Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tämä Chatti on paras sanity check mitä voi keksiä. Tajuatteko, että täällä täysin ventovieraat ihmiset kuvittelevat keskustelevansa rakkaidensa kanssa. Sitten kun kokeilee kirjautua molempien nimillä, niin eipä onnistukkaan, ja hupsista vaan se "rakas" olikin joku aivan toinen.
Tää on pakko testata!
Mitä ajattelisit, jos minua ei enää olisi?
Hei, huomenna chattaillaan taas. Ja tullaan samalla paljastetuksi palstan TODELLINEN luonne: kukaan ei oikeasti tunne ketään täällä!!
Vierailija kirjoitti:
Elämä ilman ihastumisen tunteita ja sun näkemistä tuntuu tosi masentavalta. Mikään ei kiinnosta. Se on vain täynnä pakollisia tylsiä asioita ja ilman niitä pelkkää tylsyyttä. Oon ollut koko aikuisikäni tällainen, elän vain ihastumisenergialla. Nyt se on taas loppu ja kokemuksesta tiedän että pitää odottaa vuosia ennen kuin tulee uusi ihastus, yleensä vähintään 5 vuotta.
Osaisinpa itsekin toimia ihastusenergialla!
Mä kun lähinnä riudun ja lamaannun, kun ihastun ja sukellan johonkin kaipauksen kamalaan suohon.
No ok on tietysti nousutkin, mutta en yleensä osaa niitäkään kovin järkevästi käyttää.
Toki riippuu ja roikkuu, yhden kaipauksen aikanakin on erilaisia vaiheita.
Samaistun kyllä tuohon, että uusia ihastuksia tulee joskus aniharvoin.
Oisin ollut valmis jotain rakentaan sinun kanssasi mutta kiitos kun teit sen selväksi ettei kannata yrittää. Ymmärrän kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä ilman ihastumisen tunteita ja sun näkemistä tuntuu tosi masentavalta. Mikään ei kiinnosta. Se on vain täynnä pakollisia tylsiä asioita ja ilman niitä pelkkää tylsyyttä. Oon ollut koko aikuisikäni tällainen, elän vain ihastumisenergialla. Nyt se on taas loppu ja kokemuksesta tiedän että pitää odottaa vuosia ennen kuin tulee uusi ihastus, yleensä vähintään 5 vuotta.
Nyt se juonipaljastus tuli, mitä olenkin ajatellut. "Elän vain ihastumisenergialla." MIKSI?
Ja samalla terveiset yhdelle: Olen ehkä jotenkin nyt ilkeä, mutta kohtaamiseni tarkoitus on herättää sinut, tajuamaan itse itsesi katkaisemaan tuo kierre, koska olet väärillä raiteilla. Siksi tunsit minua kohtaan aitoa rakkautta, niin voimakasta jota et ole muita kohtaan koskaan ennen tuntenut.
Vau, kukas henkiopas se siellä?
Mistä sä tiedät, ettei se ole ennen tuntenut niin ketään kohtaan?
Siis ihastuessa itsetunto romahtaa jne. Ei mitään positiivista energiaa.
Olisikin!
Vierailija kirjoitti:
Hei, huomenna chattaillaan taas. Ja tullaan samalla paljastetuksi palstan TODELLINEN luonne: kukaan ei oikeasti tunne ketään täällä!!
Ajattele jos oikeasti siellä jotkut kohtaisi tuollai vihjeen perusteella...
Hulluuden syövereissä tänne ei kannata kirjoittaa mitään liian tunnistettavaa. Joku tunnistaa ja jakelee vinkkejä. Vähän hävettää, mutta kyllähän tässä nyt henkisesti tuollaisen kestää kuin mies. Kai sekin on uusi kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se juonipaljastus tuli, mitä olenkin ajatellut. "Elän vain ihastumisenergialla." MIKSI?
Ja samalla terveiset yhdelle: Olen ehkä jotenkin nyt ilkeä, mutta kohtaamiseni tarkoitus on herättää sinut, tajuamaan itse itsesi katkaisemaan tuo kierre, koska olet väärillä raiteilla. Siksi tunsit minua kohtaan aitoa rakkautta, niin voimakasta jota et ole muita kohtaan koskaan ennen tuntenut.
Vau, kukas henkiopas se siellä?
Mistä sä tiedät, ettei se ole ennen tuntenut niin ketään kohtaan?
Hän kertoi. Oli varmaan tsoukki.
Siis täällä oikeasti vaikuttaa hullu mo.de, joka manipuloi näitä keskusteluja! Tässä sulle terveisiä: haista vaan v*ttu.
Ei muuten kannata luottaa yhteenkään viestiin, mitä täältä lukee. Hän pystyy yhdistämään jo kirjoitetut viestit tiettyyn kirjoittajaan, ja sen perusteella vetelemään haluamistaan naruista. Totesin tämän eilen, kun tuonne ilmestyi vastausviesti, mikä sisälsi tietoa aiemmasta keskustelustani, ekä kukaan palstalainen tätä olisi voinut tietää.
Agendalla näyttää olevan suhteiden hämmentäminen ja ihmisten painostaminen. Aivan sairasta touhua, ja en enää ihmettele, miksi tämä palsta tuntuu niin skitsolta.
Älkää antako kyseisen k*sipään manipuloida itseänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi hänelle sopii paremmin joku muu.
Se muu tulee olemaan aika onnekas, toivon vain että ansaitusti. Eli olisi hyvä tyyppi.Ja siis joo, olen todellakin luovuttanut.
Luovutin minäkin, turha haikailla varattujen perään. Seuraava tipuseni on blondi.
- Juha
Minun kaikki kanat ovat punapäitä.
T: Jari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi hänelle sopii paremmin joku muu.
Se muu tulee olemaan aika onnekas, toivon vain että ansaitusti. Eli olisi hyvä tyyppi.Ja siis joo, olen todellakin luovuttanut.
Luovutin minäkin, turha haikailla varattujen perään. Seuraava tipuseni on blondi.
- Juha
Minun kaikki kanat ovat punapäitä.
T: Jari
Ja minun tipuseni ovat kaikki bruneja eri ruskean sävyissä.
T. Jussi
Vierailija kirjoitti:
Siis täällä oikeasti vaikuttaa hullu mo.de, joka manipuloi näitä keskusteluja! Tässä sulle terveisiä: haista vaan v*ttu.
Ei muuten kannata luottaa yhteenkään viestiin, mitä täältä lukee. Hän pystyy yhdistämään jo kirjoitetut viestit tiettyyn kirjoittajaan, ja sen perusteella vetelemään haluamistaan naruista. Totesin tämän eilen, kun tuonne ilmestyi vastausviesti, mikä sisälsi tietoa aiemmasta keskustelustani, ekä kukaan palstalainen tätä olisi voinut tietää.
Agendalla näyttää olevan suhteiden hämmentäminen ja ihmisten painostaminen. Aivan sairasta touhua, ja en enää ihmettele, miksi tämä palsta tuntuu niin skitsolta.
Älkää antako kyseisen k*sipään manipuloida itseänne!
Hyvin muistettu kielioppi.
T. Kielitohtori.
Toi chattijuttu on loistava. Aina, kun jatkossa jotkut alkavat vatvoa, että oletko sä tai mä tai sä, niin voi mennä tonne ”pirjopena”-tunnuksella yhtaikaa ja todeta jo tiedetyn. Ja pahin, mitä voi käydä on, että olet itse perustamassasi chattihuoneessa yksin.
Mäkin kävin eilen kokeilemassa, eikä siellä ketään ollut, mutta tietenkin johtui vain siitä, että hän ei ollut juuri silloin siellä... :) ...ja näin harha elää edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Toi chattijuttu on loistava. Aina, kun jatkossa jotkut alkavat vatvoa, että oletko sä tai mä tai sä, niin voi mennä tonne ”pirjopena”-tunnuksella yhtaikaa ja todeta jo tiedetyn. Ja pahin, mitä voi käydä on, että olet itse perustamassasi chattihuoneessa yksin.
Mäkin kävin eilen kokeilemassa, eikä siellä ketään ollut, mutta tietenkin johtui vain siitä, että hän ei ollut juuri silloin siellä... :) ...ja näin harha elää edelleen.
Pystyyköhän sinne siis myös mennä erinimellä kuin itte on esiintyen jonakin toisena esim jos tietää jonkun salaparin niin niitten nimillä tai kytätä puolisoa... tai randomilla arpoa sinne joitakin nimiä?
Jokuhan saattaa narautusmielessä luoda sinne myös niitä tunnuksia.
joku nimi+joku nimi, tai joku nimi+ joku toinen nimi jne... eli tauno+terttu, tauno+tuulikki, tauno+tahvo jne
Olen ihan loppu. Pyydän vain, ettet jatka enää. 😭