Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin (ensi viikon) Piz Buinin-tuoksuista auringossa köllöttelyä, ja kuinka ollakaan, vilahdit ohimennen ajatuksissani; ei tässä ehkä runon aineksia ole, mutta suolainen meren tuoksu - ohellasi - jäi hetkeksi viipyilemään mieleeni.
(Ilmalle, jota hengitän/sateelle, niin kastavalle:)
Sulkiessani silmäni ja tuntiessani auringon lämmön ihollani tiedän jo ajattelevani sinua.
Lupasin ottaa kaverin pikkuveljen luokseni yhdeksi yöksi, kun sillä ahdisti, näki harhoja ja tarvi yöpaikan ennen kuin voi jatkaa matkaa saamaan hoitoa, eikä kaverin mies halunnut sitä heille eikä kukaan kyseisen pikkuveljen kavereistakaan halunnut häntä yhdeksi yöksi sohvalleen.
Kävi sääliksi ja sanoin, että voi tulla tänne ja tyyppi hyvin kiitollisena vannotti lähtevänsä heti aamulla.
Tuli tänne illalla, oli nöyrä ja pelokas, juttelin sen kanssa jotain ja annoin unilääkettä et saa nukuttua.
Lopputulos:
Heräsi voimiensa tunnoissa 12h unien jälkeen eikä lähtenyt mihinkään junaan ku hakeen torilta piriä, palasi tänne leuka pystyssä erittäin lennokkaissa tunnelmissa, ilmoitti keksineensä innovaation jolla tulee tienaamaan 70k/kk ja aloitti piripäissään jamittelun, joka jatkui yli yhdeksään.
Friistailaa tuossa ihan innoissaan, kertoi olevansa ”nykyaikainen narsisti” ja alkavansa shamaaniksi....
En tiedä miten tuon saa nukkumaan ja lähteekö se nyt sitten varmasti huomenna, vai onko se täällä vielä ensi viikollakin aikomassa lähteä ”huomenna”...
Mitähän sulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Öitä E.
Kukaan oot toivottaa? Öitä sullekin
Hyvää yötä mun kanssa ehkä tulevana kesänä asioista keskustelevalle porrasräyhääjälle <3
Vierailija kirjoitti:
kollegalle kirjoitti:
Olisi joskus kiva yrittää puhua tunteista kasvotusten, mutta ei se taida onnistua. Eikä edes täällä, koska emme tunnistaisi toisiamme. Pysymme omissa elämissämme, eivätkä ne taida kohdata tämän enempää. Olet kuitenkin mielessä.
Mietin tänään samaa eli mahdammekohan enää koskaan kohdata. Niin ja vaikka sattumalta joskus törmättäisiin, juoksisi varmasti toinen karkuun, tai sitten molemmat. Hassua vaikka tämän kaiken tiedostaa, pysyt alituiseen mun mielessä. Tunnemyrsky jo meni ohitse vaan sinä jäät.
Pelkäisin vain uuden myrskyn iskevän, jos kohtaisimme toisemme.
🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔳🔳🔲🔳🔳🔳🔲🔳🔳🔳🔲🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔲🔲🔲🔳🔳🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔳🔳🔲🔳🔳🔲🔲🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔲🔲🔳🔲🔲🔲🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔳🔳🔲🔳🔲🔲🔲🔳🔳🔳🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲🔲
Hyvää yötä ja kauniita unia mun omalle rakkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kollegalle kirjoitti:
Olisi joskus kiva yrittää puhua tunteista kasvotusten, mutta ei se taida onnistua. Eikä edes täällä, koska emme tunnistaisi toisiamme. Pysymme omissa elämissämme, eivätkä ne taida kohdata tämän enempää. Olet kuitenkin mielessä.
Mietin tänään samaa eli mahdammekohan enää koskaan kohdata. Niin ja vaikka sattumalta joskus törmättäisiin, juoksisi varmasti toinen karkuun, tai sitten molemmat. Hassua vaikka tämän kaiken tiedostaa, pysyt alituiseen mun mielessä. Tunnemyrsky jo meni ohitse vaan sinä jäät.
Haittaisiko tuo jos uusi myrsky iskisikin?
Ideoita miten saa shamaania larppaavan psykoottisen piripään tipahtaan?
Toimiiko jos murskaa kaksinkertaisen annoksen unilääkettä teen sekaan?
Kello puoli yksitoista ja edelleen soi levoton konemusa (vihaan konemusaa) ja kyseinen hemmo istuu tärkeän näköisenä lotusasennossa, silmät kiinni ja leuka pystyssä shamaanifantasioissaan sohvallani.
Välillä raottaa silmiään ja suuruusharhat huokuu katseesta ERITTÄIN lujaa :D
sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kollegalle kirjoitti:
Haittaisiko tuo jos uusi myrsky iskisikin?
Totta kai ne tunteet olivat ihania, mutta en halua hajottaa kaikkea ympärilläni.
Vieläkin rakastunut, vieläkin ikävä sinua mies. Hyvää yötä. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kollegalle kirjoitti:
Haluaisitko unohtaa minut?
Nuku hyvin rakkaani. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. Olet ajatuksissani joka hetki. Tänään ikävä oli erityisen voimakasta. Suudelma ja hyvää yötä sinulle. (naiselle)
Vierailija kirjoitti:
Tänään oon kyseenalaistanut koko tän jutun. Mihin tää rakastuminen on perustunut kun me ei kunnolla edes tunneta? Ehkä sä olet ihan vääränlainen tyyppi mulle. Ehkä et ole koskaan ollutkaan kiinnostunut musta. Ehkä tykkäätkin jostain toisesta tai kolmannesta.
Ai jaa, miks, mitä mä oon tehnyt? Mitä mä voin tehdä asialle? Pitääkö siirtyä toisen, kolmannen ja neljännen kautta vitoselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä jolle kerroin joskus kirjoittelevani täällä. Kaipaan sua ja rakastan ihan hirmuisen paljon.
Mikset ikinä vastaa kysymyksiini? Minäkin rakastan sinua.
Mihin kysymyksiin? Oon niin vanha ja väsynyt, että harvemmin jaksan enää vastailla tunnisteettomiin viesteihin.
Johanna, mulla on ikävä meidän ystävyyttä. On kurjaa että amerikkalainen aivopesulahko estää sua pitämästä yhteyttä. Toivon sydämestäni sulle kaikkea hyvää!
kollegalle kirjoitti:
Meillä ei vaan koskaan ollut halua ja/tai rohkeutta selvittää tätä asiaa, ja ehkä se kertoo kaiken tarvittavan. Välkyt kuitenkin vielä niin paljon mielessäni, etten tosiaan pysty vielä ajattelemaan tätä kohtaamattomuutta. Asia kerrallaan. Ensin päätän, etten ajattele sua huomenna. Aika monta huomista on jo pinossa.
Haluaisin kuulla että olen sinulle tärkeä.