Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies ei tykkää että käytän punaista huulipunaa, onko outoa?

Vierailija
27.04.2018 |

Olen tykästynyt viime aikoina punaisiin huuliin ja mies ei tykkää. Sanoo että pitää luonnollisen näköises meikistä. Ollaan yli 20v oltu yhdessä ja nyt rupeaa ulkonäköä kommentoimaan. Ei tykkää räikeän punaisista huulista.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä? Käytät omaksi iloksi, kun lähdet kaupungille, asioille, ulos... Ja kun miestä haluat miellyttää, niin luonnolliset huulet. :)

Vierailija
22/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku mies vastata tähän, näyttääkö nainen kirkkaassa punaisessa huulipunassa oudolta vai hyvältä?

ap

Riippuu naisesta.

Mulla tämän tyylinen väritys, en muuten näytä naiselta, ehkä kasvojen muoto voi olla samanlainen, kapeahkot kasvot ja korkeat poskipäät. Huulet hieman kapeammat.

https://www.google.fi/search?q=mac+ruby+woo+blond+hair&source=lnms&tbm=…:

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva että ihmisellä on mielipiteitä, mutta tärkein on kuitenkin sen huulipunan käyttäjän oma mielipide. Jos tykkäät,  käytä vapaasti. Jokaisella on oma makunsa.

Vierailija
24/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni sanoi kun kysyin tykkääkö hän punaisesta huulipunasta tai otsatukasta.: ”Musta tai joku sellainen huulipuna on kamala, punainen on ihan normaali. Otsatukasta tykkään. Susta tykkäisin, vaikka sulla ei olis tukkaa ollenkaan.”

Vierailija
25/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä rajaat huulet liian vahvasti? kokeile punaista huulikiiltoa.

Vierailija
26/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miehenä mikään huulipunan ystävä. Mun mielestä se kirkkaanpunainen huulipuna saa jotkut naiset näyttämään vähän transseksuaalilta mieheltä, en tiedä miksi mutta mielestäni sopii tosi harvalle.

Vierailija
27/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet tulevat mustasukkaisiksi jos vaimo näyttää liian hyvältä. Siksi haluavat, että naisensa on vaatimattoman näköinen ettei tule vieras mies vokottelemaan vaimoa.

Vierailija
28/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen huulipuna on klassikko. Tulee supernaisellinen olo kun joskus sitä käyttää.

Vierailija
29/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räikeän punainen ei oikein sovi suomalaiselle iholle.

Vierailija
30/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä miesten mielipiteitä täällä kyselet? Mitä väliä, jos itse tykkäät? Makuja on yjtä monta kuon miehiä (tai naisia!) etkä koskaan voi olla kaikkien mieleen. Tee siis niin kuin itse tykkäät.

Vierailija
31/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet tulevat mustasukkaisiksi jos vaimo näyttää liian hyvältä. Siksi haluavat, että naisensa on vaatimattoman näköinen ettei tule vieras mies vokottelemaan vaimoa.

Tämän uskon olevan se oikea syy ap:n miehen käytökseen. Olen useasti kuullut miesten tulevan ihan hulluksi punatuista huulista, koska sehän on todella klassisen kaunis tyyli ja alitajuisesti punaiset huulet kutsuvat suutelemaan korostamalla naisen huulia. Miehet rakastavat itse katsella punahuulisia naisia ja tästä syystä eivät tahtoisi päästää omia naisiaan punaisten huulien kanssa muiden miesten iskettäväksi.

Vierailija
32/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä punainen taas sopii hyvin vaalealle, paremmin kuin tummalle eteläeurooppalaiselle.

Vierailija
33/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisissa huulissa on jotain ihanan vanhanaikaista glamouria. Itse kyllä käytän vain iltamenoissa ja silloinkin harvemmin.

Vierailija
34/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan normaali heteromies ei käytä minkäänväristä huulipunaa. no onhan tuohon yksi poikkeus. sallittakoot kymppitonnin juontajalle maalata kasvonsa, kun on niin hauska koomikko.

Vierailija
35/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on gay. Pitäs olla surkeeta huulipunaa, että huulet muistuttaisi pershuulia.

Vierailija
36/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaan punaista huulipunaa suositellaan jostain syystä keski-ikäisille naisille. Vaaleat, puuteroidut kasvot ja räikeä huulipuna. Lopputulos näyttää lähinnä klovnilta.

Vierailija
37/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaadonitsi kirjoitti:

Se on gay. Pitäs olla surkeeta huulipunaa, että huulet muistuttaisi pershuulia.

Fail.. piti siin kirjoittaa ruskeeta huulipunaa.

Vierailija
38/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ohuet viivahuulet?

Vierailija
39/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olin laittanut kotona huvikseni punaista huulipunaa, sitten päätettiin lähteä lenkille. Mies lenkillä että miksi sulla on noin punaiset huulet, sanoin että siksi koska huvitti laittaa. Aiemmin kommentoi kun kotona olin punaisissa huulissani ettei tykkää naisella punaisista huulista. Kait sitä nyt julkisesti sitten uskaltaa käyttää välillä näyttämättä pelleltä. Olen tyyliltäni aika klassinen. Yleensä ollut nudet huulet. Tai korallin väriset.

ap

Vierailija
40/72 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä kirkkaammista punaisista sävyistä pitäisi löytää se itselleen sopiva sävy. Kaikki ei todellakaan toimi ja sen oikean löytäminen ei ole helppoa. Mutta toi Macin versio, mikä tuossa linkissä oli, on kyllä todella vaativa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme