Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vaan ole sinä.
Etsitkö jotain korviketta vai?
Arvasin, että joku vastaisi just näin. En etsi, mutta en myöskään aio olla seuraavaa 40 vuotta tutustumatta koskaan keneenkään siltä varalta, että hän tippuisi taivaalta viereeni ja haluaisi siihen jäädä.
Jos hän tippuisikin taivaalta viereesi ja haluaisi jäädä, olisitko sitten onnellinen?
Mistäpä sen tietäisi. En ole nytkään täysin onneton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vaan ole sinä.
Arvasin, että joku vastaisi just näin. En etsi, mutta en myöskään aio olla seuraavaa 40 vuotta tutustumatta koskaan keneenkään siltä varalta, että hän tippuisi taivaalta viereeni ja haluaisi siihen jäädä.
Jos hän tippuisikin taivaalta viereesi ja haluaisi jäädä, olisitko sitten onnellinen?
Miksi sitten kaipaat häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vaan ole sinä.
Siis pitääkö olla (täysin) onneton, jotta voi rakastua ja kaivata rakastettuaan?:DDDDDDDDDD
Sivusta
Tänään on hyvä päivä tehdä rakkaustaika ♉
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni: Etsi artikkeleita netistä ja/tai käy lainaamassa kirjastosta kirjoja jännitykseen liittyen. Lue ne ajatuksella ja tee niissä olevia harjoituksia, niin voit lievittää jännitystä. <3 Eikö niin? Voit itse vaikuttaa asiaan todella paljon. <3
siis täh, kenelle tämä viesti on? jännitystä ilmassa?
Vierailija kirjoitti:
Millaisen ajattelit tehdä?
Voiko mahdottomasta tehdä mahdollisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni: Etsi artikkeleita netistä ja/tai käy lainaamassa kirjastosta kirjoja jännitykseen liittyen. Lue ne ajatuksella ja tee niissä olevia harjoituksia, niin voit lievittää jännitystä. <3 Eikö niin? Voit itse vaikuttaa asiaan todella paljon. <3
siis täh, kenelle tämä viesti on? jännitystä ilmassa?
Se on kihikseltä, älä välitä.
Virtuaalinen suudelma ja hali sulle mun kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Voiko mahdottomasta tehdä mahdollisen?
Riippuu, miksi se on mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaan tinderin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaan tinderin.
Hyvä idea. Ihmiset on varmaan aika hornylla tuulella tän ennätyslämpimän kevään myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaan tinderin.
Ehkä munkin pitäisi.
Sitä mä silti tänään, pitkästä aikaa pohdin, sinua, ja sitä miten ihmeessä noin komealla ja kohteliaalla nuorella miehellä ei ole ketään? Senhän mä tiedän jo, että tyttöjä on jonossakin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vaan ole sinä.
Ei omaa onnellisuuttaan voi sälyttää toisen kontolle. Vaikka minulla ei ole häntä, niin on kuitenkin asioita, joista olen kiitollinen. Eikä tämä tarkoita, ettenkö olisi häntä välillä kaivannut niin, että on meinannut järki lähteä.
Rakastan sinua mies, vaikka taidatkin pitää minua vain kaverina. Olet tukeni ja turvani sekä loputtoman hellyysenergiani kohde. Ei tämä taida tästä muuttua. :)
Miehelle, jonka näen lähes joka päivä.
Olisit täällä, tarvisin sua nyt. Haluisin lainata sun olkapäätä tai painautua sun syliin. Se auttaisi varmasti, koska jo sun näkeminen saa mut tuntemaan mielihyvää. Voisinpa kertoa sulle...
Vierailija kirjoitti:
T❤
Miehelle vai naiselle?
Kiitos, kun vastasit puolestani.