Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kirja minusta" - älkää vaan ostako lahjaksi!!

Pettynyt lukija
28.04.2018 |

Facebookissa kirjan mainos pomppaa jatkuvasti esiin ja ihmiset intoilevat ideaa ja suosittelelevat kavereilleen. Kommentoin itsekin asiallisesti ketjuun, että en voi suositella oman kokemuksen perusteella. Ostin kirjan joululahjaksi isälleni, mutta palautin saman tien, sillä käännös oli luokattoman huono ja lopputulos todella viimeistelemätön. Kirjoitusvirheitä oli joka toisella sivulla ja vaikutelma tosi kökkö. Kommenttini poistettiin hehkutusketjussa ja minua estettiin kommentoimasta. Tässä siis totuus, toivottavasti tämä löytyisi googlaamalla ennen kuin joku muukin menee halpaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karseita paitoja tosiaan. Ehkä jos värit olisivat vähemmän räikeät, voisin itse pitää päällä lahjaksi saatuna. Muuten tosiaan yöpaitamatskua. Meillä sitä paitsi on neljä mummua, mutta se taitaa olla paidan tekijälle vieras sana (toisin kuin mumma).

Vierailija
22/24 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkielen erinomaisena taitajana sanoisin sinulle, että mielestäni täällä on tarkoitus keskustella eikä puuttua toisen kielioppivirheisiin. Eihän käytöstavoiltaan asiallinen ihminen suosittele tuntemattomalle vaikkapa puheterapiaa, jos tällä on esimerkiksi s-vika. Kommenttisi kertoo paljon enemmän sinusta ja käytöstavoistasi kuin henkilöstä, jota kommentoit. Tätä tulee vastaan keskustelufoorumeilla todella paljon ja tyrehdyttää itse asiasta keskustelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksi äiti vaan kirjoitti:

En oikeen ymmärrä tätä negatiivisyyttä näitä paitoja kohtaan ja itse ihan hyvin voisin käyttää tälläistä äiti paitaa jos saisin sen omilta lapsiltani lahjaksi. Ei ole ehkä se ensimmäinen paita minkä laittaisin töihin tai kauppa reissuille päälleni, mutta kotona voisin ylpänä pitää sitä ja yöpaidaksi se sopisi myös erinomaisesti. Suurimman osan vuorokaudesta vietän kuitenkin kotona ja yleensä minulla on myös paita päällä kotona ollessani.

*negatiivisuutta. Sinuna toivoisin lahjaksi vaikka äidinkielen kirjaa. :)

Edellinen kommentti liittyi siis tähän. Unohdin lainauksen. :)

Vierailija
24/24 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suosituksia saman tyylisistä kirjoista, kuin "Kirja minusta" jotka olisi hyviä? Haluaisin vähän unohdetulle, rakkaalle isoäidilleni ostaa tämän äitienpäivälahjaksi, ja täyttää yhdessä. Haluan että mummo kokee olevansa tärkeä ja tulla kuulluksi, ja itse haluan taltioida hänen elämäntarinansa kirjaan ennen kuin aika jättää. Suosituksia??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme