Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku äijä seisoi tänään kauppakeskuksen pihalla myymässä joulukuusia.

Vierailija
13.12.2023 |

-10 pakkasta ja siellä seisoi koko päivän. Saakohan hyvääkin palkkaa siitä työstä? Itse en jaksaisi kun ei kukaan edes osta joulukuusia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se myi omia kuusiaan niin silloin jokainen myyty kuusi on kannattava kuusi.

Vierailija
2/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointia vasta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pälli. Olis ennemmin röhnöttänyt sohvalla toimentulotuella ostettua kaljaa särpien.

Vierailija
4/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi olla mun isä :) hän ei ole käynyt kouluja eikä tavoitellut hienoa työuraa. Sinnikkäästi on nuoresta lähtien keksinyt itselleen töitä ja toimeentuloa. Yritys onkin palkittu, mukavasti tulee toimeen ja tallissa on tuliterä mersu :D 

Vierailija
5/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. On se elämä  kummallista joo.

Vierailija
6/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hattua nostaa, että viittii semmoista tehdä. Toivottavasti tarkeni.

Vierailija
7/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kaupungissa asuva ostaa kuusensa jostakin 🎄 ei se mikään uusi juttu ole

Vierailija
8/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusenmyyjä olin (ja olen) minä.  Kylmyys ei enää haittaa, koska penikseni on amputoitu ja jaloissa on kahdet villasukat ja kädessä on sormikkaat ja sormikkaitten päällä nahkaiset rukkaset.

Vierailija
9/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä v:n takia jotkut kokevat tarvetta sanoa, että pakkasta on MIINUS jotain, tai lämpöä PLUS jotain?!? Oletteko i**oo**eja?

Vierailija
10/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kaupungissa asuva ostaa kuusensa jostakin 🎄 ei se mikään uusi juttu ole

60 - 150€ kuusi. Suurin osa myyty aattoiltaan mennessä. Että eiköhän tuo ihan liksan saa kuukauden työstä.

Vierailija
11/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Nyt on taas se aika vuodesta.

Vierailija
12/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan omaani: samat i**oo*it sanovat, että kuukausimaksu on xx/kk, hinta euroissa on xx € jne. Voin hyvin kuvitella, että tällainen ihminen sanoo myös, että klo 15 päivällä ja klo 3 yöllä :"D

Vierailija
13/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vuodenaika on  paras joulukuusien myynnille. Puoli vuotta sitten olisi mennyt huonommin kaupaksi. 

Vierailija
14/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuusesta 30€ mulle, loput 30 - 100€ isännälle. Jos kauppa käy hyvin niin ylimääräistä tulee aattoiltana.Oon mä ikävämpiä ja huonommin palkattuja hommia tehny. Ja nää nyt on pikku pakkasia. Lämmintä päälle niin kyllä tämä pöllimetän yli 30 asteen pakkasessa voittaa.

Viime vuonna myin yli 250 kuusta. Maksoin verot, kun kyllä tässä eläkettäkin pitää tienata.

Vierailija
15/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60 - 150€ kuusi. Suurin osa myyty aattoiltaan mennessä. Että eiköhän tuo ihan liksan saa kuukauden työstä.

Juu juu, itsestäänhän se puu kasvoi... itse käveli myytäväksi ja jokaiselle muulle kuukaudelle on toki vastaava liksa tiedossa. 

Vierailija
16/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu, itsestäänhän se puu kasvoi... itse käveli myytäväksi ja jokaiselle muulle kuukaudelle on toki vastaava liksa tiedossa. 

Kuukausi varmaan siksi, että kaksi viikkoa korjuuseen ja toiset kaksi myyntityöhön.

Jotkut tosiaan kasvattaa kuusia ja leikkaa niitä kesäisin. Ne onkin kallimpia kuin luomukuuset tai hakkuilta kerätyt  latvakuuset. 

Muille kuukausille on omat hommansa. Ei noilla kuusituloilla koko vuotta eletä. Mukava lisä joillekin. Bisnes toisille.

Vierailija
17/17 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se myi omia kuusiaan niin silloin jokainen myyty kuusi on kannattava kuusi.

Joku myi takavuosina myös varastettuja kuusia. Meidänkin taimikosta lähti yks. vuosi parisataa kuusta. Kuorma-autolla tai koppiautolla oli haettu. Niissä oli kattteet myyjällä kohdallaan.

Rikosilmoitus tehtiin, muodon vuoksi, koska ei edes kuviteltu, että joku sitä tutkisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme