Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä voi estää mua etten nolais itteeni enenpää!!!!!!! Pliiisss
Miten olet nolannut itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli ❤️
❤ sullekin. T. Olli
Oletkohan "mun Ollini"?
Veikkaan ettei.
No joo, Suomessa on yli 20 tuhatta Ollia. Joku pikku vihje voisi olla paikallaan, jos on halua keskustella henkilökohtaisemmalla tasolla. Tämä Olli elelee Helsingissä.
Nyt olisi ihana ilma lähteä kanssasi ulos nauttimaan keväästä. Jaksaisitko lähteä vähän ulos vai oletko huonossa kunnossa? Voimahaleja sinulle rakkaalle. Pikaista paranemista, jos olet ollut kipeänä. Toivottavasti nähdään huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Olet idiootti.
Aika pahasti sanottu.
Yritetäänkö maksimoida yhdessäolo ensi viikolla mies? Minusta tuntuu, että olisimme sen tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa.
Kuka jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Yritetäänkö maksimoida yhdessäolo ensi viikolla mies? Minusta tuntuu, että olisimme sen tarpeessa.
Hyvä idea. Miten me sen maksimoisimme?
Vierailija kirjoitti:
Olet idiootti.
https://media2.giphy.com/media/3ohBVmLVPiOxQLn680/giphy.gif?width=486&h…
Vierailija kirjoitti:
Mutta panetus minulle kyllä jäi (naiselle).
Masturboi tai hanki fuckbuddy, jos tunne itsessään häiritsee voi aina mennä luostariin harjoittamaan elämää ilman seksuaalisia haluja
Vierailija kirjoitti:
Mutta panetus minulle kyllä jäi (naiselle).
vedäppä sitte nysääs näppiis vaa. En voi su aauttaa, auttelen erästä toista, ja hän minua : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet idiootti.
Aika pahasti sanottu.
Jätin erään tampion juurikin tuon takia, lipsautti alku tapailumetreillä tuon lauseen, ja se oli siinä. Tosin en tampiolle sitä iloa suonut siinä hetkessä vaan jätin paskamaiseen epätietoisuuteen, mikä oli se todellisen syy että loppui kuin kananlento ;D oli siinä tyypissä kaikki niin pielessä kuin pielessä voi olla. ;D
Vierailija kirjoitti:
Sä podet selvästi alemmuuskompleksia monessa asiassa ja varsinkin erästä ihmistä kohtaan. Ihan turhaan. (naiselle)
Marketalle? Sille koko kylä pyörälle??! HAH! TE molemmat olette mulle yhtä vitsiä. Kerää ny itte ja mene edes hammaslääkärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet idiootti.
Aika pahasti sanottu.
Jätin erään tampion juurikin tuon takia, lipsautti alku tapailumetreillä tuon lauseen, ja se oli siinä. Tosin en tampiolle sitä iloa suonut siinä hetkessä vaan jätin paskamaiseen epätietoisuuteen, mikä oli se todellisen syy että loppui kuin kananlento ;D oli siinä tyypissä kaikki niin pielessä kuin pielessä voi olla. ;D
Nämä synkkaa kivasti kun muu ketjut trollikalla menee reisille, alkaa aggressio purkautua.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä....
Niin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet idiootti.
Aika pahasti sanottu.
Hanki itsetunto
Lähtisitkö joskus kanssani veneilemään?Voitaisiin mennä lähellä olevaan saareen.