Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu odottanut että miehen lapset isoja

Vierailija
28.04.2018 |

ennen kuin olette itse perustaneet perheen? Isolla tarkoitan jo teini ikäisiä jotka muuttamassa pian omilleen. Olen aina halunnut kolme omaa lasta, mutta en halua isoa uusioperhettä ja että kerrostalossa asuisi lauma pienempiä ja teinejä sekaisin. Ajattelen myös että parempi että lapset saavat isänsä huomion nyt, eivätkä joudu jakamaan huomiota vauvan kanssa. Kun on aika, haluan keskittyä mieheni kanssa vauva- ja taaperoaikaan täysillä ilman että teinit entisestä liitosta pelaisivat kovaäänisesti pleikkaria kavereidensa kanssa meillä... Ahdistaisi myös odotusaika sellaisessa kodissa puhumattakaan että miehen exä edelleen kuvioissa alaikäisten lasten vuoksi. Kellään samoja ajatuksia? Jaksaisitteko odottaa että entiset pois alta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa odottaa. Vältyt itse monelta murheelta ja hammasten kiristelyltä. Nimim itse muutin liian aikaisin ja kadun sitä vieläkin

Vierailija
2/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissäsi kirjoitti, että kannattaako odottaa, että exän lapset on isoja eli teini-ikäisiä.

Teinit kaipaavat vanhempiaan siinä missä nuoremmatkin. Kyllä sun kannattaisi odottaa, että ovat kunnolla muuttaneet pois kotoa. Kunnolla tarkoitan sitä, että ovat esim olleet omillaan jo pari kolme vuotta. Moni muuttaa vielä takaisinkin.

Kamalaa teineille, että siihen aletaan vääntää vauvoja. Teinit voivat alkaa oireilla ja sitten se vasta hankalaksi meneekin.

Uusperheet ovat kamalia muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaakohan mies aloittaa uudelleen taaperovaiheen, kun on päässyt edellisestä pesueesta? Ei välttämättä.

Vierailija
4/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Entä mies? 

Vierailija
5/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaakohan mies aloittaa uudelleen taaperovaiheen, kun on päässyt edellisestä pesueesta? Ei välttämättä.

Minä en haluaisi. Olen tarpeeksi kauan odottanut sitä vaihetta, kun lapset lentävät pesästä. Iltatähti olisi kauhea ajatus.

Vierailija
6/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan ihan näitten omien kasvamista..

Vierailija
7/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en missään nimessä aloittaisi alusta, en omien onkä toisen lasten kanssa, mutta olenkin äiti. Lapsi on 17.

Vierailija
8/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta oli ihan turhaa. Täällä ne maleksii melkein koko ajan vaikka nyt tämän pitäisi olle meidän perheen koti. Todella epäkypsää käytöstä heiltä.

Vierailija
9/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan ihan näitten omien kasvamista..

No, kiva. ap

Vierailija
10/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies jos jo kohta aikuiset lapset? Sopiiko hän pikkulapsiperheen isukiksi enää?

Vierailija
11/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24 ja mies 30, mies sai esikoisensa nuorena ja olisi 37 kun hän täysi ikäinen. Itse olisin siis 31 ja tästä syystä mietin onko yhtälö edes mahdollinen.. Mies haluaa myös yhteisiä lapsia, sillä ajattelee että isyys voisi olla pidemmässä parisuhteessa sekä elämää nähneenä erilaista kuin nuorempana. Ap

Vierailija
12/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä takia mieheni kävi sterilisaatiossa nelikymppisenä.

Vierailija
13/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä olemme asuneet siis 5 v ja olen nyt alkanut ajattelemaan enemmän kuinka ihanaa olisi saada oma lapsi... Mietin vain jaksanko odottaa vielä toiset 5 vuotta ja enemmänkin. Ap

Vierailija
14/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ennen kuin olette itse perustaneet perheen? Isolla tarkoitan jo teini ikäisiä jotka muuttamassa pian omilleen. Olen aina halunnut kolme omaa lasta, mutta en halua isoa uusioperhettä ja että kerrostalossa asuisi lauma pienempiä ja teinejä sekaisin. Ajattelen myös että parempi että lapset saavat isänsä huomion nyt, eivätkä joudu jakamaan huomiota vauvan kanssa. Kun on aika, haluan keskittyä mieheni kanssa vauva- ja taaperoaikaan täysillä ilman että teinit entisestä liitosta pelaisivat kovaäänisesti pleikkaria kavereidensa kanssa meillä... Ahdistaisi myös odotusaika sellaisessa kodissa puhumattakaan että miehen exä edelleen kuvioissa alaikäisten lasten vuoksi. Kellään samoja ajatuksia? Jaksaisitteko odottaa että entiset pois alta?

Ei siinä muuta, mutta ehditte erota ennenkuin tuo aika koittaa. Eli lapset nyt ja varaudu myöhempään yksinhuoltajuuteen tai etsi mies jonka kanssa ei tarvitse odottaa. Ja varaudu silti myöhempään yh:een.

Vierailija
15/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yh kohtalona?

Vierailija
18/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mietin minäkin. Kerran sen vaiheen kokeneena, never again.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi