Miehen piereskely
Elikkä, olen 31 vuotias kahden lapsen äiti ja minulla on yksi ongelma. Mieheni töräyttelee päivittäin aiva järkyttävältä haisevia kaasuja enkä enää jaksaisi herätä yöllä paskan hajuun. Paukkua tulee lähinnä vain yöllä. Olen koittanut puhua miehelleni että kävisi pieremässä vessassa, mutta hän väittää tätä luonnolliseksi. Joo o kyllä minäkin pieren muttä nämä miehen tappokaasut eivät ole lähellekkään normaaleja. Miehen mielestä tässä ei ole ongelmaa eikä hän itse haista mitään. Mitää teen? Avioero?
Kommentit (68)
Suomi 24? , tämä on kyllä vauva av 🤣
Vaikuttaako manitsemasi lasten määrä miehesi piereskelyyn jotenkin?
Miehen piereskely on rakkaudenosoitus naiselle. Jos mies ei piere niin ei kyllä rakastakkaan.
Ota sängyn viereen hajuvesipullo ja suihkuttele vastaisku, kun mies paukuttaa.
oletko taukki vai tositaukki? kirjoitti:
laita vireille piereskelystä.
Ihana ikuisuusaihe.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Entäs jos nainen piereskelee?
Silloin: "Jätä se lehmä"
Ymmärrän ongelmasi. Mieheni pieree öisin niin että makkara raikaa!
Paskanna sen eteen lattialle, niin varmasti loppuu
Hyvä ruoka, parempi mieli! Syötä ruokaa, joka ei pieretä.
Ei ole hyvä asia tuo piereminen.
Itsellä jo alakoululaisena alkoi vatsan turvotus ruoan jälkeen. Minua joku kutsuikin paksumahaksi, vaikka muuten ei kiusattukaan.
Yläasteella aloin lintsata ruokailusta, ja kotiin päästyä ahmin sitten senkin edestä.
Myöhemmin opiskeluaikoina ongelmalle keksittiin nimikin, laktoosi-intoleranssi.
Mies on intolerantti/allerginen jollekin ruoka-aineelle, useimmiten maito, usein myös esim. vehnä.
Jos häntä rakastat, auta häntä, älä syyllistä asiasta, jolle hän ei voi mitään, paitsi korjata ruokavalionsa sopivaksi.
Anna pierun paukkuva. Torstaina hernekeittova, pieru paukkuva. Pröööööt.
miehesi ansaitsee parempaa eli myrkyttömämmän ympäristön.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ongelmasi. Mieheni pieree öisin niin että makkara raikaa!
Miksi sängyssänne on makkara?
istun taikka kävelen, pylly soittaa sävelen.
Petaa miehellei sänky vessaan tai kylpyammeeseen. Sano, että pääsee takaisin sänkyyn, kun on oppinut olemaan pieremättä yöllä.