Kolmenkimppa? Teinko oikean ratkaisun?
Olin eilen ravintolassa ja minut kutsuttiin samaan poytaan kahden miehen kanssa. Toinen miehista oli todella komea ja pitka toinen ihan vastakohta. Miehet ehdottivat lyhyen keskustelun jalkeen kolmen kimppaa ja suostuinkin siihen koska toinen oli niin komea. Tulin kuitenkin katumapaalle kesken matkan ja lahdin kotiin. Nyt vahan kaduttaa. Olisiko sittenkin pitanyt lahtea mukaan vaikka toinen miehista ei miellyttanyt? Mietin muutenkin mikahan tuo kuvio oli? Huom. En asu suomessa
Kommentit (63)
Missä maassa asut/olet nyt? Jos muslimeja olivat niin varmasti olisit saanu taudin niiltä. Ehkä useammankin.
N18
Vierailija kirjoitti:
Toinen oli tosin ulkonaollisesti klonkun tasoa. Oli vaan pakko jattaa valiin. En ymmarra miksi olivat edes kahdestaa. Ap
Ja miesten kämpillä oli lisäksi seitsemän kääpiötä odottamassa.
En ole provo. Tykkaan vain pitaa hauskaa taalla ja nauttia elamasta. Olen silti suht varovainen. Ap
Kannattaa kokeilla 18 kimppaa. 10 munaa peppureikään, 5 munaa pimppareikää ja 3 munaa suukkureikään.
Vierailija kirjoitti:
Teit väärin kun jätit vahvistamatta suomalaisnaisen kuvaa maailmalla pikku keskustelun jälkeen helposti kimppaakin tuntemattomille jakavana horovitsinä.
Pitkä kaveri oli avulias kaverilleen, ja yritti saada hännellekin kerran pesää. Tiesivät, että suomalaiselta se voisi onnistua. Valitettavasti tälläkin kertaa klonkku jäi ilman.
Vierailija kirjoitti:
En ole provo. Tykkaan vain pitaa hauskaa taalla ja nauttia elamasta. Olen silti suht varovainen. Ap
Varovainen koska panet vain komeita miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen olemaan varovainen. Missä päin nyt asuitkaan?
Aiheutit melkoisen pettymyksen mukaville miehille. Ehdottomasti olisi pitänyt suostua ja antaa molemmille, kimpassa. Kunnon liukkaria käyttäen, saat anaaliin ja pi.mppaan yhtaikaa. Aijai kun tekee gutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit väärin kun jätit vahvistamatta suomalaisnaisen kuvaa maailmalla pikku keskustelun jälkeen helposti kimppaakin tuntemattomille jakavana horovitsinä.
Pitkä kaveri oli avulias kaverilleen, ja yritti saada hännellekin kerran pesää. Tiesivät, että suomalaiselta se voisi onnistua. Valitettavasti tälläkin kertaa klonkku jäi ilman.
Komea oli vaan siipimies ja kohta olisit huomannu nussivas vaan sen klonkun kaa
Olisi sun pitänyt lähteä kolmen kimppaan. No ensi kerralla sitten.
Siis kerran sain tyrmaystippoja taalla ja uskokaa vaan olen sen jalkeen ollut erityisen varovainen. Nama vaikittivat luotettavilta ja olivat ihan paikallisia ei siis esim. Marokkolaisia tms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sen komean numero kylla loytyy hmm. Ap
Hahaa soita sille komealle ja ehdota kahden kimppaa ENSIN.
Tässähän kuvio on sellainen, että se rumilus ei saisi ikinä piseroa, jos ei tää komee hemmo sitä auttais.
Olen tähän törmännyt itsekin aikoinani ja yksi parhaimmista seksikokemuksista kyllä oli.
Se rumempi oli itseasiassa paljon parempi, kuin se hyvännäköinen joka minut alunperin iski.
Ja se paremmannäköinen tuli aika nopeasti ja sen kohdalta homma oli siinä. Rumilus työsti minua tuntitolkulla. Saunottiin ja uitiin välillä ja taas jatkettiin. Komistus melkein enimmäkseen istui nojatuolilla runkkailemassa.
Oletko tietoinen, että asut erittäin konservatiivisessa maassa. Voin luvata, että kyllä sulla on ihan täyshoron maine jo heidän silmissä.
Voi olla nain. Mutta jonkunlainen naamaraja on oltava. Tahan en ihan kyennnyt. Ap
Olen kylla tietoinen missa asun. Kiitos kysymasta ja itse en ole ehdotellut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hui sentään. Sulla se ei taida paljoa järki päätä pakottaa, kun jo kerran lähdit kävelemään heidän kanssaan ajatus kimpasta mielessäsi, ulkomailla.
Hui sentään. Jatka sinä vaan kävelemistäsi siellä aitan takana äläkä sekoa suuren maailman touhuihin.
t: 11 vuotta maailmalla pyörinyt ja vaaratilanteisiin VAIN Suomessa joutunut.
Ei kerrassaan mitään!
Ei tässä nyt siitä ole kyse. Miten hitaalla sinä oikein käyt?