimeseltä iltanuotiolta sinkuksi itsensä hölmöillyt Juho?
Eipä TT tainnut kovin suosittu resortissa ollakaan kun pudotusperusteena oli toksisuus eikä kukaan miehistä välittänyt pelastaa, mutta TT siis tippui sinkkunaisista pois.
Aivan kamalaa tuo Iiron käytös, hän ei kyl kunnioita yhtäkään naista, ovat olemassa vain viihdykkeinä ja aina tulee vastaan entistä parempia. Missä lie oppinut tuollaisen käytöksen, uskomatonta jos joku tyttöystävä olisi hyväksunyt. Mahtaa äiti olla tyytyväinen.
Ja Iiro vielä kuvittelee, että on mahdollisuus taistella Meiju omakseen, aivan kuin joku esine.
Parempi mies voittakoon. Pah, Iiro - opettele kunnioittamaan naisia!
Ai että tekis mieli läimäyttää tota Juusoa iltanuotiolla,
ja pikkuisen vaikuttaa että niin tekisi Kurosenkin :D
Juuso, sä oot koko tän session ajan ottanu yhteyttä toiseen maailmaan!
Ja Juuso alkaa kertoa näkemistään unista. Kurosella on kyllä pokassa pitelemistä.
Mä kehotan että sä otat sen yhteyden joka sulla oli ennen videota
ja jatkat sitä puhelua. Toi Kuronen on kyllä aivan loistava.
Ketä noi kaksi tossa lopussa oli:
"Sulla on penis mun sisällä ja sä vaa oot että joo, mä oon parisuhteessa"
Joku 13 ketjua viestiä siitä, että teidän Ruutu+ ei toimi. Mitä uskoitte saavuttavanne näillä viesteillä? Luulitteko olevanne ainoita? Katsoitteko yhtäkään aiempaa viestiä?
Täällä useampi sanonut että ruutu ei toimi.. mulla toimii niin, että näkyy nyt ruutu+ sisältö vaikka ikinä en oo siitä maksanut. What.