Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Love and peace <3
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kesä on mahdollisuus meille.
Jos oikeasti saataisiin mahdollisuus kesällä, niin miten käyttäisimme sen? Mitä haluaisit tehdä kanssani?
Mitäs luulisit.
No mulla oli mielessä treffit jossain kivassa ravintolassa, sitten käsi kädessä kävelyä, pussailua, silmiin katsomista ja sellaista kaikkea.
Jotain sellaista mäkin olin suunnitellut. Varsinkin toi silmiin katsominen ja pussailu kuulostaa ihan mun jutulta. Mä olen nääs romantikko.
Meidän on kyllä ehdottomasti tavattava.
Niin moni tuomitsee sen,
salaman lailla iskevän
rajun rakkauden.
Mutta kun se sinuun kerran
iskenyt on,
olet sanaton.
Vaikka mitä teet,
Ei haihdu tunteet,
Hän mielessäsi kuin
uni ihanin,
Jos hänet saisit,
eikä siksi,
että minä,
vaan koska hän,
mielestäsi ansaitsisi
niin paljon,
kaiken kauniin,
enemmän kuin antaa
edes voit.
Siksi hänestä sä
unelmoit.
Tykkäsitköhän minusta edes koskaan vai oliko tämä vain jotain peliä ja leikkiä? Ehkä yritys piristää parisuhdettasi, viis minun tunteistani?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsitköhän minusta edes koskaan vai oliko tämä vain jotain peliä ja leikkiä? Ehkä yritys piristää parisuhdettasi, viis minun tunteistani?
Halusin panna sinua.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olis ihanaa jos mun kaivattu sanois että hän palvoo mua.
Sussakin jotain pahasti vialla.
Hyvää yötä sinulle, rakas. Kunpa saisin nukahtaa sinun lämpöösi.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt olevani viehättävä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole sinun oma vikasi, jos kuvittelit jotain? Itse en ainakaan ole luvannut sinulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin ja tykkään vieläkin hänestä. Hän tietää kyllä tämän, kun ei sen tason tunteita pysty feikkaamaan. Hän on nähnyt sen minusta, kun olen auki ja puolustuskyvytön hänen edessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin ja tykkään vieläkin hänestä. Hän tietää kyllä tämän, kun ei sen tason tunteita pysty feikkaamaan. Hän on nähnyt sen minusta, kun olen auki ja puolustuskyvytön hänen edessään.
Oletko mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielu oli täytynyt halkaista kahtia, ja toinen puolikas oli sijoitettu tytön ruumiiseen ja toinen pojan
Se oli ollut välttämätöntä, sillä yksi ihminen ei olisi jaksanut kantaa niin haavoittuvaista sieluaOvatko sielut jo kohdanneet ja tunnistaneet toisensa?
Sen tietävät vain henkilöt itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole sinun oma vikasi, jos kuvittelit jotain? Itse en ainakaan ole luvannut sinulle mitään.
Sinä lupasit hakea minulle taivaalta yhden tähden ja maata kiertävän kuun, tehdä minulle punaisen ruusutarhan, etkö sinä muista?!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielu oli täytynyt halkaista kahtia, ja toinen puolikas oli sijoitettu tytön ruumiiseen ja toinen pojan
Se oli ollut välttämätöntä, sillä yksi ihminen ei olisi jaksanut kantaa niin haavoittuvaista sieluaOvatko sielut jo kohdanneet ja tunnistaneet toisensa?
Onks ihan varmaa, että molemmat tietävät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks ihan varmaa, että molemmat tietävät?
Eiköhän. Ja kaikki ne, jotka kokevat tuon omakseen.
Se on kaikille niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin panna sinua.
Etkö saanut kotoa lupaa vai menikö pupu pöksyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt olevani viehättävä sinusta.
En minäkään tiennyt, ennenkuin avauduit. Se oli ihan hyvä, että kerroit. Kiitos siitä.
Lyhyt suhteemme räjähti, mutta ajattelen sinua. Mitä luulet, pitäisikö meidän puhua keskenämme?
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt suhteemme räjähti, mutta ajattelen sinua. Mitä luulet, pitäisikö meidän puhua keskenämme?
Pitäisi! Laita whatsappii
Miksi sitten käyt näitä lukemassa?