Näin söin eilen ja pysyn hoikkana
aamulla: smootie banaanista, kananmunasta, piimästä, kaurahiutaleista
päivällä: läskisoosia keitetyillä perunoilla
illalla:kasviskeitto, jossa sulatejuustoa ja kermaa, teeleipä voilla ja keitetyllä kananmunalla, lasillinen piimää
En napostele enkä syö ruokailun ulkopuolella, janoon juon vettä.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävän vähän kasviksia.
En syö yli tarpeeni.
Hirveän vähän. Itse nääntyisin nälkään. Tuohon tarvitsee vielä yhden tai kaksi välipalaa ja enemmän kasviksia, jotka täyttävät mahaa.
Vierailija kirjoitti:
Hirveän vähän. Itse nääntyisin nälkään. Tuohon tarvitsee vielä yhden tai kaksi välipalaa ja enemmän kasviksia, jotka täyttävät mahaa.
En täytä vatsaani turhaan, syön vain tarpeen verran.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan saa kaikkia ravintoaineita tarpeeksi.
Kyllä saan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muka?
Vierailija kirjoitti:
Olihan tuossa banaani, perunoita ja kasviskeitto. 5 kourallista tullee helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan tuossa banaani, perunoita ja kasviskeitto. 5 kourallista tullee helposti.
Perunaa ei lasketa kasvikseksi ravitsemusohjeissa.
Hyi h-tti, taatusti itsekin laihtuisin noilla eväillä. Syömättä jäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muka?
Vitamiineja lähinnä vain banaanista.
Vierailija kirjoitti:
Siksi pysynkin hoikkana kun syön vain sen, mitä tarvitsen. Ylipainoa saadakseen pitää syödä niin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muka?
Vitamiineja lähinnä vain banaanista.
Niinkö luulet? Et taida tietää vitamiininlähteitä.
Missä marjat ja tuoreet kasvikset? Piimää ja kananmunaa smoothieen, ei välttämättä maistuis mulle. Smoothien sais helposti terveellisemmäksi heittämällä reilusti mustikoita sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä marjat ja tuoreet kasvikset? Piimää ja kananmunaa smoothieen, ei välttämättä maistuis mulle. Smoothien sais helposti terveellisemmäksi heittämällä reilusti mustikoita sekaan.
Ei mikään estä laittamasta mustikoita joukkoon, silloin kun niitä on saatavilla. Tällä hetkellä mulla ei niitä ole, syksyllä sitten taas.
Eikä ne mustikat vaikuta paljonkaan siihen terveellisyyteen, mikä se nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Kasviksista ei tule kaloreita!
Joten niitä on turha syödä ylenmäärin.
Söin eilen puolikkaan pussin makaronia ja kaksi hesen ketsuppipussia.
Ei ihme, että pysyt.
Energiaahan tuossa voi olla alle 1500 kcal. Riippuu nyt määristä tietty.
Mutta jos nyt ajatellaan normaaliannoksia eli läskisoosia on pari desiä korkeintaan, teeleipiä max kolme kpl jne., Hoikkuuden salaisuus on loppujen lopuksi määrissä. Voithan kertoa, että söitä "suklaata". On eri asia, puhutko konvehdista vain 200 g suklaalevystä.
Eikä yhden päivän ruokalista vielä mitään kerro. Pitäisi olla ainakin viikon keskivertolista.