Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, nyt alkaa olla lopun alkua. Ei välttämättä kohta enää nähdä eikä jutella ikinä. Toisaalta ihan tervettä, toisaalta pelottaa, pääseköhän mun sielu enää koskaan rentoutumaan kenenkään seurassa yhtä hyvin.
Niin. Minusta tuntuu että minä en ainakaan koskaan tule enää olemaan aidosti onnellinen, koska olin sitä vain sinun seurassa. Mutta jatkuuhan se elämä onnettomanakin. Sellaistahan se on aina muutenkin enimmäkseen aikuisena ollut.
Naiselle vai miehelle?
Rakas. Sun sydän on puhdasta kultaa, se on yksi syy miksi rakastan sua niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua T
NAISELLE VAI MIEHELLE?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä tuomitse ketään. Itse ihastuin pahan kerran toiseen oman avioliittoni loppupuolella, ja en tiedä, olisinko osannut käyttäytyä, jos olisi tullut tilaisuus olla käyttäytymättä hänen kanssaan. Hän olisi ollut elämäni poikkeus, mutta ei se mitään olisi oikeuttanut tietenkään. Onneksi ei tullut tilaisuutta, niin ei tarvitse miettiä.
Mitä väliä sillä edes olisi, kun erositte kuitenkin?
Kumpi pahempi: yksi syrjähyppy vai avioero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä tuomitse ketään. Itse ihastuin pahan kerran toiseen oman avioliittoni loppupuolella, ja en tiedä, olisinko osannut käyttäytyä, jos olisi tullut tilaisuus olla käyttäytymättä hänen kanssaan. Hän olisi ollut elämäni poikkeus, mutta ei se mitään olisi oikeuttanut tietenkään. Onneksi ei tullut tilaisuutta, niin ei tarvitse miettiä.
Kumpi pahempi: yksi syrjähyppy vai avioero?
Olisin kuitenkin joutunut elämään itseni kanssa. Ei avioliitto ole mulle mikään itsetarkoitus, siitä erotaan, kun edellytykset sille katoavat.
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Sun sydän on puhdasta kultaa, se on yksi syy miksi rakastan sua niin paljon.
Miten tämä on tullut sinulle ilmi? Miten olen käyttäytynyt?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä lopun alkua?
Jos se minusta on kiinni niin ei ole.
Olisitkohan sä ollut sängyssäkin samanlainen..
Vierailija kirjoitti:
Millainen?
Vierailija kirjoitti:
samanlainen kuin kuka? puolisosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua T
NAISELLE VAI MIEHELLE?
Kakslahkeiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua T
Täällähän minä. Unelmoin susta.
Kenestä? Alkukirjain?
Teemu, missä olet? Näin sut viimeksi syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Samanlainen kuin muissa asioissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi pahempi: yksi syrjähyppy vai avioero?Olisin kuitenkin joutunut elämään itseni kanssa. Ei avioliitto ole mulle mikään itsetarkoitus, siitä erotaan, kun edellytykset sille katoavat.
Ok.
Huvittaa vain kun välillä näkee ihmisten julistavan miten osaavat sitoutua, sillä eivät ole ikinä ”aiemmissa suhteissa” pettäneet (eli eivät nimenomaan osaa eivätkä edes halua sitoutua, kun on niitä ”aiempia suhteita”).
No tää ei sinänsä liity sinuun, tuli vain tästä mieleen miten epäloogista pettämisen demonisointi on vrt. sarjamonogamismin sosiaalinen hyväksyttävyys.
Vierailija kirjoitti:
Ok, nyt alkaa olla lopun alkua. Ei välttämättä kohta enää nähdä eikä jutella ikinä. Toisaalta ihan tervettä, toisaalta pelottaa, pääseköhän mun sielu enää koskaan rentoutumaan kenenkään seurassa yhtä hyvin.
Miksei nähdä tai jutella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Samanlainen kuin muissa asioissa
Nyt sun pitää kyllä kertoa lisää...?
Tiedän, kulta.. minä tiedän. Näen kyyneleet hymysi takana. Sen mitä et kerro. Jos pystyisin, kuivaisin kyyneleesi hellästi poskiltasi. Ottaisin sinut syliini, painaisin pääsi rintaani vasten. Saisit hellittää, huokaista huolesi ulos. Tiedän kulta, että selviät itsekin, ilman minua. Sinussa on urheutta ja sitkeyttä, mitä vaan tuleekaan. Sen kuitenkin sanon, sinua rakastan.