Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies veti herneen nenään väärästä vessapaperista, joten kysyn mitä vessapaperia teillä käytetään?

Tyhmäkö
28.04.2018 |

Mies pyysi eilen käymään ruokakaupassa ja tuomaan kaiken mitä ostoslistassa oli. Miehen antamat rahat eivät riittäneet ja minulla ei ole yhtään ylimääräistä, joten ostin halvinta merkkiä mitä löysin. Eilisestä asti on mököttänyt eikä suostu puhumaan. :/ Mies ilmoitti pettyneensä taitoihini käydä kaupassa ja suorittaa yksinkertaisia asioita. Mies olisi halunnut parasta vessapaperia, jota aina käyttää mutta kun kysyin onko sillä mitään väliä minkä merkkiseen paperiin pyyhkii niin lopetti puhumisen..

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi sivua keskustelua wcpaperista. 😳

Vierailija
82/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotus Just One- paprua. Muut ovat kauheaa skeidaa.  Vessapapereissa on todella eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kerran kokeillut Lotuksen Just one-paperia niin muut tuntuvat tosi ala-arvoisilta. 

Minäkin olen vähän v*ttuuntunut jos mies tuo jotain muuta paperia kaupasta , mutta en sano mitään, haen vaan uuden säkin omaa peperia ja käytän väärää paperia ensiavuksi.

Toinen mikä on käytössä on lotuksen Fresh cucumber- kostea paperi.  Se tuoksu on todella ihana eikä semmoinen teollisen myrkyllinen.

Vierailija
84/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niksi-Pirkkaa.

Voisivat uusia niksit. Osaan nykyiset ulkoa.

Niksi-ja aforismipaperit on aika ohuita ja rulla kuluu nopeasti, ainakin meillä missä on iso kulutus.

Vierailija
85/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ongelma!

Se ongelma ei ole vessapaperi vaan se, että sinä reppana yrität miellyttää miestä, ja kyselet vessapaperin merkkiä meiltäkin. Ei tule onnistumaan! Onneksi suhde on tuore ja pääset siitä aika vaivattomasti eroon, kun ei ole vielä yhteisiä lapsia, yhteistä velkaa eikä yhteistä omaisuutta (toivottavasti).

Miksi mies ei 

A) antanut tarpeeksi rahaa

B) käynyt itse kaupassa

C) sanonut selvästi, mitä sinun pitää tuoda?

Kerronpa sinulle, mitä tulevaisuus tuo tullessaan: jos jatkat tuon miehen kanssa, hän käskee sinun hakea jostain hinkulan. Sinä et tiedä mikä se on, mutta haet kuitenkin. Mies nostaa "vessapaperiälämölön", kun sinä olet niin typerä että jätit ottamatta hinkuvan kitkun mukaan. Et sinä tiedä, mikä on kitku etkä sitä, että se olisi pitänyt erikseen etsiä paikasta x, y tai joku muu.

Nimimerkillä "Kokemusta on".

D miksi sinulla ei ole rahaa

Vaikka olisi, niin rahaa annettiin nimenomaan tätä huipputärkeää ostosta varten. MIEHEN rahaa. Näin sitä valtaa käytetään.

Vierailija
86/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyh, onko nyt "mies"ressun persiis ruvella kun väärää paprua. 

Ps, meillekin paprua jossa on vedettäviä herneitä

Mies ei edelleenkään puhu, mutta kävi aamulla ostamassa haluamaansa parasta vessapaperia ja heitti ostamani halpisroskan menemään.

Miten sä jaksat katsella tuota?

En jaksakaan katsella, mutta annan miehelle viikon aikaa puhua ja pyytää anteeksi. Jos näin ei tapahdu niin minä lähden.

Miksi? Ei hän viikossa muutu miksikään. Asia vain painuu taka-alalle. Sitten tulee uusi kiukun aihe. Taas katsellaan. Sama jatkuu pahimmassa tapauksessa loputtomiin.

Tiedän kokemuksesta.

Sehän siinä onkin kun sä "välität" toisen tunteista, muka, ja menet mukaan toisen tunnetiloihin ja loukkaannut siitä toiselle, että tälle tuli paha mieli jostain. Jos olisit itsenäinen ja uskaltaisit olla "välittämättä", kun sua ei toisen paha mieli asiasta kiinnosta oikeasti pätkääkään, niin kumppanikin voisi sua kunnioittaa. Kun et feikkaa "välittäväsi" ja sitten kuitenkin osoita, että ei sua kiinnosta toisen tunteet.

Ehei, olen päässyt jo vuosia sitten k*sipäistä eroon. Sen sijaan mulla on tunne- ja vuorovaikutustaidot hanskassa. Sulla ei ole. En kestäisi tuollaisen ihmisen kanssa enkä turhaan löisi päätäni seinään.

Vierailija
87/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miehes kuulostaa ihan mun exältä. Se suuttui kun tuli  kotiin  ja toivotin hyvää iltaa hänen mukaansa väärällä äänensävyllä. Se suhde loppui  aika lyhyeen :P

Vierailija
88/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mies osti väärää vessapaperia, sitä rumaa keltaista ja karheaa, pistin sellaisen show’n päälle että siitä lähtien on muistanut ostaa valkoista pehmeää paperia.

Vierailija
89/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lotuksen Soft Embo on hyvä. Jos rahat on tiukassa, niin Rainbown kallein paperikin on hyvää. Minä kyllä pesen perseeni enkä hankaa sitä paperilla. Pukamat kiittävät.

Näin. Lisäksi ison hädän jälkeen käytän Lotuksen märkää vessapaperia.

Sellaista keltaista hiekkapaperia en voi käyttää yhtään, heti iskee pukamat ja on persus ruvella.

Että kyllä sillä p*skapaperilla on todellakin väliä.

Hullua että ennen pyyhki millä vain. Julkisissa vessoissa tms muualla kuin kotona ei vieläkään tunnu missään. Omassa eriössä ei pysty käyttämään kuin sitä pehmeintä. Ennen muinoin Embo -ainoa pehmeä-oli kuin pesusieni, liian pehmeää ja paksua.

Olen synnyttänyt kahdesti ja paikat on eri malliset ja herkemmät. Paperia kuluu.

Sen sijaan ap:n mies EI pysty synnyttämään, mutta jokin herkkä kohta hänelläkin on, onko se sitten päässä tai pers... pyllyssä, en tiedä.

Hänen kuuluisi selittää järkevästi, miksi haluaa juuri tätä tiettyä paperia. Syy lienee enemmän korvien kuin haarojen välissä.

Vierailija
90/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusi sivua keskustelua wcpaperista. 😳

Ja vähän muustakin. So what? Näyttää olevan tärkeä asia, tässä on menty psyykkisen ja fyysisen herkkänahkaisuuden välillä aika lahjakkaasti.

Vierailija
91/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow ostin just säkin.

Joo mäkin tiedän perheen joille se paperin merkki on tärkeää. Tai kuviot joskus heillä oli vaaleanpunaisia sydämiä paperissa, eihän siihen raaski pyyhkiä😂. Ja vielä se punainen paperi näyttää pöntössä että alkoi menkat.

Vierailija
92/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotus luonnonystävän

Vierailija
93/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyh, onko nyt "mies"ressun persiis ruvella kun väärää paprua. 

Ps, meillekin paprua jossa on vedettäviä herneitä

Mies ei edelleenkään puhu, mutta kävi aamulla ostamassa haluamaansa parasta vessapaperia ja heitti ostamani halpisroskan menemään.

Miten sä jaksat katsella tuota?

En jaksakaan katsella, mutta annan miehelle viikon aikaa puhua ja pyytää anteeksi. Jos näin ei tapahdu niin minä lähden.

Miksi? Ei hän viikossa muutu miksikään. Asia vain painuu taka-alalle. Sitten tulee uusi kiukun aihe. Taas katsellaan. Sama jatkuu pahimmassa tapauksessa loputtomiin.

Tiedän kokemuksesta.

Sehän siinä onkin kun sä "välität" toisen tunteista, muka, ja menet mukaan toisen tunnetiloihin ja loukkaannut siitä toiselle, että tälle tuli paha mieli jostain. Jos olisit itsenäinen ja uskaltaisit olla "välittämättä", kun sua ei toisen paha mieli asiasta kiinnosta oikeasti pätkääkään, niin kumppanikin voisi sua kunnioittaa. Kun et feikkaa "välittäväsi" ja sitten kuitenkin osoita, että ei sua kiinnosta toisen tunteet.

Sä oot varmaan tuo testaaja.

En mäkään tuossa loukkaantuisi että mies ei saanut mitä halusi. Minä loukkaantuisin että hän syyttää siitä minua. Aikuinen mies voi ottaa vastuun omasta vessapaperistaan eikä sysätä vastuuta muille. Sinä testailija voit ottaa vastuun omasta tarvitsevuudestasi ja kasvaa aikuiseksi. Teidän suhteessa vastapuolella ei ole vastuu pärjätä sinun manipuloinnille jotta hän osoittaisi että on vahva ja kelpaa sinulle. Sinun pitää ottaa vastuu olla käyttämättä toiseen valtaa, manipulointia ja henkistä väkivaltaa. Sinun itsesi pitäisi osoittaa pystyväsi huomioonottavaan suhteeseen. Nyt osoitat vain että sinun kanssa ei pidä olla kenenkään parisuhteessa.

Millälailla vastuu omasta tarvitsevuudestani?

Mä en loukkaannu, jos mua syytetään sellaisesta, mitä mä en ole tehnyt. Sä uhriutuisit ulisemaan ja itkemään, kun sua syytettäisiin. Miksi?

Mä todella loukkaantuisin, että kehtaa edes epäillä. Niin tekee normaali ihminen.

Vierailija
94/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä aloitusta näkee täällä usein. Mutta yleensä siinä valitetaan miehen kyvystä käydä kaupassa. Mies ostaa aina vääriä tuotteita. Silloin kommentit on miestä vastaan niin kuin tässäkin.

Vierailija
95/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä aloitusta näkee täällä usein. Mutta yleensä siinä valitetaan miehen kyvystä käydä kaupassa. Mies ostaa aina vääriä tuotteita. Silloin kommentit on miestä vastaan niin kuin tässäkin.

No jaa. Eipä ole sattunut silmään.

Vierailija
96/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota vaan kun tunget miehesi ostamia budjettitamppooneja toosaasi...

Ei niissä ole mitään eroa.

Vierailija
97/97 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin miehestä, kun mykkäkoulu vaan jatkuu ja nyt aijon tapailla hyviä miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi