Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisi jo deittaillessa huomattua, kuka mies on itsekeskeinen hyväksikäyttäjä? Kaikki mieheni ovat olleet tuollaisia

Vierailija
26.04.2018 |

Kun tapailua on jatkunut jo pidempään ja omat tunteeni ovat heränneet, niin en enää sitten osaa erota helpolla, vaikka huomaisinkin miehen olevan jälleen tuollainen kylmä hyväksikäyttäjä. Olen siis itse valitettavan herkkä ja hyväsydäminen persoona, eli minulle on ominaista huolehtia ehkä vähän ylikorostuneestikin ihmisistä, joista välitän. Eli olen tavallaan tottunutkin siihen, että annan aina muille enemmän kuin saan, mutta miesten kohdalla tuo jako on ollut ihan liian epäreilu. Saan aina kokea olevani miehelle pelkkä rahapussi, kokki, taksi, siivoaja ja yleispiika.

Onko teidän mielestä olemassa jotain merkkejä, joista tunnistatte itsekeskeisyyden/hyväksikäyttämisen miehistä jo alussa? Olisi niin paljon elämää helpottavaa keksiä keinot tajuta näiden miesten tyyli jo alussa ennen kuin olen itse korviani myöten ihastunut eli koukussa jo. Jotain merkkejä, joita läpeensä itsekeskeiset miehet eivät osaisi peittää edes deittailun alussa, jolloin jokainen pyrkii salaamaan ne persoonansa huonot puolet.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja meistä kunnon miehistä yksi ja toinen kokee viiltävän kateuden piston sisällään, mikä meissä on (vikana)  kun emme löydä kumppania.... Kun ei tämä kunnollisuus toisaalta ni-in ihmeellistä ja kummallista ole, että sitä haluaisi yleisemmin alleviivata, jos tai kun joku kysyy millainen mahd. olisin. - Vaikka toki turhan helposti sitä kuvaa itseään kliseisesti.  

Juuri yksi kaltaisesi kunnon mies puhui minulle kiivaasti, että on väärin ja epäreilua, ettei hän ole kertaakaan 45-vuotisen elämänsä aikana löytänyt kumppania, vaikka hän on kunnollinen, luotettava ja hyvä ihminen.

Se ei vain mene niin, että jätteiden lajittelu palkittaisiin pimpin saannilla.

Tämä on ap:n ongelma. Hän kerta toisensa jälkeen palkitsee juuri ne vältettävät ominaisuudet pimpin saannilla. Tämä taas johtuu siitä, että ap (kuten monet muut naiset) nimenomaan viehättyy kusipäisyydestä.

Selitys ei todellakaan ole se, että ”kaikki miehet on”. No ei todellakaan ole, vaan ne, jotka ap kelpuuttaa petiinsä.

Vierailija
62/62 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Selvitä miehen taustat, deittaaleeko muita, onko naimisissa, minkälaisia parisuhteita on ollut aikaisemmin. Paras, jos voit haastatella exiä. Tee hyvin selväksi, että muita ei deittailla, jos haluaa sinun kanssa deittailla. Chattaile miehen kanssa illalla, että tiedät, ettei hän deittaile muita. Jos mieheltä ei onnistu, niin muita naisia on kuvioissa.

2) Ei seksiä ennen kahta kuukautta tm. aikarajaa. Jos mies ei jaksa olla kuvioissa mukana, niin hän ei ole kiinnostunut sinusta, vaan etsii seksiä.

3) Älä maksa miehen menoja.

4) Älä seurustele miehen kanssa, joka ei osaa siivota tai laittaa ruokaa. Tällaisesta et saa koskaan kunnollista kumppania. Jos saatte lapsia, hoidat kaiken itse.

5) Älä usko koskaan mitään automaattisesti, tarkista faktat muuta kautta, miehet ovat superhyviä valehtelemaan.

6) Älä käytä Tinderiä. Sieltä et kunnollista miestä löydä. Etsi miehiä kavereiden suositusten kautta.

7) Pidä pää kylmänä. Jos ihastut nopeasti mieheen, niin tiedät, että niin tekee moni muukin nainen ja mies todennäköisesti pyörittää myös muita naisia kuvioissa.

8) Jos mies on koulutettu ja hyvännäköinen, niin unohda suosiolla, ellet ole mallin näköinen sekä myös koulutettu ym. miestä paremmilla ominaisuuksilla varustettu. Tällaisilla on naisia joka sormelle, eivätkä sitoudu koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla