Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Huomenta. Otatko tänään yhteyttä minuun? Kaipaan sinua niin kovin, mutten uskalla lähestyä, koska olen laittanut viime aikoina enemmän viestejä kuin sinä...
Rakas, kamala ikävä sua.!!!!!!!!
Milllon tapaan miehen, jolle olen maailman tärkein? Miehen, jota ei tarvitse jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oltaisiin kavereita, pystyisitkö olemaan myös puolisoni seurassa?
Tottakai, jos hän ei ole mulle vihainen. Tietysti toivoisin myös että voitais jutella välillä kahdestaankin eikä kaikki asiat mitä itsestäni sulle kerron menis myös sun puolison tietoon. En oikein halua olla ystävä ihmisten kanssa, jotka kertoo kaiken mahdollisen puolisolleen. Jos kerron jotain luottamuksella, niin toivon että sitä ei kerrota eteenpäin ihan kenellekään.
No tietysti näin. Enhän kerro muidenkaan ystävieni luottamuksellisia asioita puolisolle. En edes kaikkia omiani.
Tämä olis varmaan meille realistisin mahdollisuus olla edes tekemisissä. Vähän kuitenkin häiritsee se, että jos ystävystyisin sun mahdollisen kumppanisi kanssa, niin tuntisin aina olevani epälojaali hirviö häntä kohtaan, kun mulla olis tunteita sua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisi olla toiselle se ”Hei eiku sittenki” -vaihtoehto? En minä ainakaan.
Entä jos olisitkin se "vihdonkin mä uskallan" -vaihtoehto? Eli siis se, jonka kanssa olisi aina halunnut olla, mutta oman epävarmuuden ja keskeneräisyyden vuoksi ei ole uskaltanut.
Olisin mielelläni sellainen vaihtoehto.
Vaikkei mikään olisi välillämme juuri nyt mahdollista (tällä kertaa mulla on jotain keskeneräistä, muutakin kuin... no tiedäthän), haluaisin tietää, jos asia olisi noin. Se pelastaisi niin paljon, tekisit mut onnelliseksi, ja se tieto auttaisi mua mielettömästi eteenpäin itseni kanssa. Joten kerrothan! Heitä mulle sellainen pelastusrengas, koska mä en jaksa enää uida... Mut sitähän sä et tiedä, koska ei hukkuva huuda apua...
Ps. Milloin sä et uskaltanut?
Minä en pystyisi olemaan sinun vaimosi kanssa, koska olisin mustasukkaisuuden piinaama. En kestäisi katsoa teidän onnea ja todistaa teidän välisiä hellyydenosoituksia, keskinäistä yhteyttä ja kaikkea muuta mitä haluaisin sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pystyisi olemaan sinun vaimosi kanssa, koska olisin mustasukkaisuuden piinaama. En kestäisi katsoa teidän onnea ja todistaa teidän välisiä hellyydenosoituksia, keskinäistä yhteyttä ja kaikkea muuta mitä haluaisin sinun kanssasi.
Lopettaisitko jo satujen kertomisen. Nuku välillä jos saisit ajatukset muualle kuin itseesi. Itsellesihän sinä kirjoitat. Tuntuu että olet pakkomielteinen.
Miksi roikut tyypissä joka ei selvästikään halua sinua ja perhettäsi elämäänsä.
Ja tätä asiaa en ihmettele yhtään.
Kivasti luulet tuntevasi minut yhden viestin perusteella. Onnea vaan sinullekin. Peace and love.
Vierailija kirjoitti:
Milllon tapaan miehen, jolle olen maailman tärkein? Miehen, jota ei tarvitse jakaa.
Sinähän olet.
Kaipaan sinua. Olet rakas minulle ja joka hetki ajatuksissani. (naiselle)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Olet rakas minulle ja joka hetki ajatuksissani. (naiselle)
Onko sinulla mahdollisuus olla yhteydessä tähän naiseen? Millainen teidän tilanne on?
Vierailija kirjoitti:
olet ilkeä
vain kusipäisille : )
Mun elämä on kaikkea muuta kuin huonoa, mutta oot silti aina mun mielessä. Jos silloin vuosi-pari sitten olisit liikauttanut edes pikkusormeasikin ja näin viestinyt mulle, että tunsit samoin kuin minä sinua kohtaan, olisin muuttanut kaiken mun elämässä ja tullut sun luo.
Ikävä mun omaa rakasta. Mitähän sulle kuuluu tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet.
En oo.
Kuka mua ymmärtäis? Kuka mua jaksais? Kuka sais mut nauraa? Kenelle mä oisin sopiva? En varmaan kenellekään. Niin surullista.
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä on kaikkea muuta kuin huonoa, mutta oot silti aina mun mielessä. Jos silloin vuosi-pari sitten olisit liikauttanut edes pikkusormeasikin ja näin viestinyt mulle, että tunsit samoin kuin minä sinua kohtaan, olisin muuttanut kaiken mun elämässä ja tullut sun luo.
Ei hyvää elämää muuteta kevyin perustein, kuten sun kommentista nyt saa kåsityksen. Pidä kii hyvästä elämästäsi, äläkä jossittele ja haikaile jotain mitä et kuitenkaan tule ikinä saamaan. Se toinen on ansainnut onnensa elämäänsä ja se et todellakaan ole sinä tai sun kaltainen vatuloija ja pelailija.
Ja sanoin tämän kuin olisi minulle, itse pidän kaukana itsestäni kaltaisesti tyhmän idiootin, joka näkee itsensä vähintään Universumin lahjana.
Olen meinannut lähettää jo viidesti sinulle tänään viestiä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt, että olisit voinut olla yhtään kiinnostunut minusta, sain sellaisen käsityksen että olit kiinnostunut vain siitä yhdestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oltaisiin kavereita, pystyisitkö olemaan myös puolisoni seurassa?
Tottakai, jos hän ei ole mulle vihainen. Tietysti toivoisin myös että voitais jutella välillä kahdestaankin eikä kaikki asiat mitä itsestäni sulle kerron menis myös sun puolison tietoon. En oikein halua olla ystävä ihmisten kanssa, jotka kertoo kaiken mahdollisen puolisolleen. Jos kerron jotain luottamuksella, niin toivon että sitä ei kerrota eteenpäin ihan kenellekään.
No tietysti näin. Enhän kerro muidenkaan ystävieni luottamuksellisia asioita puolisolle. En edes kaikkia omiani.
Tämä olis varmaan meille realistisin mahdollisuus olla edes tekemisissä. Vähän kuitenkin häiritsee se, että jos ystävystyisin sun mahdollisen kumppanisi kanssa, niin tuntisin aina olevani epälojaali hirviö häntä kohtaan, kun mulla olis tunteita sua kohtaan.
Ollaan näköjään toisillemme tuntemattomia, kuten kaikki aina täällä. Mulla ei nimittäin ole kumppania.
Huomenta.