Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
3781/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinko kysyä mies yhtä asiaa: rakastatko meitä molempia, puolisoasi ja minua?

Kyllä rakastan, mutta eri tavoin.

Nyt slkoi kiinnostaa, että millä tavoin?

Toista kohtaan on enemmän intohimon tunteita ja toista kohtaan enemmän kumppanuutta ja ystävyyttä.

Kestävin näistä on kuitenkin tuo kumppanuus ja ystävyys. Harvemmin intohimoon perustuva suhde kestää...

Tämä taitaa olla muuten se syy miksi ihmiset tyytyy kirjoittelemaan tässä ketjussa eikä vie asioita pidemmälle kaivattunsa kanssa.

Joo ei pelkällä intohimolla pitkälle pötkitä, ja toisaalta ilman sitä ei pötkitä sitä vähääkään.

Ja tuo pätee ainakin omaan tilanteeseeni, ettei mitään ystävyyttä ole eikä häntä koskaan kiinnostanutkaan minä ihmisenä ollenkaan, joten käytännössä on vain henkilö jonka kanssa harrasti joskus seksiä, ei muuta.

Vierailija
3782/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin rakkaani. Kaipaan sinua enemmän kuin koskaan. On tärkeää, että tiedät sen. Rakastan sinua valtavan paljon. Hyvää yötä. Järjettämän pitkä suudelma sinulle. (naiselle)

Hyvää yötä sinulle rakas. Minäkin kaipaan sinua, kaipaan joka päivä, joka ikinen hetki. Rakastan sinua. Voisimmepa tavata mahdollisimman pian. Mitä ajattelet siitä? (miehelle)

Voimme tavata milloin tahansa.

En usko. Sinun täytyy hoitaa lapsiasi tai olla töissä, joten ei me milloin vaan voida tavata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3783/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä Juha

Olet mielessäni yöt ja päivät, voisitko mennä pois?

Vierailija
3784/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤ Rakkaimmat onnittelut sinulle tänään. ❤

Vierailija
3785/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärrän myyjälle ❤️

t: asiakas

Vierailija
3786/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toista kohtaan on enemmän intohimon tunteita ja toista kohtaan enemmän kumppanuutta ja ystävyyttä.

Kestävin näistä on kuitenkin tuo kumppanuus ja ystävyys. Harvemmin intohimoon perustuva suhde kestää...

Tämä taitaa olla muuten se syy miksi ihmiset tyytyy kirjoittelemaan tässä ketjussa eikä vie asioita pidemmälle kaivattunsa kanssa.

Joo ei pelkällä intohimolla pitkälle pötkitä, ja toisaalta ilman sitä ei pötkitä sitä vähääkään.

Ja tuo pätee ainakin omaan tilanteeseeni, ettei mitään ystävyyttä ole eikä häntä koskaan kiinnostanutkaan minä ihmisenä ollenkaan, joten käytännössä on vain henkilö jonka kanssa harrasti joskus seksiä, ei muuta.

Oletteko vielä yhdessä?

Vierailija
3787/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sua mies. Mää haluan sua joka solullani. Niin paljon, että järki lähtee. Kuinka kauan tämä järjestön ihastus voi kestää? 

Vierailija
3788/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelekään moottoripyöriä, mutta sun kanssa uskaltaisin lähteä ajelulle, mies. Sää teet musta rohkeamman. 

Vierailija
3789/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko vielä yhdessä?

Kommentoin vain tuohon omaa viestiäni edeltävään viestiin, eli kaivatusta kyse ei mistään suhteesta.

Vierailija
3790/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosin, kyllähän sitä sanotaan, että matkiminen on ihailun merkki, tai että on jäänyt mieleen. Ja piditkin viestissäsi tuota hyvänä asiana :D Multa oli vähän kapeakatseista torpata etteikö noin voisi olla.

t. .3836

Vierailija
3791/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuiko kaikki jo ennenkuin ehti kunnolla edes alkaa siksi, että kumpikin pelkäsi ottaa yhteyttä? Pelkäsi että jos se toinen ei pidäkään minusta. Ehkä joskus tulee vielä toinen mahdollisuus?

Vierailija
3792/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuiko kaikki jo ennenkuin ehti kunnolla edes alkaa siksi, että kumpikin pelkäsi ottaa yhteyttä? Pelkäsi että jos se toinen ei pidäkään minusta. Ehkä joskus tulee vielä toinen mahdollisuus?

Mä en ainakaan halua mitään säälittävää ”toista mahdollisuutta” (tai ties miten monetta), sillä hänellä olisi ollut ”mahdollisuus”, mutta halusi toisen ja eihän tuollaista nyt tietenkään voi koskaan unohtaa.

Vierailija
3793/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näköjään ota enää yhteyttä. Alkaa vahvistua kuva, että halusit vain seksiä. Et välittänyt minusta oikeasti. Tunnen itseni niin tyhmäksi.

Vierailija
3794/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan halua mitään säälittävää ”toista mahdollisuutta” (tai ties miten monetta), sillä hänellä olisi ollut ”mahdollisuus”, mutta halusi toisen ja eihän tuollaista nyt tietenkään voi koskaan unohtaa.

Onko tilanteet tosiaan noin mustavalkoisia? Mistä tiedät ettei hän halunnut sinua ja millainen mahdollisuus hänellä oli valita sinut?

Vierailija
3795/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suloisinta on, kun kirjoitat tänne viestejä ”minuna”, mun käyttämillä sanoilla. Siitä tiedän, että sulla on vielä tunteita mua kohtaan. Mullakin on sua.

💜

Millä sanoilla, sano yksi

Vierailija
3796/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tilanteet tosiaan noin mustavalkoisia? Mistä tiedät ettei hän halunnut sinua ja millainen mahdollisuus hänellä oli valita sinut?

Aivan selkeä, olen ottanut (useamman kerran!) yhteyttä jne.

Jos hän olisi halunnut viettää aikaa kanssani, hänen olisi täytynyt vain valita se mahdollisuus, mutta ei valinnut vaan käytti mielummin resurssit ja aikansa toiseen naiseen/toisiin naisiin.

Lisäksi ei ole ikinä ollut kiinnostunut siitä, mitä minulle ylipäätään edes kuuluu tai mistään tuollaisesta (minusta henkilönä siis).

Eli kaikin tavoin osoittanut, ettei välitä eikä ole kiinnostunut enkä merkitse hänelle mitään.

No, sain sentään seksiä.

Vierailija
3797/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskelet varmaan jo muita naisia

Vierailija
3798/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan siitä pellestä saanut ajoittain ihan hulvatonta huumoriakin revittyä!

Mm. veljeni tekemä meemikuva hänestä nauratti joskus puolta kaveripiiriä.:)

Vierailija
3799/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mua haluttaa niin paljon! Pyörit taas mielessä...

Vierailija
3800/4145 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin rakkaani. Kaipaan sinua enemmän kuin koskaan. On tärkeää, että tiedät sen. Rakastan sinua valtavan paljon. Hyvää yötä. Järjettämän pitkä suudelma sinulle. (naiselle)

Hyvää yötä sinulle rakas. Minäkin kaipaan sinua, kaipaan joka päivä, joka ikinen hetki. Rakastan sinua. Voisimmepa tavata mahdollisimman pian. Mitä ajattelet siitä? (miehelle)

Voimme tavata milloin tahansa.

En usko. Sinun täytyy hoitaa lapsiasi tai olla töissä, joten ei me milloin vaan voida tavata.

Nuorinkin on jo teini-ikäinen ja asioita saa järjesteltyä. Aika moni aika onnistuu. Ehdota jotain.

Ketju on lukittu.