Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
4101/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. Ei ole sellaista päivää ja hetkeä, jolloin en ajattelisi sinua siellä jossakin. Rakastan sinua. Suudelmia ja halauksia sinulle. Hyvää yötä (naiselle)

Vierailija
4102/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessäni olen kehosi lämmössä ja pyörittelen kielelläni ihollesi sydämiä.

Levollista unta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4103/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt suhteemme räjähti, mutta ajattelen sinua. Mitä luulet, pitäisikö meidän puhua keskenämme?

Ei ollut mitään suhdetta, typerää pakkomielteistä viestittelyä sun puolelta ja pari-kolme paskamaista tapaamista, se ei ole suhde.  Eikä tosiaan ole mitään puhuttavaa. Puolestani voit puhua vaikka puille.

Vierailija
4104/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein varma sinun tunteistasi minua kohtaan. Sinulla on varmaankin joku mielenkiintoisenpi kiikarissa.

Vierailija
4105/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt suhteemme räjähti, mutta ajattelen sinua. Mitä luulet, pitäisikö meidän puhua keskenämme?

Ei ollut mitään suhdetta, typerää pakkomielteistä viestittelyä sun puolelta ja pari-kolme paskamaista tapaamista, se ei ole suhde.  Eikä tosiaan ole mitään puhuttavaa. Puolestani voit puhua vaikka puille.

Tavattiin kylläkin useammin :D

Vierailija
4106/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas. Olen taas koko päivän sua ajatellut ja ikävöinyt. Ehkä kohta tapaamme ihan oikeasti?

Vierailija
4107/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J***, yritän vaan opetella elämään ilman sua. Mä en haluaisi, mutta mun on pakko. Meen rikki muuten.

Vierailija
4108/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sinulla suhde sen yhden kanssa? Hän on eloisa, tykkäät varmaan sellaisesta enemmän kuin hiljaisesta.

Vierailija
4109/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten monta kirjainta sun ja hänen etunimen eka kirjainten välissä jos ei sun ja hänen kirjaimia lasketa mukaan?

Vierailija
4110/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts

Vierailija
4111/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perutaan ne häät joita suunniteltiin joskus.

Vierailija
4112/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun vauvan sun kanssa. Ymmärrät sä?

Vierailija
4113/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun p-imppi on ihan märkä.

MUN PIPPELI ON IHAN KOVANA

pikkunenko yrittää nostella päätään?

Vierailija
4114/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten monta kirjainta sun ja hänen etunimen eka kirjainten välissä jos ei sun ja hänen kirjaimia lasketa mukaan?

Aika monta. Sanoppa montaks sun kaivatun välissä niin sanon onko sama

Vierailija
4115/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun mennään naimisiin, häitä ei peruta.

Vierailija
4116/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kirjoitti:

Hyvää yötä rakas. Olen taas koko päivän sua ajatellut ja ikävöinyt. Ehkä kohta tapaamme ihan oikeasti?

Hyvää yötä rakas! Minäkin aatellut ja ikävöinyt sinua. Toivon tapaavani sinut pian. Meidän on järjestettävä tapaaminen. Oikeasti.

Vierailija
4117/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole oikein varma sinun tunteistasi minua kohtaan. Sinulla on varmaankin joku mielenkiintoisenpi kiikarissa.

Niin on.

Vierailija
4118/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta. Sanoppa montaks sun kaivatun välissä niin sanon onko sama

9

Vierailija
4119/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun vauvan sun kanssa. Ymmärrät sä?

Oonkin jo raskaana. Masu kasvanut ja rinnat kipeet :D Et oo nähnyt mua aikoihin, niin et tiiä tästä.

Vierailija
4120/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kukaan kaipaa. Menen nukkumaan.

Ketju on lukittu.