Miehen piereskely
Elikkä, olen 31 vuotias kahden lapsen äiti ja minulla on yksi ongelma. Mieheni töräyttelee päivittäin aiva järkyttävältä haisevia kaasuja enkä enää jaksaisi herätä yöllä paskan hajuun. Paukkua tulee lähinnä vain yöllä. Olen koittanut puhua miehelleni että kävisi pieremässä vessassa, mutta hän väittää tätä luonnolliseksi. Joo o kyllä minäkin pieren muttä nämä miehen tappokaasut eivät ole lähellekkään normaaleja. Miehen mielestä tässä ei ole ongelmaa eikä hän itse haista mitään. Mitää teen? Avioero?
Kommentit (68)
No on teillä ongelmat. Yhyy, mies pieree yöllä unissaan, eikä suostu menemään vessaan pieremään varastoon. :D Ei ku se olikin sohvalla kun se pieree ja kikattaa, ei ku tää olikin rolliviesti suoli24-palstalta kymmenen vuoden takaa. Hihihihi
Vanha juttu mutta kyllä se on miehen tehtävä piereskellä.
Miehet luulee että piereminen on hauskaa niin kauan kun niille itselleen ei seuraa mitään. Valitettavasti naisen nalkutus tai paha mieli ei oo mikään miestä motivoiva seuraus, vaan sen tarvii tuntua miehen omissa nahoissa. Siitä voi aloittaa, että muuttaa eri huoneeseen nukkumaan. Avioerolla uhkailu voi myös vaikuttaa tilanteeseen, mutta edelleen: sanat ei miehiin yleensä tehoa, vain teot lasketaan.
Kiinnitä yöksi pölynimuri miehesi perseeseen. Imee hajut :D