Apua! Seksitreffit tulossa ja pimppa haisee pesusta huolimatta mädälle!
Help!
Minulla on joskus aiemminkin pitkittyneiden (9pv) kuukautisten jälkeen löyhähdellyt sellainen tunkkainen seisoneen veren haju pimpasta. Sellanen kuin pilaantumaan alkaneesta limottuneesta lihasta lähtee.
Hyi hitto!
Haju kyllä ajan kanssa on lähtenyt muutaman päivän maltillisten pesujen jälkeen.
MUTTA NYT EI OLISI SITÄ MUUTAMAA PÄIVÄÄ!!!
Pitäisi olla iskussa Vappupäivään asti. On treffikumppani jo niin kauan odottanut "seuraavalle levelille" siirtymistä, että jos ei tällä mökkireissulla pimppa saa, se on siinä.
Onko jotain emätinhuuhteluita, jotka raikastaisivat hajua? Tiedän varmasti, että tauteja ei ole, että gyne vain katsoisi säälivästija antaisi ohjeita, ettei saippualla eikä liian usein saa pestä. Ja että ajan kanssa tämä vaiva paranee MUTTA KUN EI OLE SITÄ AIKAA!!!
Pari kertaa aikaisemminkn on ollut ja tiedän, että seksin harrastaminen saa vielä järjettömän sillin hajun löyhähtämään.
Miten siis saan pimpin ph:normalisoitua???
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kuppa ja kuus muuta?
No kun ei ollut MITÄÄN Helsingin Allergiasairaalan yhteydessä olevan Suomen suurimman sukupuolitautiklinikan testien mukaan.
Tulostin vastaukset omakannasta ja menin gynekologille (mies), joka oli sitä mieltä ettei haise eikä ole syytä huoleen, kun sp testit on KAIKKI negatiivisa.
Vaikka sanoin, että tulee ajoittain ruskeanharmahtavaa vuotoa, joka näkyy valkoisissa pikkareissa, katsoi gyne vain vähän säälivästi ja sanoi, että liittyy kuukautisiin. Että jos emättimen limakalvo kuivahtaa saattaa vähäinen verimäärä jäädä pitemmäksi aikaa ulos tulematta. Sen seurauksena saattaa muodostua tympeää hajua, mutta hän ei tässä kohtaa sellaista tunne. Ja kun ei ole aristusta tutkimisen yhteydessä, kaikki on kunnossa.
Kaikki on nyt kunnossa, kiitos vanhan kätilön, jonka ohjeilla homma normalisoitui.
Että te kaikki jotka olitte niiiiiiin huolissanne kansakunnan terveydestä minun vuokseni, voin kertoa että homma hoidettu ja te voitte minun puolestani painua v****un.
t: Ap Stadista (ei Porvoosta)
Vaikea uskoa tai käsittää. Oma pildeni tuoksuu ja maistuu hyvältä.
Toivottavasti et altistanut partneriasi taudeille kuitenkaan silloin vappuna. Eihän tuommoinen ole tervettä. Ehkei vain otettu kaikkia testejä kuitenkaan.
Luin että
Apua! Seriffit tulossa ja pimppa haisee pesusta huolimatta mädälle!