Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvon palstalaiset antakaa lapselle raitis Vappu

Vierailija
25.04.2018 |

Edes tänä vuonna. Kiitos.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks? Ne ei mene rikki siitä että otan pari lasia skumppaa tai punaviiniä. Eikä ne koe sitä myöskään pelottavaksi, ovat 10 ja 15. Alle kouluikästen kanssa vaputkin oli täysin raittiita, isommille näytän mieluummin mallin koohtuukäytöstä.

Tyypillinen alkoholistin vastaus.

Ap

Vau. Sinä olet selvästi kuivilla oleva alkkis, jolle jo yksi hörppy on liikaa.

Olen samaa mieltä, että lapsen aikana ei juoda kännejä, mutta tuollainen sinun esittämä jeesustelu on naurettavaa.

Vierailija
22/30 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. En riehu, lyö, oksentele, paneskele tai sammuile kännissä- eikä minulla ole pakkomiellettä juoda, vaan olen hyväntuulinen ja kartalla. Joten sori vaan, teinini eivät traumatisoidu JOS äiti on pienessä hiprakassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään Vappua, sen paremmin raitista kuin alkoholia käyttävääkään.

Vierailija
24/30 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks? Ne ei mene rikki siitä että otan pari lasia skumppaa tai punaviiniä. Eikä ne koe sitä myöskään pelottavaksi, ovat 10 ja 15. Alle kouluikästen kanssa vaputkin oli täysin raittiita, isommille näytän mieluummin mallin koohtuukäytöstä.

Tyypillinen alkoholistin vastaus.

Ap

Alkoholismia ottaa juhlapäivänä pari lasillista? Ihan terveeltä suhtautumiselta se minusta kuulostaa.

Yhdellä lapsuuden kaverillani oli uskovaiset ja erittäin vanhoilliset vanhemmat. Alkoholia ei tietenkään kotona ikinä ollut missään muodossa ja sen juominen oli suunnilleen vakavin synti mitä koskaa on keksitty. Ja kuinkas ollakkaan tästä lapsesta tuli yksi kovimmista juopoista, kun sopivaan ikään päästiin. Ja veikkaisin sen tiukan kurin ajaneen kielletyn hedelmän polulle.

Vierailija
25/30 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun pitää miettiä juomista vappuna, hänellä ei pitäisi olla edes lapsia. Kukaan, joka juo humalahakuisesti, ei ole oikeutettu saamaan lapsia. Että kehtaavat.

Ja taas tätä mustavalkoista p*skaa. Sinun mielestä on vain kaksi ääripäätä: absolutisti ja rapajuoppo? Tämä on taas näitä ihan turhia jankkausketjuja, joista ei päästä mihinkään.

Vierailija
26/30 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kaksi lasia kuoharia on kyllä täysin raitis vappu. Eihän tuota määrää alkoholia voi edes mitata verestä enää parin tunnin jälkeen. Autolla voi tulla ja autolla lähteä. Kaksi pulloa kuoharia ei sitten enää ole raitis vappu. Vai tarkoititko kenties, että anna lapselle absolutistivappu?

Vierailija
27/30 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei juoda vappuna, mutta kun on lauantaisauna niin juodaan saunassa oluet tai siiderit. Ei tuo lapsi ole siitä rikki mennyt.

Vierailija
28/30 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen avioliiton kaks lasta tulee meille, ovat 14- ja 16-vuotiaat. Vanhempi aikoo käydä puistossa kavereidensa kanssa jossain vaiheessa, mä olen hälle 6pack siideriä ostanut ja ne aikoo juoda siellä. Kotiintuloaika on yhdeksältä ja kotona meillä on varattuna vappuherkkuja perinteisistä nakeista ja perunasalaateista ihan kuohariin ja viinaan asti ja kyllä, myös 14-vuotias saa niitä juoda! Parempi kotona kuin kylillä juoksemassa. Fiksuja poikia ovat molemmat ja tänään on lupa rentoutua nii meillä aikuisilla kuin mun lapsillakin. Ehkä grillaillaan ja lauletaan karaokea jos lapset innostuu mut alkoholia kyllä riittää, sanokaa mitä sanotte! Ihan siks vaan kirjotin tämän että suurin osa teidänkin tenavista oksentelee tuolla pitkin katuja tänäiltana ja mua pidetään jotenkin demonina kun ryyppään kotona heidän kanssaan.

Vierailija
29/30 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisen avioliiton kaks lasta tulee meille, ovat 14- ja 16-vuotiaat. Vanhempi aikoo käydä puistossa kavereidensa kanssa jossain vaiheessa, mä olen hälle 6pack siideriä ostanut ja ne aikoo juoda siellä. Kotiintuloaika on yhdeksältä ja kotona meillä on varattuna vappuherkkuja perinteisistä nakeista ja perunasalaateista ihan kuohariin ja viinaan asti ja kyllä, myös 14-vuotias saa niitä juoda! Parempi kotona kuin kylillä juoksemassa. Fiksuja poikia ovat molemmat ja tänään on lupa rentoutua nii meillä aikuisilla kuin mun lapsillakin. Ehkä grillaillaan ja lauletaan karaokea jos lapset innostuu mut alkoholia kyllä riittää, sanokaa mitä sanotte! Ihan siks vaan kirjotin tämän että suurin osa teidänkin tenavista oksentelee tuolla pitkin katuja tänäiltana ja mua pidetään jotenkin demonina kun ryyppään kotona heidän kanssaan.

Voi jestas mitä typeryyttä! Sinun päättelysi edustaa valetasapainoa. Luulet, että on parempi olla keskitien kulkija ja "tolkun ihminen", kun vaihtoehtoina on alkoholin kieltäminen teiniltä ja teinin laskeminen puistoon ryyppäämään. Ei ole, vaan oikea vaihtoehto on se kieltäminen. Samaa sarjaa kuin raskaana olevat, jotka väittävät, että ei pari röökiä päivässä sikiötä haittaa, kun en kumminkaan vedä askillista kuten jotkut muut. Haluat epätoivoisesti olla lapsen mielestä cool, vaikka oikeasti velvollisuutesi vanhempana olisi asettaa hänelle rajat. Usko pois, aikuisena lapsesi ei kiitä sinua siitä, että leikit kovis-kaverimutsia sen sijaan, että olisit ollut kasvattaja ja pomo.

Oletko kuullut, mitä alkoholi tekee lapsen aivoille ja maksalle? Toivon todella, että joku tuttava tekee teistä lastensuojeluilmoituksen, ennen kuin pilaat 14-vuotiaasi mahdollisuudet.

Vierailija
30/30 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas mitä typeryyttä! Sinun päättelysi edustaa valetasapainoa. Luulet, että on parempi olla keskitien kulkija ja "tolkun ihminen", kun vaihtoehtoina on alkoholin kieltäminen teiniltä ja teinin laskeminen puistoon ryyppäämään. Ei ole, vaan oikea vaihtoehto on se kieltäminen. Samaa sarjaa kuin raskaana olevat, jotka väittävät, että ei pari röökiä päivässä sikiötä haittaa, kun en kumminkaan vedä askillista kuten jotkut muut. Haluat epätoivoisesti olla lapsen mielestä cool, vaikka oikeasti velvollisuutesi vanhempana olisi asettaa hänelle rajat. Usko pois, aikuisena lapsesi ei kiitä sinua siitä, että leikit kovis-kaverimutsia sen sijaan, että olisit ollut kasvattaja ja pomo.

Oletko kuullut, mitä alkoholi tekee lapsen aivoille ja maksalle? Toivon todella, että joku tuttava tekee teistä lastensuojeluilmoituksen, ennen kuin pilaat 14-vuotiaasi mahdollisuudet.

Mä arvasin että nää provohuutelijat hyökkää. Ne on just niiden lasten ja nuorten vanhempia, jotka tänä iltana riehuu tuolla kaduilla ja puistoissa. Hankala sitä on varmasti itselle myöntää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi