Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Siellä chatissa sitten muutaman tunnin päästä ihmettelette, kun kaikki onkin ihan uppo-outoja eikä se oma kaivattu ollutkaan siellä tai täällä.
Ei silti, mun kaivattu ei tykkää minusta, joten voisinpa etsiä jonkun uuden vaikka sieltä chatista.
Olisitpa täällä kanssani mies. Tekisi mieli vain katsella sinua ja jutella koko yö. Ikävä on ollut, niin kuin aina. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuumalle naiselle kirjoitti:
Ok. Tätä naista olen kutsunut kerran kuumaksi naiseksi tanssilattialla eräissä juhlissa. Mikäli tunnistat itsesi (ja olet täällä jotain viestitellyt aiemmin), niin kirjaudu tähän chattiin: https://www.chatcrypt.com/
Ryhmän nimi on sinun etunimi + minun etunimi yhteen kirjoitettuna pienellä. Sama toimii myös salasanana.
Juksaatko?
En juksaa. Tuo on nyt paras vaihtoehto jos haluat vaihtaa kahdenkesken ajatuksia.
Voitko lähettää ensin kutsun sp:lla?
Miksi? Username kohtaan voit laittaa oman nimesi.
Siis mikä tää juttu on? Onko tuolla useampi kaipaava tsättäämässä?
Kokeile. Jospa joku löytäisi kaivattunsa.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää hyvät ihmiset tunnistaa, milloin ihminen "esittää" rakkautta ja milloin se rakkaus on oikeaa ja aitoa, milloin se naamioituu pelkän seksin hakemiseksi. Aidossa rakkaudessa toinen oikeasti välittää toisesta. Liian moni ihminen on jäänyt vaille rakkautta ja ei osaa tunnistaa mikä on oikeaa rakkautta, yrittää sitä paikata noilla valerakkauksilla.
Täytyy myös muistaa, etteivät miehetkään hae (vain) seksiä!
Jotkut hakee myös asuntoa ja hupirahoja. Ja toki ruokaa ja sitä seksiäkin.
Oikeasti olen nähnyt nuorissa miehissä enemmän noita asuntoa ja muuta ylläpitoa vailla olevia, kuin seksin perässä olevia. Seksiä ne hakee sitten (myös) muualta.
En omakohtaisesti kokenut, mutta sivusta seuraten todistanut useitakin tällaisia tapauksia.
Toisaalta se mies myös joskus antaa jotain itsekin ja tilanne voi olla aikalailla 50-50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko chatti noilla tunnuksilla ja salasanalla oikeasti olemassa? 🤨
Siinä joko liitytään olemassaolevaan chattiin tai sitten se luo uuden chattihuoneen jossa on vain yksi osanottaja. Jos se minun kaivattuni vielä on täällä linjoilla, niin käytkö kokeilemassa.
User name: minun nimeni?
Group name: minun + sinun nimesi?
Password: sama kuin group name?
Juuri näin.
Sinähän voit sanoa vaikka miten monelle sä olet niin kuuma ja saat aika hyvän ringin ympärillesi kehiteltyä, jokainen ko lauseen kuullut nainen luulee tosissaan että ajattelet just häntä (vaikka oletkin sanonut vaikka viidelle saman). Jokaiselta alkaa pillua herumaan, keskusteluseuraa riittää ja itsetuntoakin kohottaa mukavasti.
Sopiiko, että nähdään chatissa huomenna? Tarkistan aiemmasta viestistä tunnukset ja salasanan. Nähdään huomenna ensin täällä ja sitten chatissa.
En jaksa chattailla tänä iltana. Olen ollut koko päivän tietsikalla, vähän huono olo. Teen nyt jotain muuta. <3
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että sulle riittää kunhan on joku ketä kaivata. Ihan sama kuka se on!
Miten voi olla ihan sama kuka se on, kun siinä tapauksessahan sitä sitten kaipaisikin ketä vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko chatti noilla tunnuksilla ja salasanalla oikeasti olemassa? 🤨
Siinä joko liitytään olemassaolevaan chattiin tai sitten se luo uuden chattihuoneen jossa on vain yksi osanottaja. Jos se minun kaivattuni vielä on täällä linjoilla, niin käytkö kokeilemassa.
User name: minun nimeni?
Group name: minun + sinun nimesi?
Password: sama kuin group name?
Juuri näin.
Onko nimet oikeita nimiä, ei lempinimiä?
Vierailija kirjoitti:
Sinähän voit sanoa vaikka miten monelle sä olet niin kuuma ja saat aika hyvän ringin ympärillesi kehiteltyä, jokainen ko lauseen kuullut nainen luulee tosissaan että ajattelet just häntä (vaikka oletkin sanonut vaikka viidelle saman). Jokaiselta alkaa pillua herumaan, keskusteluseuraa riittää ja itsetuntoakin kohottaa mukavasti.
Onhan se myös naisten omalla vastuulla kehittää itsetuntoa niin, ettei ole ihan mehuissaan ja järkensä menettäneenä jostain kun mies sanoo kuumaksi.:DDDDD
Kuuma on nimenomaan sellainen adjektiivi, mitä voi sanoa ”kelle vaan”
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko, että nähdään chatissa huomenna? Tarkistan aiemmasta viestistä tunnukset ja salasanan. Nähdään huomenna ensin täällä ja sitten chatissa.
En jaksa chattailla tänä iltana. Olen ollut koko päivän tietsikalla, vähän huono olo. Teen nyt jotain muuta. <3
Sopiihan sekin. Olisin vain kaivannut pienen vahvistuksen sille, että tämä homma on todellinen. Sinne chattiin kirjautuminen käy sekunneissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiihan sekin. Olisin vain kaivannut pienen vahvistuksen sille, että tämä homma on todellinen. Sinne chattiin kirjautuminen käy sekunneissa.
Ok, odota hetki...
Vierailija kirjoitti:
Siellä chatissa sitten muutaman tunnin päästä ihmettelette, kun kaikki onkin ihan uppo-outoja eikä se oma kaivattu ollutkaan siellä tai täällä.
Ei silti, mun kaivattu ei tykkää minusta, joten voisinpa etsiä jonkun uuden vaikka sieltä chatista.
Ihan sama, juttele vaikka koko yö. Minua ei kiinnosta enää mitä teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se myös naisten omalla vastuulla kehittää itsetuntoa niin, ettei ole ihan mehuissaan ja järkensä menettäneenä jostain kun mies sanoo kuumaksi.:DDDDD
Kuuma on nimenomaan sellainen adjektiivi, mitä voi sanoa ”kelle vaan”
No ei todellakaan voi sanoa kelle vaan. Mulle vain yksi henkilö voi olla ”kuuma”, kukaan muu ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, odota hetki...
Et ole chatissa.
Ihan turha enää tätä vatvoa. The end.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, odota hetki...
Et ole chatissa.
Sitten et ole kaivattuni. Helppo keino tarkistaa, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, odota hetki...
Et ole chatissa.
Odotatko sinä sinne chattiin jotain tiettyä ihmistä vai onko se ihan sama kenen kanssa siellä chattaat kunhan vaan pääset mehustamaan?
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa täällä kanssani mies. Tekisi mieli vain katsella sinua ja jutella koko yö. Ikävä on ollut, niin kuin aina. Nuku hyvin.
Samoin. Minunkin sinua.
Minusta tuntuu että sulle riittää kunhan on joku ketä kaivata. Ihan sama kuka se on!