Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Hyvää yötä arvoituksellisuudessaan miljoonan palan palapeliä muistuttavalle porrasräyhääjälle <3
Haluan sut mies, haluan sinut kokonaan. Haluan suudella sinua, nukkua sun vieressä. Herätä aamulla sun kainalosta. Rakastan sua enemmän kuin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko, että nähdään chatissa huomenna? Tarkistan aiemmasta viestistä tunnukset ja salasanan. Nähdään huomenna ensin täällä ja sitten chatissa.
En jaksa chattailla tänä iltana. Olen ollut koko päivän tietsikalla, vähän huono olo. Teen nyt jotain muuta. <3
Sopiihan sekin. Olisin vain kaivannut pienen vahvistuksen sille, että tämä homma on todellinen. Sinne chattiin kirjautuminen käy sekunneissa.
Ok, odota hetki...
Et ole chatissa.
Sitten et ole kaivattuni. Helppo keino tarkistaa, vai mitä?
Olet sä Jari? Mikä menee nyt vikaan? <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko, että nähdään chatissa huomenna? Tarkistan aiemmasta viestistä tunnukset ja salasanan. Nähdään huomenna ensin täällä ja sitten chatissa.
En jaksa chattailla tänä iltana. Olen ollut koko päivän tietsikalla, vähän huono olo. Teen nyt jotain muuta. <3
Sopiihan sekin. Olisin vain kaivannut pienen vahvistuksen sille, että tämä homma on todellinen. Sinne chattiin kirjautuminen käy sekunneissa.
Ok, odota hetki...
Et ole chatissa.
Odotatko sinä sinne chattiin jotain tiettyä ihmistä vai onko se ihan sama kenen kanssa siellä chattaat kunhan vaan pääset mehustamaan?
Tiettyä tietenkin. Chatroomin on nimetty meidän nimien mukaan, joten ne pitää mennä oikein että yhteys muodostuu.
Pitäkää ihmiset järki päässä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sut mies, haluan sinut kokonaan. Haluan suudella sinua, nukkua sun vieressä. Herätä aamulla sun kainalosta. Rakastan sua enemmän kuin mitään.
Et halua 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän voit sanoa vaikka miten monelle sä olet niin kuuma ja saat aika hyvän ringin ympärillesi kehiteltyä, jokainen ko lauseen kuullut nainen luulee tosissaan että ajattelet just häntä (vaikka oletkin sanonut vaikka viidelle saman). Jokaiselta alkaa pillua herumaan, keskusteluseuraa riittää ja itsetuntoakin kohottaa mukavasti.
Onhan se myös naisten omalla vastuulla kehittää itsetuntoa niin, ettei ole ihan mehuissaan ja järkensä menettäneenä jostain kun mies sanoo kuumaksi.:DDDDD
Kuuma on nimenomaan sellainen adjektiivi, mitä voi sanoa ”kelle vaan”
No ei todellakaan voi sanoa kelle vaan. Mulle vain yksi henkilö voi olla ”kuuma”, kukaan muu ei.
Ok no yleisesti ”kuuma” mielletään kuitenkin kevyeksi ilmaisuksi/heitoksi/flirtiksi eikä miksikään ”Oi sinä armahani ainokaiseni, sydämeni valittu Naiseni kaunehin silmäni muilta neidoilta sokaiset”-tyyppiseksi rakkauden vannomiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, odota hetki...
Et ole chatissa.
Odotatko sinä sinne chattiin jotain tiettyä ihmistä vai onko se ihan sama kenen kanssa siellä chattaat kunhan vaan pääset mehustamaan?
Tiettyä tietenkin. Chatroomin on nimetty meidän nimien mukaan, joten ne pitää mennä oikein että yhteys muodostuu.
Jari et voi tehdä mulle näin!
Elämä ilman ihastumisen tunteita ja sun näkemistä tuntuu tosi masentavalta. Mikään ei kiinnosta. Se on vain täynnä pakollisia tylsiä asioita ja ilman niitä pelkkää tylsyyttä. Oon ollut koko aikuisikäni tällainen, elän vain ihastumisenergialla. Nyt se on taas loppu ja kokemuksesta tiedän että pitää odottaa vuosia ennen kuin tulee uusi ihastus, yleensä vähintään 5 vuotta.
Itse asiassa tämä Chatti on paras sanity check mitä voi keksiä. Tajuatteko, että täällä täysin ventovieraat ihmiset kuvittelevat keskustelevansa rakkaidensa kanssa. Sitten kun kokeilee kirjautua molempien nimillä, niin eipä onnistukkaan, ja hupsista vaan se "rakas" olikin joku aivan toinen.
Huijasit taas. Olinpa hölmö, kun uskoin. 😢
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa täällä kanssani mies. Tekisi mieli vain katsella sinua ja jutella koko yö. Ikävä on ollut, niin kuin aina. Nuku hyvin.
Sinä olet mielessäni joka hetki. Ja aina kun olet mielessäni, niin tunnen sinua kohtaan suurta hellyyttä. Tunnen, että se on todellista rakkautta. Tahtoisin myös jutella kanssasi aamuun, katsoen sinua syvälle kauniisiin silmiisi. Nuku hyvin rakkaani. Ja suudelma, jota ei vaan malttaisi lopettaa. Suljen nyt silmäni ja kuvittelen miltä se tuntuisi, niin ihanalta ja pyörryttävältä. Aina kun ajattelen sinua, niin tunnen lämmön sisälläni. Hyvää yötä.
Luulen, ettei me nähdä koskaan.
Minun pitää lopettaa yhteydenpito. En jaksa enää.
Hyvän yön toivotus, hali & suukko sydämeni valtiattarelle mieheltä 70km päästä. Etunimeimme ensimmäinen kirjain on sama. Samoin kotikatumme alkavat samalla kirjaimella. Toisen etunimeni viimeinen kirjain on sama kuin hänen sukunimensä viimeinen kirjain.
Vierailija kirjoitti:
Elämä ilman ihastumisen tunteita ja sun näkemistä tuntuu tosi masentavalta. Mikään ei kiinnosta. Se on vain täynnä pakollisia tylsiä asioita ja ilman niitä pelkkää tylsyyttä. Oon ollut koko aikuisikäni tällainen, elän vain ihastumisenergialla. Nyt se on taas loppu ja kokemuksesta tiedän että pitää odottaa vuosia ennen kuin tulee uusi ihastus, yleensä vähintään 5 vuotta.
Nyt se juonipaljastus tuli, mitä olenkin ajatellut. "Elän vain ihastumisenergialla." MIKSI?
Ja samalla terveiset yhdelle: Olen ehkä jotenkin nyt ilkeä, mutta kohtaamiseni tarkoitus on herättää sinut, tajuamaan itse itsesi katkaisemaan tuo kierre, koska olet väärillä raiteilla. Siksi tunsit minua kohtaan aitoa rakkautta, niin voimakasta jota et ole muita kohtaan koskaan ennen tuntenut.
Olisinpa. Kanssasi ei ole ikinä tylsää, toisin kuin nyt. Ikävä on kova minullakin.