Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Voin kuvitella jo mielessäni sen keskustelun jonka me tulemme käymään.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella jo mielessäni sen keskustelun jonka me tulemme käymään.
Kerro ihmeessä lisää? Millainen se tulisi olemaan?
Olenkohan sinulle tärkeä niinkuin sinä olet minulle❤
Hyvää yötä toinen A. En saa unta, tuu viekkuun
Hyvän yön toivotus, suukko & hali upealle naiselle mieheltä 30km päästä. Olisimmepa yhdessä. Etunimemme alkavat samalla kirjaimmella, samoin toisten nimiemme toiset kirjaimet ovat samat. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas.
Huomenta.
Vierailija kirjoitti:
A, minihameessa tänään töihin?😉
Taitaa olla liian julkeaa pukeutumista päiväkotiin...
Huomenta rakkaani. Näin taas unia sinusta. Tällainen aurinkoinen päivä olisi täydellinen yhteiselle kävelylle keväisessä luonnossa. Lähtisitkö?
Oispa kevät 2017.Silloin sä vielä tykkäsit musta. Mä tykkään susta vieläkin.
Taas tää lamaannuttava kaipuu iski. En saa mitään tehtyä kun koko kroppa huutaa sun perään. Miten voikin tuntua ihan fyysisesti ikävä jotain kohtaan, joka ei koskaan ole edes koskettanut?
Miehelle tohon ihan naapuriin.
Vierailija kirjoitti:
Taas tää lamaannuttava kaipuu iski. En saa mitään tehtyä kun koko kroppa huutaa sun perään. Miten voikin tuntua ihan fyysisesti ikävä jotain kohtaan, joka ei koskaan ole edes koskettanut?
Miehelle tohon ihan naapuriin.
Jos sulla on tuollainen ikävä vaikka ette ole edes koskettaneet niin mieti sellaista ikävää kun on joskus päässyt koskettamaan tätä kaipauksensa kohdetta. Silloin kaipaus on joskus aika sietämätöntä.
En tiedä, miten selviän tästä elämästä ilman sua.
Oot kyllä luokattoman urpo äijä. Et tajua hyvällä, etkä ilmeisesti pahalla. Vikaa vikaa vikkaa päässäsi on ja pahasti. Kaverini sanoi, silloin kun ihmettelin sille sun hämmästyttävän hyvästä ajoituksesta sännätä aina mun eteen kun olen lenkillä, kaveri oli sitä mieltä että olet stalkkeri pahimmasta päästä, että syytä jättää sut pikimmiten etten joudu hankaluuksiin läheisteni kanssa sun taholta. niin tein ja viisaasti tein. Pitäis vissiin valaista sunkin läheisisäsi sun kriminaaleista touhuistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle tohon ihan naapuriin.Jos sulla on tuollainen ikävä vaikka ette ole edes koskettaneet niin mieti sellaista ikävää kun on joskus päässyt koskettamaan tätä kaipauksensa kohdetta. Silloin kaipaus on joskus aika sietämätöntä.
Ollaan me halattu muutaman kerran. Mutta vain sillai kaverillisesti, onnitellessa ja jälleennäkemisestä.
Viimeisellä kerralla tosin puristin sormet selkään niin, että varmaan jäljet jäi. En olis ikinä halunnu päästää irti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miten selviän tästä elämästä ilman sua.
Kenelle?
(Miehelle)
A,
tiedän että olet lukenut tätä ketjua joskus. Kun tavattiin ekan kerran olit niin ihana, ihan hermostunut ja menit jotenkin ihan vaikeaksi kun astuin asuntoon. Siitä lähtien en ole muuta ajatellutkaan kuin sinua. Rakastan sua päivittäin enemmän ja enemmän ja vaikka oletkin välillä vaikea, ei se haittaa, rakastan sua tuollaisena kuin olet.
Eihän anneta vaikeuksien ja kevään ahdingon tulla väliimme, tiedät miten rakastunut olen suhun.. Haluan olla sun kanssasi aina ja jakaa tämän hullun elämän ja maailman kanssasi.
Olen sun.
L