Mies veti herneen nenään väärästä vessapaperista, joten kysyn mitä vessapaperia teillä käytetään?
Mies pyysi eilen käymään ruokakaupassa ja tuomaan kaiken mitä ostoslistassa oli. Miehen antamat rahat eivät riittäneet ja minulla ei ole yhtään ylimääräistä, joten ostin halvinta merkkiä mitä löysin. Eilisestä asti on mököttänyt eikä suostu puhumaan. :/ Mies ilmoitti pettyneensä taitoihini käydä kaupassa ja suorittaa yksinkertaisia asioita. Mies olisi halunnut parasta vessapaperia, jota aina käyttää mutta kun kysyin onko sillä mitään väliä minkä merkkiseen paperiin pyyhkii niin lopetti puhumisen..
Kommentit (97)
Aina sitä Lotus Just One laatua. On kalleinta joo, mutta mulla on ärtyvän suolen oireyhtymä (=lähes aina ripuli) ja mikään heppoinen paperi joka hajoaa sormiin ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä Big ball merkkistä hylsytöntä paperia ja on tosiaan väliä nuo rullat kestää puolta kauemmin 7-henkisessä perheessä kuin muut joten vaikka osto hinta ei ole halvin niin pitkässä juoksussa halvin vaihtoehto.
Sitä en tiedä mitä miehesi arvostaa. Me arvostetaan hinta laatu/suhdetta ja riittävyyttä
Mihin juoksette vessapaperin kanssa?
Ahahaaaa reps
Vierailija kirjoitti:
Aina sitä Lotus Just One laatua. On kalleinta joo, mutta mulla on ärtyvän suolen oireyhtymä (=lähes aina ripuli) ja mikään heppoinen paperi joka hajoaa sormiin ei käy.
Eikö nyt ripulin jälkeen kannattaisi pestä persus, sehän saattaa roiskua ties miten.
Sano miehelle että opettelee pesemään sen perseensä.
Meillä on aina xtra-merkkistä eikä kukaan ole valittanut että takamus menisi verille.
Kävisi itse kaupassa jos kerran on niin tarkka.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Floralys. Kuluttaja-lehden testivoittaja. Meillä kyllä käytettiin jo ennen tuota testiäkin. On vain paras! Pehmeä, nukkaamaton.
Samaa. On vielä edullinen. Jotain 0,30 e rulla.
Soft Emboa. Ei tarvitse edes keskustella. Töissä saa pyyhkiä huonoon ja halpaan.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Floralys. Kuluttaja-lehden testivoittaja. Meillä kyllä käytettiin jo ennen tuota testiäkin. On vain paras! Pehmeä, nukkaamaton.
Meilläkin. Se sininen paketti.
Mitä sattuu. Nyt jotain lidlin ja ihan hyvää oli, varmaan jatkossakin sitä ostan jos lidliin menen.
Teille joilla perse menee pyyhkimisestä rikki. Käyttäkää käsisuihkua! Jos tarvii niin usein käydä ja monta kertaa pyyhkiä niin jo hygieniasyistä.
Tyhmäkö kirjoitti:
Mies pyysi eilen käymään ruokakaupassa ja tuomaan kaiken mitä ostoslistassa oli. Miehen antamat rahat eivät riittäneet ja minulla ei ole yhtään ylimääräistä, joten ostin halvinta merkkiä mitä löysin. Eilisestä asti on mököttänyt eikä suostu puhumaan. :/ Mies ilmoitti pettyneensä taitoihini käydä kaupassa ja suorittaa yksinkertaisia asioita. Mies olisi halunnut parasta vessapaperia, jota aina käyttää mutta kun kysyin onko sillä mitään väliä minkä merkkiseen paperiin pyyhkii niin lopetti puhumisen..
Kuule pitkällä kokemuksella: tuosta suhteesta ei seuraa sulle mitään hyvää, koska sun mies ei halua arvostaa sua, ja haluaa alistaa sut ja viedä sun itsetunnon.
Sun ei tarvi olla tuollaisen mulkeron kanssa. Korjaan, ei pidä.
Kokeiltu on ei kannata.
N50
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei sano puolisolleen, että on "pettynyt taitoon käydä kaupassa tai suorittaa yksinkertaisia asioita".
Ei pitäs ei, mun mies (ex) kyllä sanoi.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt ripulin jälkeen kannattaisi pestä persus, sehän saattaa roiskua ties miten.
Pesenkin aina, mutta kun vessassa ei ole pesumahdollisuutta vaan joutuu kipittämään wc:stä kylppäriin, niin pakko pyyhkiä isoimmat pois ennen... Sinänsä peseminen ihan pakkokin, koska muuten jos vatsa on huonona, niin johan se loputon pyyhkiminen kuluttaisi ihon rikki.
Ap jätä se mies ennen kuin se saat sun itsetunnon kokonaan alas.
Lidlin floralys tai lotus soft embo
Vierailija kirjoitti:
pitkässä juoksussa
Tuo on kamalin finglishmi jonka tiedan. Sanasta sanaa kaannetty "in the long run" joka tarkoittaa suomeksi "ajan mittaan", "ajan kuluessa". Juoksun, pitkan tai lyhyen kanssa silla ei ole mitaan tekemista.
50 vuotta lisää niin se on jo normaalia kieltä, johon kukaan ei kiinnitä mitään huomiota. Niin se kieli muuttuu.
Odota vaan kun tunget miehesi ostamia budjettitamppooneja toosaasi...
Kannattaa ehkä harkita tämän kullanmurun vaihtamista toiseen tai jopa ihan itsenäiseen elämään.