Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Love and peace <3
Kommentit (4145)
Tuutko sä keskiviikkona kouluun? Hämmennyin kun et tullut tänään.
Vierailija kirjoitti:
Näin sut ihana. Miksi et hoida itseäsi, vaan näytät hoitamattomalta ja hylätyltä. Olet nätti ja ihana, mutta voisitko kuitenkin hoitaa itseäsi niin näyttäisit vieläkin ihanammalta.
Sulla mahtaa ola kova paikka, kun olet tullut tuon naisen taholta tylytetyksi/jätetyksi. Et kelvannut, joten nyt kelpaa sun sitten vinoilla ja vittuilla naisen ulkonäöstä (josa ei takuulla ole itään vikaa) joka käänteessä. 1000 000 egee vetoa, että itse olet kuin pystymetsästä repäisty saatana, kaljamahainen hampaaton paskahousu, jolla erektio-ongelma ja nysämuna, josta olet kärsinyt koko ihmisikäsi. Raukka parka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sut ihana. Miksi et hoida itseäsi, vaan näytät hoitamattomalta ja hylätyltä. Olet nätti ja ihana, mutta voisitko kuitenkin hoitaa itseäsi niin näyttäisit vieläkin ihanammalta.
Sulla mahtaa ola kova paikka, kun olet tullut tuon naisen taholta tylytetyksi/jätetyksi. Et kelvannut, joten nyt kelpaa sun sitten vinoilla ja vittuilla naisen ulkonäöstä (josa ei takuulla ole itään vikaa) joka käänteessä. 1000 000 egee vetoa, että itse olet kuin pystymetsästä repäisty saatana, kaljamahainen hampaaton paskahousu, jolla erektio-ongelma ja nysämuna, josta olet kärsinyt koko ihmisikäsi. Raukka parka!
Katkeran luuseri äijän avautuminen ;D tollaset ei oikeesti edes kelpaa kellekkään naiselle, mutta saahan tuokin kyseinen rutale elää omissa harhoissaan toki. ;D
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän piti kohdata? Miksi miksi miksi rakastuin sinuun? En saa sua mielestä.
Oletkohan sinä hän, jonka kerran tapasin ja jota en saa mielestä myöskään. En tiedä miksi tämä on näin, miksi me tavattiin ja miksi pysyt mielessä koko ajan.
Joskus mä mietin miten hyvää on yksinkertainen elämä: soijarouhetta, tomaattimurskaa, tulista shiratsa kastiketta, raastettua porkkanaa ja valkosipulia ja lasi valkkaria.
Yleensä kun ajattelen sua siihen liittyy tuskaa, mutta nyt tuntuu jotenkin lohdulliselta. Ainaki sä oot olemassa, sä oot siellä jossain. Ja mä tiedän että sä välitit musta kerran.
Hetken välitti mutta tunteet kuoli kun selvis, että on hodaripimppi :(
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kun ajattelen sua siihen liittyy tuskaa, mutta nyt tuntuu jotenkin lohdulliselta. Ainaki sä oot olemassa, sä oot siellä jossain. Ja mä tiedän että sä välitit musta kerran.
Kenelle?
Ei varmaan kannata elää kun on hodaripimppi.
Sama mennä suoraan rotkoon.
Vierailija kirjoitti:
En ainostaan välitä vaan rakastan. Haluaisin vaan olla sun lähellä ja antaa sulle hellyyttä, kun sä tarviit sitä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä punatukkaiselle Heidille, saa olemuksellaan aikaan voimakasta kuumotusta <3
Mä sitten ole se Heidi. Ihan tyhmyyttäni kuvittelin edes sellaista.
Mutta ei toi punatukkainen ole se alkuperäinen Heidi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän piti kohdata? Miksi miksi miksi rakastuin sinuun? En saa sua mielestä.
Mikä hänessä oli sellaista että rakastuit? Onko siitä pitkä aika kun kohtasitte? Tunsitteko jo vai tapasitko hänet ekaa kertaa?
Hänen kasvonsa viehättää minua,samoin muu olemus. Niihin ensi alkuun ihastuin ja saa vieläkin sydämen lyömään lujempaa. On ensi kohtaamisesta aikaa kulunut.
En koskaan ole lakannut välittämästä, vaikka aikaa on kulunut. Toivottavasti tiedät sen, vaikka en nyt pysty sitä sulle kertomaan. Kertoisin kyllä, jos olis sopiva tilaisuus. Pystytkö edesauttamaan sen tilanteen syntymistä?
Se ihana yksinkertainen elämä voi joskus löytyä myös ihan nakki-munkki-kahvi-kuohuviini -akselilta.
Hyvää vappua rakkaani. Minä rakastan sinua todella paljon. Olet ihan liian ihana.
Vierailija kirjoitti:
Se ihana yksinkertainen elämä voi joskus löytyä myös ihan nakki-munkki-kahvi-kuohuviini -akselilta.
Joskus?
Elääkö joku odottaen kokoajan jotain suurta ja ihmeellistä tapahtuvaksi, eikä nauti esim. aamupalan syömisestä, puiden katselusta, musiikin kuuntelusta ym.?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaipaisin vähän tarkennusta, että mitä tällä tarkoitat? Sitäkö, että olen lihava?
Entä jos antaisi itselleen luvan yhden kerran vielä. Sitten ei enää ja elämä jatkuisi sen jälkeen normaalina? Olisiko se ratkaisu?