Miehen piereskely
Elikkä, olen 31 vuotias kahden lapsen äiti ja minulla on yksi ongelma. Mieheni töräyttelee päivittäin aiva järkyttävältä haisevia kaasuja enkä enää jaksaisi herätä yöllä paskan hajuun. Paukkua tulee lähinnä vain yöllä. Olen koittanut puhua miehelleni että kävisi pieremässä vessassa, mutta hän väittää tätä luonnolliseksi. Joo o kyllä minäkin pieren muttä nämä miehen tappokaasut eivät ole lähellekkään normaaleja. Miehen mielestä tässä ei ole ongelmaa eikä hän itse haista mitään. Mitää teen? Avioero?
Kommentit (68)
Vastamelukuulokkeet ei taida auttaa ihan hajuun, olisiko mahdollista tunkea korvatulpat nenään yön ajaksi?
Eikä tämä ole trolli. Voi, kunpa olisikin :(
Asia on näin, että mieheni on pitkä, huomiotaherättävän komea ja sharmikas. Alallaan hän on hyvin korkeassa asemassa ja perheemme taloudellinen tilanne on turvattu. Hän on rakastava ja hauska, seksissä upea, enkä koskaan elämässäni ole ollut niin rakastunut kuin silloin, kun tapasin hänet! Olen edelleenkin rakastunut, monen vuoden jälkeen.
Mutta vuosi vuodelta hankalampana asiana suhdettamme hiertä se, että hän pieree. Ok, me kaikki päästämme ilmaa, mutta mieheni pieree kymmeniä kertoja päivässä, isosti, äänekkäästi, ja aivan kauhean hajuisia pieruja. Hän myös röyhtäilee, joten jotain hänen ruuansulatuksessaan on pielessä ja oikeasti olemme myös keskustelleet tästä. Hän syö paljon makeisia ja juo hiilihapotettuja juomia mielellään, joten niistä löytyy heti syypäätä.
Hän jaksaa pohtia syömisiään 20 minuutin ajan ja ottaa makeisten sijaan leffasoffalle joskus porkkanan, mutta kun porkkana loppuu, aukeaa taas karkkipussi.
Hänen mielestään kuitenkin on vain hassua se piereskely. Hän sanoo usein suureen ääneen HUPSIS päästettyään äänekkäät kaasut ja nauraa. Hän väittää tuntevansa monta, jotka pierevät häntä enemmän, minä sanoin, että se on mahdotonta.
Elän jatkuvassa, ällöttävässä sulfuurikaasun hajussa, mutta hän ei ymmärrä, miten inhottavaa se on. Olen selittänyt, että joka kerta, kun hän kaasuttaa, en voi sille mitään, että tunnen imppaavani kakkaa. Ja hän nauraa. "Ruuansulatus on polttamista ja aina polttamisessa muodostuu kaasuja hahahaha, kultaseni".
Olen ymmärtänyt, että hän työpaikallaan pystyy pitämään paukut mahassaan, mutta kotona niitä tulee ihan oikeasti koko ajan.
Miksi kirjoitan suomi 24:een? Koska olen ihan kamalan nolo, enkä kehtaa puhua asiasta ystävättärienikään kanssa. En kai nyt halua heidän tietävän, että unelmieni prinssi on järisyttävä pierupetteri ja että olen pian toivoton!!
Pari kertaa olen ajatellut, että ero tästä tulee.
Ja sen jälkeen ajatellut, että heitänkö pois kaiken sen upean, mikä meillä on siksi, että hän pieree??
No, tulihan avauduttua nyt tänne. Kiitos jos jaksoitte lukea, ja jos jollain on samankaltaisia kokemuksia, täältä löytyy ymmärtäjä!
Kannattaa sanoa tuo avioeron pohtiminen ääneen - niin ehkä ryhtyy miettimään...
Kovat ilmavaivat johtuvat usein epäsopivasta ruokavaliosta eli kannattaa laittaa mies miettimään syömisiään.
Eron syy: "Miehen piereskely." Ei helvetti. :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitan suomi 24:een? Koska olen ihan kamalan nolo, enkä kehtaa puhua asiasta ystävättärienikään kanssa.
Kannattaisi ehkä kopioiduista viesteistä edes vaihtaa sen palstan nimi oikeaksi, niin voisi uskottavuus kasvaa.
Varaa miehelle aika lääkärille, joka osaa laittaa ruokavalion kuntoon ja jossa etsitään mahdolliset syyt ongelmaan. Vatsa ei voi hyvin, jos tuollaista on, se on selvä.
Sinulla on miehesi yleismotivaattori jalkojesi välissä.
Ilmoita että yhteiset nukkumahetket loppuvat kunnes yöpierentä on hallinnassa.
M
Tarkistakaas miehen ruokavalio ja jättäkää pois ne tuotteet jotka noita kaasuja hälle aiheuttaa.
Mun miestä pierettää sipuli ja ruisleipä (tai ilmeisesti viljat ylipäätään).
Ruokavalio kuntoon ja sitten lääkäriin.
Meillä kans pieruongelma. Illalla kaasuttaa niin että multa lentää oksu. Sellasia laktoosioieruja, mätä kananmuna. Laktoosiongelma sillä on mutta ei myönnä ja maitoa vetää 2-3 litraa päivässä.
Naureskelee vaan kun juoksen haukkaamaan happea parvekkeelle tai jos meen kylppäriin kakomaan.
V***n raivostuttavaa.
Ja kyllä, tiedän tuon hajun omasta takaa. Omat pierut hais samalle ennen kun vähendin maitotuotteiden käyttöä ja ne vähäiset mitä käytän niin ovat laktoosittomia.
Miten joku sietää tuo tuollaisia ihmisiä...
Voi olla myös suolistosairaus tms
En katselisi hetkeäkään tuollaista käytöstä mieheltä.
Millainen ihminen aloittaa viestin "elikkä"?
Mene vessaan nukkumaan jos häiritsee. PRÄÄÄÄÄÄÄT
Ehdotan sellaista kasvomaskia aktiivihiilellä yöksi ja vastamelukuulokkeita...tai vaihtoehtoisesti miehellesi aktiivihiilikalsareita....