Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies veti herneen nenään väärästä vessapaperista, joten kysyn mitä vessapaperia teillä käytetään?

Tyhmäkö
28.04.2018 |

Mies pyysi eilen käymään ruokakaupassa ja tuomaan kaiken mitä ostoslistassa oli. Miehen antamat rahat eivät riittäneet ja minulla ei ole yhtään ylimääräistä, joten ostin halvinta merkkiä mitä löysin. Eilisestä asti on mököttänyt eikä suostu puhumaan. :/ Mies ilmoitti pettyneensä taitoihini käydä kaupassa ja suorittaa yksinkertaisia asioita. Mies olisi halunnut parasta vessapaperia, jota aina käyttää mutta kun kysyin onko sillä mitään väliä minkä merkkiseen paperiin pyyhkii niin lopetti puhumisen..

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lotus soft embo. Ei mene perse rikki. Töissä on jotain katrin paperia. On kuin hiekkapaperia ja perse heti verillä.

Vaimo osti kerran tuota. En ymmärrä mites sillä voi pyyhkiä hanuria. Ei kestä mitään. Jos vielä tuo kyseistä vessapaperia meille, niin heitän sen suoraa roskiin.

Jätä se muiden käyttöön ja osta itsellesi sopivaa. Älä heitä käyttökelpoista tavaraa, ts. rahaa menemään.

Vierailija
62/97 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkä se  osti? Pilailukaupasta saa vaikka dollarin seteleillä kuvioitua wc-paperia.

Lambin ja Soft embon lisäksi myös Tokmannilla myytävä tosi halpa paperi on riittävän hyvää. Kamalinta on keltainen serla.

ei taatusti yhtä surkeeta kuin xtra :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jätä se mies ennen kuin se saat sun itsetunnon kokonaan alas.

Suhde on suht tuore ja ensimmäistä kertaa huomaan miehessä pahoja puutteita. :(

Nyt ei ole myöhäistä lopettaa.

Vierailija
64/97 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyh, onko nyt "mies"ressun persiis ruvella kun väärää paprua. 

Ps, meillekin paprua jossa on vedettäviä herneitä

Mies ei edelleenkään puhu, mutta kävi aamulla ostamassa haluamaansa parasta vessapaperia ja heitti ostamani halpisroskan menemään.

Miten sä jaksat katsella tuota?

En jaksakaan katsella, mutta annan miehelle viikon aikaa puhua ja pyytää anteeksi. Jos näin ei tapahdu niin minä lähden.

Miksi? Ei hän viikossa muutu miksikään. Asia vain painuu taka-alalle. Sitten tulee uusi kiukun aihe. Taas katsellaan. Sama jatkuu pahimmassa tapauksessa loputtomiin.

Tiedän kokemuksesta.

Vierailija
65/97 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotuksen Soft Embo on hyvä. Jos rahat on tiukassa, niin Rainbown kallein paperikin on hyvää. Minä kyllä pesen perseeni enkä hankaa sitä paperilla. Pukamat kiittävät.

Pukamat kiiltävät?

Vierailija
66/97 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin Floralys. Kuluttaja-lehden testivoittaja. Meillä kyllä käytettiin jo ennen tuota testiäkin. On vain paras! Pehmeä, nukkaamaton.

Meillä sama. Vuosikaudet ollut tämä käytössä.

Vierailija
67/97 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha akka kirjoitti:

Onko sun miehesi narsisti? Sano sille, että olet pettynyt kun hän ei osaa hoitaa yksinkertaista asiaa eli antaa tarpeeksi rahaa ostoksiin.

Narsisti tai ei, en siedä miehen käytöstä.

Vierailija
68/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksi-Pirkkaa.

Voisivat uusia niksit. Osaan nykyiset ulkoa.

Vierailija
69/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti samaa mieltä! Ostin tätä luettuni tutkimuksen ja totta on!!

Florarys on paras, vaikka olen käyttänyt useita merkkejä.

Vierailija
70/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ongelma!

Se ongelma ei ole vessapaperi vaan se, että sinä reppana yrität miellyttää miestä, ja kyselet vessapaperin merkkiä meiltäkin. Ei tule onnistumaan! Onneksi suhde on tuore ja pääset siitä aika vaivattomasti eroon, kun ei ole vielä yhteisiä lapsia, yhteistä velkaa eikä yhteistä omaisuutta (toivottavasti).

Miksi mies ei 

A) antanut tarpeeksi rahaa

B) käynyt itse kaupassa

C) sanonut selvästi, mitä sinun pitää tuoda?

Kerronpa sinulle, mitä tulevaisuus tuo tullessaan: jos jatkat tuon miehen kanssa, hän käskee sinun hakea jostain hinkulan. Sinä et tiedä mikä se on, mutta haet kuitenkin. Mies nostaa "vessapaperiälämölön", kun sinä olet niin typerä että jätit ottamatta hinkuvan kitkun mukaan. Et sinä tiedä, mikä on kitku etkä sitä, että se olisi pitänyt erikseen etsiä paikasta x, y tai joku muu.

Nimimerkillä "Kokemusta on".

Vierailija
71/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ongelma!

Se ongelma ei ole vessapaperi vaan se, että sinä reppana yrität miellyttää miestä, ja kyselet vessapaperin merkkiä meiltäkin. Ei tule onnistumaan! Onneksi suhde on tuore ja pääset siitä aika vaivattomasti eroon, kun ei ole vielä yhteisiä lapsia, yhteistä velkaa eikä yhteistä omaisuutta (toivottavasti).

Miksi mies ei 

A) antanut tarpeeksi rahaa

B) käynyt itse kaupassa

C) sanonut selvästi, mitä sinun pitää tuoda?

Kerronpa sinulle, mitä tulevaisuus tuo tullessaan: jos jatkat tuon miehen kanssa, hän käskee sinun hakea jostain hinkulan. Sinä et tiedä mikä se on, mutta haet kuitenkin. Mies nostaa "vessapaperiälämölön", kun sinä olet niin typerä että jätit ottamatta hinkuvan kitkun mukaan. Et sinä tiedä, mikä on kitku etkä sitä, että se olisi pitänyt erikseen etsiä paikasta x, y tai joku muu.

Nimimerkillä "Kokemusta on".

D miksi sinulla ei ole rahaa

Vierailija
72/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans marisen parisuhteessa mistä sattuu. Se on testi kumppanille onko se mun pompoteltavissa oleva idiootti, kuten ap, vai löytyykö omaa persoonaa niin, että ei ota nokkiinsa arvostelusta. Ap otti nokkiinsa, kun vessapaperivalinta haukuttiin.

Vierailija
73/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei edelleenkään puhu, mutta kävi aamulla ostamassa haluamaansa parasta vessapaperia ja heitti ostamani halpisroskan menemään.

En jaksakaan katsella, mutta annan miehelle viikon aikaa puhua ja pyytää anteeksi. Jos näin ei tapahdu niin minä lähden.

Miksi? Ei hän viikossa muutu miksikään. Asia vain painuu taka-alalle. Sitten tulee uusi kiukun aihe. Taas katsellaan. Sama jatkuu pahimmassa tapauksessa loputtomiin.

Tiedän kokemuksesta.

Sehän siinä onkin kun sä "välität" toisen tunteista, muka, ja menet mukaan toisen tunnetiloihin ja loukkaannut siitä toiselle, että tälle tuli paha mieli jostain. Jos olisit itsenäinen ja uskaltaisit olla "välittämättä", kun sua ei toisen paha mieli asiasta kiinnosta oikeasti pätkääkään, niin kumppanikin voisi sua kunnioittaa. Kun et feikkaa "välittäväsi" ja sitten kuitenkin osoita, että ei sua kiinnosta toisen tunteet.

Vierailija
74/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotuksen Soft Embo on hyvä. Jos rahat on tiukassa, niin Rainbown kallein paperikin on hyvää. Minä kyllä pesen perseeni enkä hankaa sitä paperilla. Pukamat kiittävät.

Näin. Lisäksi ison hädän jälkeen käytän Lotuksen märkää vessapaperia.

Sellaista keltaista hiekkapaperia en voi käyttää yhtään, heti iskee pukamat ja on persus ruvella.

Että kyllä sillä p*skapaperilla on todellakin väliä.

Vierailija
75/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Lisäksi ison hädän jälkeen käytän Lotuksen märkää vessapaperia.

Sellaista keltaista hiekkapaperia en voi käyttää yhtään, heti iskee pukamat ja on persus ruvella.

Että kyllä sillä p*skapaperilla on todellakin väliä.

Sulla on vain heikko perse, itsellä ei ole mitään väliä, millä pyyhkii, koska elimistöni, limakalvoni ja muu vastaava on normaali.

Vierailija
76/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kokemuksesta.

Sehän siinä onkin kun sä "välität" toisen tunteista, muka, ja menet mukaan toisen tunnetiloihin ja loukkaannut siitä toiselle, että tälle tuli paha mieli jostain. Jos olisit itsenäinen ja uskaltaisit olla "välittämättä", kun sua ei toisen paha mieli asiasta kiinnosta oikeasti pätkääkään, niin kumppanikin voisi sua kunnioittaa. Kun et feikkaa "välittäväsi" ja sitten kuitenkin osoita, että ei sua kiinnosta toisen tunteet.

Sä oot varmaan tuo testaaja.

En mäkään tuossa loukkaantuisi että mies ei saanut mitä halusi. Minä loukkaantuisin että hän syyttää siitä minua. Aikuinen mies voi ottaa vastuun omasta vessapaperistaan eikä sysätä vastuuta muille. Sinä testailija voit ottaa vastuun omasta tarvitsevuudestasi ja kasvaa aikuiseksi. Teidän suhteessa vastapuolella ei ole vastuu pärjätä sinun manipuloinnille jotta hän osoittaisi että on vahva ja kelpaa sinulle. Sinun pitää ottaa vastuu olla käyttämättä toiseen valtaa, manipulointia ja henkistä väkivaltaa. Sinun itsesi pitäisi osoittaa pystyväsi huomioonottavaan suhteeseen. Nyt osoitat vain että sinun kanssa ei pidä olla kenenkään parisuhteessa.

Vierailija
77/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei käynyt itse kaupassa tai käynyt sitten myöhemmin ostamassa sitä oikeaa vessapaperia? Kyllä on pienet murheet, jos tuollaisesta pitää alkaa mököttää ja suuttua.

En kauan kattelis. 

Vierailija
78/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kans marisen parisuhteessa mistä sattuu. Se on testi kumppanille onko se mun pompoteltavissa oleva idiootti, kuten ap, vai löytyykö omaa persoonaa niin, että ei ota nokkiinsa arvostelusta. Ap otti nokkiinsa, kun vessapaperivalinta haukuttiin.

Testailija. Käyttää henkistä väkivaltaa. Voisit miettiä mikä susta on tehnyt noin viallisen normaaliin parisuhteeseen. Että kuka sua on testaillut ja todennut heikoksi.

Vierailija
79/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kokemuksesta.

Sä oot varmaan tuo testaaja.

En mäkään tuossa loukkaantuisi että mies ei saanut mitä halusi. Minä loukkaantuisin että hän syyttää siitä minua. Aikuinen mies voi ottaa vastuun omasta vessapaperistaan eikä sysätä vastuuta muille. Sinä testailija voit ottaa vastuun omasta tarvitsevuudestasi ja kasvaa aikuiseksi. Teidän suhteessa vastapuolella ei ole vastuu pärjätä sinun manipuloinnille jotta hän osoittaisi että on vahva ja kelpaa sinulle. Sinun pitää ottaa vastuu olla käyttämättä toiseen valtaa, manipulointia ja henkistä väkivaltaa. Sinun itsesi pitäisi osoittaa pystyväsi huomioonottavaan suhteeseen. Nyt osoitat vain että sinun kanssa ei pidä olla kenenkään parisuhteessa.

Millälailla vastuu omasta tarvitsevuudestani?

Mä en loukkaannu, jos mua syytetään sellaisesta, mitä mä en ole tehnyt. Sä uhriutuisit ulisemaan ja itkemään, kun sua syytettäisiin. Miksi?

Vierailija
80/97 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testailija. Käyttää henkistä väkivaltaa. Voisit miettiä mikä susta on tehnyt noin viallisen normaaliin parisuhteeseen. Että kuka sua on testaillut ja todennut heikoksi.

Kyllä mä sen testailijan tiedän. Kuvitteletko sä, että sen miettiminen ratkaisee jotain? Minkä se ratkaisee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi