Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies ei tykkää että käytän punaista huulipunaa, onko outoa?

Vierailija
27.04.2018 |

Olen tykästynyt viime aikoina punaisiin huuliin ja mies ei tykkää. Sanoo että pitää luonnollisen näköises meikistä. Ollaan yli 20v oltu yhdessä ja nyt rupeaa ulkonäköä kommentoimaan. Ei tykkää räikeän punaisista huulista.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan juuri niinkuin itseä huvittaa! [/quote kirjoitti:

Elä puijaa! meikkaat siksi, että miehet tuijottaisi.

Muuten et meikkaisi ollenkaan, jos ei sillä olisi väliä

Vierailija
62/72 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen huulipuna = maksullinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on paksut huulet ja punainen huulipuna näyttää niissä huutomerkiltä. Itselläni on kapeat huulet ja olen siitä iloinen. En ymmärrä huulien täyttämistä ym.

Vierailija
64/72 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti saa sinut näyttämään vanhemmalta ja kovemmalta, koska korostaa juonteita, joihin muuten ei vielä huomio kiinnity.

Usko miehesi mielipiteeseen - häntä kai tahdot ensisijaisesti miellyttää.

Onpa kiltti, kun ilmaisee asian noin ('luonnollisempi parempi') kuin että sanoisi suoraan sinun näyttävän ikivanhalta verta juoneelta noidalta.

Vierailija
65/72 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kivaa kun kulli värjäytyy punaiseksi.

Vierailija
66/72 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku mies vastata tähän, näyttääkö nainen kirkkaassa punaisessa huulipunassa oudolta vai hyvältä?

ap

Riippuu ympäristöstä. Reeperbahnilla ei herätä niin paljon huomiota.

Vierailija
67/72 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on vähän teennäistä laittaa kirkkaanpunaista huulipunaa ja silmät ovat hailakalla meikillä ja jo itsessäänkin suomalaisen vaaleat.

Näyttää wannabeeltä.

Vierailija
68/72 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se punainen aika härskin näköinen. Sopii tosi harvalle ja silloinkin pitää olla tyyli prikulleen esim. Marilyn.

Kuuntele miestäsi. Harvoin itse osaa arvioida miltä näyttää muiden silmissä.

Musta taas klassiseen tyyliin sopii kirkas punainen huulipuna, ei tarvitse olla Marilyn seksityyli.

Kuule, harvalle sopii ja useinkaan arkeen ei ollenkaan. Vaikkei tarvitse tehdä niinkuin mies sanoo, kysy häneltä, miksei tykkää. Ja kysy myös joltain hyvältä naisystävältäsi.

ap

Vierailija
69/72 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sanoo, että punainen huulipuna näyttää kauhealta.

Itse en käytä huulipunaa ollenkaan enkä muutenkaan meikkaa. Minusta ei myöskään punainen sovi kuin todella harvoille.

Vierailija
70/72 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kivaa kun kulli värjäytyy punaiseksi.

Minua ei pieni väritys ole koskaan haitannut. Vaimolle en ole koskaan näytellyt vieraiden jättämiä renkaita.

Vierailija
71/72 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaan punaisia huulipunia on todella montaa eri sävyä. Itselläni on 4 kirkkaanpunaista huulipunaa, jotka kuitenkin kaikki ovat hieman eri sävyä.

Vierailija
72/72 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se syy että mies ei ole aiemmin valittanut se, että olet vasta oman kertomasi mukaan tykästynyt siihen punaiseen väriin. Varmaan miehellä mielessä kun yllättäen alkaa meikkaamaan erilailla että on uusi mies joko hakusessa tai sitten jo sivussa pyörimässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme