Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ruokahalu

Vierailija
27.04.2018 |

Mulla ja miehellä on totaalisen erilaiset ruokatottumukset ja lisäksi mies on ns. läpipasko, joka yrittää pitää edes jonkinlaista lihasmassaa yllä ruipelossa varressaan. Eli syö aivan hemmetisti. Ja lisäksi ruokia, joihin en itse koskisi tikullakaan (sikajauhelihaa, makaronia, halvinta leipää).

Itse syön yleensä lounaan jossakin lounasravintolassa ja mies raahaa pihiyksissään eväät töihinkin. Minulle riittäisi kotona kevyt ilta-ateria mutta mies mättää huolella aamulla, päivällä sekä illalla. Ja koska on pihi, hänestä meidän pitää maksaa ruokakaupassa kaikki puoliksi. Kertoo exästään, joka ei halunnut maksaa osuuttaan.

Nakkaanko suursyömärimiehen pihalle heti vai kohta? Minusta pitäisi olla itsestäänselvyys sen, että leijonanosan jääkaapin sisällöstä syövän on myös siitä maksettava.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää tarttet ihan selvästi taikasieniä.

Vierailija
2/2 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakulut suhteessa siihen paljonko syö, jos toinen syö huomattavasti enemmän. Jos on lapsia niin heidän kulunsa maksaa molemmat vanhemmat.

Ex-mieheni tosin kieltäytyi maksamasta mitään ruoasta vaikka yhteisiä lapsia vedoten siihen ettei hän syö mitään, juo vain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla