Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Love and peace <3
Kommentit (4145)
Mielessäni olen kehosi lämmössä ja pyörittelen kielelläni ihollesi sydämiä.
Levollista unta.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt suhteemme räjähti, mutta ajattelen sinua. Mitä luulet, pitäisikö meidän puhua keskenämme?
Ei ollut mitään suhdetta, typerää pakkomielteistä viestittelyä sun puolelta ja pari-kolme paskamaista tapaamista, se ei ole suhde. Eikä tosiaan ole mitään puhuttavaa. Puolestani voit puhua vaikka puille.
En ole oikein varma sinun tunteistasi minua kohtaan. Sinulla on varmaankin joku mielenkiintoisenpi kiikarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt suhteemme räjähti, mutta ajattelen sinua. Mitä luulet, pitäisikö meidän puhua keskenämme?
Ei ollut mitään suhdetta, typerää pakkomielteistä viestittelyä sun puolelta ja pari-kolme paskamaista tapaamista, se ei ole suhde. Eikä tosiaan ole mitään puhuttavaa. Puolestani voit puhua vaikka puille.
Tavattiin kylläkin useammin :D
Hyvää yötä rakas. Olen taas koko päivän sua ajatellut ja ikävöinyt. Ehkä kohta tapaamme ihan oikeasti?
J***, yritän vaan opetella elämään ilman sua. Mä en haluaisi, mutta mun on pakko. Meen rikki muuten.
Onkohan sinulla suhde sen yhden kanssa? Hän on eloisa, tykkäät varmaan sellaisesta enemmän kuin hiljaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten monta kirjainta sun ja hänen etunimen eka kirjainten välissä jos ei sun ja hänen kirjaimia lasketa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun p-imppi on ihan märkä.
MUN PIPPELI ON IHAN KOVANA
pikkunenko yrittää nostella päätään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten monta kirjainta sun ja hänen etunimen eka kirjainten välissä jos ei sun ja hänen kirjaimia lasketa mukaan?
Aika monta. Sanoppa montaks sun kaivatun välissä niin sanon onko sama
Miehelle kirjoitti:
Hyvää yötä rakas. Olen taas koko päivän sua ajatellut ja ikävöinyt. Ehkä kohta tapaamme ihan oikeasti?
Hyvää yötä rakas! Minäkin aatellut ja ikävöinyt sinua. Toivon tapaavani sinut pian. Meidän on järjestettävä tapaaminen. Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
En ole oikein varma sinun tunteistasi minua kohtaan. Sinulla on varmaankin joku mielenkiintoisenpi kiikarissa.
Niin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta. Sanoppa montaks sun kaivatun välissä niin sanon onko sama
9
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun vauvan sun kanssa. Ymmärrät sä?
Oonkin jo raskaana. Masu kasvanut ja rinnat kipeet :D Et oo nähnyt mua aikoihin, niin et tiiä tästä.
Nuku hyvin rakkaani. Ei ole sellaista päivää ja hetkeä, jolloin en ajattelisi sinua siellä jossakin. Rakastan sinua. Suudelmia ja halauksia sinulle. Hyvää yötä (naiselle)