Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa soitella ja jutella. Ei tulisi koskaan liian ikävä..
Niinpä. Olisi kiva kuulla mitä sulle kuuluu ja mullakin olis sulle paljon asiaa. Ikävä mulla on koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Aika dramaattista tekstiä ottaen huomioon tekstissä mainitsemasi aikaikkunat (alle kuukaudesta kyse)
Niin no voihan se olla ollut tuttu naama jo paljon pidemmältä ajalta? Täällä niin vähän tunnisteita, että sitten kun käyttää edes jonkinlaista aikaikkunaa niin on ihan pakko tulla kommentoimaan? No kuitenkin viimeisen kolmen viikon aikana iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. Dramaattista? Ehkäpä. Tällä viikolla olin jo vähän luovuttanut, mutta kyllä mun piti tutut hoodit käydä tsekkaamassa silti kolme kertaa. Asennoiduin jo aamulla, että vie aivan liikaa energiaa että pakko lopettaa.
Mutta siis "rakastan sua ihanuutta!" - "kelle?" dialogi vai mikälie monologi jatkukoon. :)
Kuin lämmin ja lempeä
kesäinen tuuli
kuiskuttelisin rakkaani
korvaasi sanoja rakkauden.
Kuin lämmin aurinko hellisin vartaloasi,
suudellen silmiesi syvyyteen sukeltaisin,
toisemme tuntien
sulautuisimme suudellen rakkauden huumassa kesäyön kauneuteen.
Jos oltaisiin väleissä, voisin kysyä sulta yöpaikkaa, mutta vaikka oltaisiinkin, menisit todennäköisesti paniikkiin sellaisesta kysymyksestä etkä reagoisi mitenkään tai mussuttaisit vaan jotain läpinäkyvää pskaa miksei se onnistu.:DDD
Vierailija kirjoitti:
Jos oltaisiin väleissä, voisin kysyä sulta yöpaikkaa, mutta vaikka oltaisiinkin, menisit todennäköisesti paniikkiin sellaisesta kysymyksestä etkä reagoisi mitenkään tai mussuttaisit vaan jotain läpinäkyvää pskaa miksei se onnistu.:DDD
Hotelli Kaivattu?
nahkatakkinenmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika dramaattista tekstiä ottaen huomioon tekstissä mainitsemasi aikaikkunat (alle kuukaudesta kyse)
Niin no voihan se olla ollut tuttu naama jo paljon pidemmältä ajalta? Täällä niin vähän tunnisteita, että sitten kun käyttää edes jonkinlaista aikaikkunaa niin on ihan pakko tulla kommentoimaan? No kuitenkin viimeisen kolmen viikon aikana iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. Dramaattista? Ehkäpä. Tällä viikolla olin jo vähän luovuttanut, mutta kyllä mun piti tutut hoodit käydä tsekkaamassa silti kolme kertaa. Asennoiduin jo aamulla, että vie aivan liikaa energiaa että pakko lopettaa.
Mutta siis "rakastan sua ihanuutta!" - "kelle?" dialogi vai mikälie monologi jatkukoon. :)
Eräs ruskeanahkatakkinen äijä on sairaan pakkomielteinen. Ei tulisi mieleenkään enää aloittaa sen kanssa pienintäkään juttua, ei ystävyyttä ei mitään. Sairas on.
Jos laittaisit kaivatullesi viestin, niin mitä siinä lukisi? Siis jos se olisi jotain muuta kuin mitä tänne kirjoitamme. Ja alussa varmaan olisi jonkinlainen “moi”.
Olli ❤️
Koko päivän olen taas touhunnut pihahommia ja ajatellut sinua. 💕
T. Ollin kaipaaja
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla kanssasi juuri nyt.
Tiedän, että tilanne on vaikea, mutta keksimme kyllä keinot. Ikävä sinua nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että tilanne on vaikea, mutta keksimme kyllä keinot. Ikävä sinua nainen.
Minullakin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Niin minullakin on sua ikävä. Kohta on melkein pakko tavata, muuten ei kestä tätä ikävää.
Saispa edes hipaista, vaikka vaan sormenpäällä.
Vierailija kirjoitti:
Saispa edes hipaista, vaikka vaan sormenpäällä.
Saat kyllä jos vain pyydät..
Ihanan lämmin ilta. Sopisit tänne terassille viereeni mies.
Rakastan sinua kaikesta sydämestäni.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan lämmin ilta. Sopisit tänne terassille viereeni mies.
Ilta voisi nopeasti muuttua lämpimästä kuumaksi..
Eräälle Juhalle.
Kaunis kesäinen päivä kuten tänäänkin oli, toivon aina että saisin viettää sellaisen kanssasi. En vaatisi sinulta mitään ihmeitä, en temppuja enkä sirkushuveja. Vaan saada vain olla kahden, nauttia sinun seurastasi. Saada katsella ja kuunnella sinua, tallentaa kaikki ilmeesi, eleesi, ja äänesi vivahteet syvälle mieleeni. Saada edes kerran koskettaa sinua hellästi, siten kertoa sinulle miten olet ihana.
Vierailija kirjoitti:
Miten tilanne on vaikea?