Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oltaisiin kavereita, pystyisitkö olemaan myös puolisoni seurassa?
Tottakai, jos hän ei ole mulle vihainen. Tietysti toivoisin myös että voitais jutella välillä kahdestaankin eikä kaikki asiat mitä itsestäni sulle kerron menis myös sun puolison tietoon. En oikein halua olla ystävä ihmisten kanssa, jotka kertoo kaiken mahdollisen puolisolleen. Jos kerron jotain luottamuksella, niin toivon että sitä ei kerrota eteenpäin ihan kenellekään.
Moni ei näköjään näytä tykkäävän tästä vastauksesta. Jos sinä olet joku niistä, niin okei ilmeisesti meistä ei ole ystäviksi. Tai voidaan me sellaisia pintapuolisia kavereita olla, mutta mitään sen syvemmin en tule itsestäni sitten kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on enemmän sekaisin: Kihis vai toi modéhullu?
No ainakin viitsit tässä parin tunnin käyntini aika kihomatoinen poistella viestejä urakalla, sulkea ylipäätään ketjuja tällä otsikolla, siistiä ne. Tuskin onnistuu muuten, mutta leikitään niin.
Taidat tosin aika keskenäsi leikkiä, keneenkään ei enää uppoa ellei uusi kävijä, ja niitä pahemmin taida olla...
Ketju aloitettu juuri ja poistoprosentti about viisi, mutta yksinpuhujaa ei tietenkään poistella. Onpa hankala päätellä, kuka täällä huseraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi nöyrtyä ja pyytää anteeksi?
Se on ihan sellainen toimivan ihmissuhteen pohjalle tarvittava taito.
Ei onnistu ihmissuhteet jos ei kykene nöyrtymään, myöntämään virheitään ja pyytämään anteeksi.
Elämä yleensäkin voi olla hankalaa ilman tuollaisia ihmisyyden perusasioita.Mutta mikä oli se teko, jota pitäisi pyytää anteeksi? En mielestäni tehnyt mitään väärin.
Hän kyllä kohteli minua erittäin epäkunnioittavasti.
En jaksa enkä halua pitää enää yhteyttä. Olen ihan loppu. 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisi olla toiselle se ”Hei eiku sittenki” -vaihtoehto? En minä ainakaan.
Entä jos olisitkin se "vihdonkin mä uskallan" -vaihtoehto? Eli siis se, jonka kanssa olisi aina halunnut olla, mutta oman epävarmuuden ja keskeneräisyyden vuoksi ei ole uskaltanut.
Kaikkea voi ihminen mielenoikuissaan itselleen ja toiselle selitellä.
Tottakai jotain tuon tyylistä jauhetaan, jos halutaan lämpätä joku vanha säätö uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi nöyrtyä ja pyytää anteeksi?
Se on ihan sellainen toimivan ihmissuhteen pohjalle tarvittava taito.
Ei onnistu ihmissuhteet jos ei kykene nöyrtymään, myöntämään virheitään ja pyytämään anteeksi.
Elämä yleensäkin voi olla hankalaa ilman tuollaisia ihmisyyden perusasioita.Mutta mikä oli se teko, jota pitäisi pyytää anteeksi? En mielestäni tehnyt mitään väärin.
Minäkin pyydän anteeksi. ;)
Haluisin olla sun ystävä, nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Pahaa yötä paskapäät.
Pahaa yötä paskapäille ja suloista unta sen ansaitseville.
Pidän huomisesta alkaen tauon palstasta. Viime kuussa tein niin ja se oli ihan hyvää aikaa. Tämä kuukausi taas yhtä helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisi olla toiselle se ”Hei eiku sittenki” -vaihtoehto? En minä ainakaan.
Entä jos olisitkin se "vihdonkin mä uskallan" -vaihtoehto? Eli siis se, jonka kanssa olisi aina halunnut olla, mutta oman epävarmuuden ja keskeneräisyyden vuoksi ei ole uskaltanut.
Kaunista, mutta kaukaa haettua.
Vierailija kirjoitti:
Ketju aloitettu juuri ja poistoprosentti about viisi, mutta yksinpuhujaa ei tietenkään poistella. Onpa hankala päätellä, kuka täällä huseraa.
Jännästi oli poistettuja äsken yli kymmenen ja nyt ei. Vitsit. Kukahan näitä rukkaa? Mietitääs!
Hyvänyöntoivotus, suukko & hali elämäni naiselle, vaalealle vihreäsilmäiselle kaunottarelle mieheltä 30km päästä. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella ja niissä on yhtä monta tavua ja kirjainta. Kotikatummekin alkavat samalla kirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enkä halua pitää enää yhteyttä. Olen ihan loppu. 😞
Käypä kertomassa tuo jollekin psykiatrille. Siis se että joku lääkäri kirjoittelee sulle täällä vuosia joka ikinen päivä ja minuutti, etkä enää jaksa. Kyllä se psykiatri osaa ratkaista ongelman. On itseasiassa ainoa joka osaa.
Kaipaan sinua ruskeasilmäinen mies