Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Ihan hirvee toi vaalea kimaltava makkarankuorimekko. En muista tuon tytön nimeä kenellä se on päällä, mutta aika karsea olis kenellä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruudun Twitterissä ilmoitus, että nyt toimii.
No ei mulla vaan ja kyllä olen päivittänyt näkymää.
Toivottavaati Jöbis laittaa ranttaliksi. Että toi Juho on pelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei vieläkään.. Taitaa olla mulla liikaa univelkoja kun tuli melkein itku, olin just saanu lapset nukkuu ja tein herkkuiltapalan itelleni ja aattelin viettää laatuaikaa temppistä kattoen, ni EIII.. Kohta herää vauva taas, eli taidan luovuttaa 😭
Tiedän tunteen! Mäkin nukutun vauvaa tunnin ja vauva nukahti just puoli kympiltä ja kiirehdin telkkarin eteen. 😔
Mulla ei näy edes se tän päiväinen jakso, että ongelmia on muillakin kuin ruutu plussalaisilla.
Nyt hävisi koko Tempparit ruudusta! Toivottavasti tarkoittaa sitä että asialle tehdään jotain!
Mä seuraan Samulin, Jessen ja Jöbiksen instalivee tässä ootellessa, sielläkin kiukuteltiin kun ei toimi...
Spoiler!!!
Pauliinan ex-joonas ja muut ruotii Vilmaa, on niin tv-viihdettä esittämässä. Spoiler-tiiviste on sisällöltään niin tylsä, ettei tuon lisäksi tule mieleen kuin Iiron yritykset Pauliinan kanssa. Toivotaan, että tuotantoyhtiö noteeraa tän palstan ja toteaa, että paljon pettymystä, mutta kuitenkin katsojat katsoisi mielellään, jos ohjelma paranee. Ilmeisesti vaikea löytää pareja, mutta laajentaa castingiä ikäryhmissä ja maksakaa vaikka palkkaa.
Joku pääsee huomisesta lähtien etsimään uutta duunia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirvee toi vaalea kimaltava makkarankuorimekko. En muista tuon tytön nimeä kenellä se on päällä, mutta aika karsea olis kenellä vaan.
Niina, tämän kauden wannabe-stripparimilja
Kiva kun oot sunnitellu sun koko viikon aikataulut temppareiden tahtii, ni just nyt ei jaksais tällästa PASKAA
Mulla ei toimi enää mikään ohjelma, pelkkää hups - jotain meni pieleen. Mistä ihmeestä tässä maksetaan?!
Vierailija kirjoitti:
On muuten harvinaisen tyhmää ottaa tuollaiset tatskat, kun suhdetta on takana, mitä, vuoden verran? Ja ikää pariskunnan osapuolilla jotain 19 vuotta? Saattaa kaduttaa sitten kun suhde ei olekaan se koko elämän kestävä
Toisaalta voi se ollakin. Itse myös melkein nelikymppinen, ja se ihan eka 15 veenä tavattu poikaystävä on yhä kuvioissa mukana, on ollut koko ajan siitä saakka kun tavattiin. Nykyään aviopuolisona ja lapseni isänä, elämäni rakkautena. Mentiin teineinä kihloihin ja voi luoja miten monta kertaa sain kuulla, että tuo ei ikimaailmassa tule kestämään kun olette noin nuoria. Voi nuorena väärinkin valita, mutta niin voi vanhempanakin. Ei se ikä yksin määrää sitä, miten toiset sopii toisilleen ja miten kovasti tekevät töitä suhteen eteen. Voi nuorena valita oikeinkin. Minkäs sille mahtaa, jos tapaa kumppaninsa jo nuorena? Ei kaikki kadu tekemiään valintoja, kokemuksia ja rakkauksiaan. Ei niitä tarvitse piilottaa minnekään.
Koko Ruutu kaatui. Ihanaa, tästähän minä juuri maksan :). Vai miten se menikään. F**K.
Vierailija kirjoitti:
Mä seuraan Samulin, Jessen ja Jöbiksen instalivee tässä ootellessa, sielläkin kiukuteltiin kun ei toimi...
Seurataan livenä, kun Samuli on kusella. Melkein kuin temppareita katsoisi :D
Pah, ei mulla ainakaan näy