Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö olla huolissaan? Yhteystietoni ovat täynnä mielikuvitushenkilöitä, julkkiksia, poliitikoita...

Vierailija
25.04.2018 |

Oikeita yhteystietoja, joita käytän, on tosi vähän. Jotta en tuntisi oloani yksinäiseksi, olen laittanut yhteystietoihin kaikkia tv-hahmoja, julkkiksia jne. Mitään tietoja monillakaan niissä ei ole (max. jotain syntymäpäivä), vaan olen laittanut niitä ihan pelkiksi nimiksi listaan. Silloin tuntuu, että on laaja sosiaalinen verkosto, kun nimiä pitää kunnolla selata yhteytstietoja käyttäessä. Huolestumista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi se oli huomaamatonta pikku leikkiä, että joku "famous" nimi siellä, toinen täällä. Mutta nyt nämä leikkiyhteystiedot ovat muuttuneet hallitseviksi! Niitä on hurjan paljon.

Vierailija
2/4 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin terveeltä. Itse poistelen yhteystiedoista ihmisiä joiden kanssa en ole pariin vuoteen ollut tekemisissä. Luurissa on  ehkä  20 nimeä ja niistäkin varmaan kohta karsiutuu osa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennatko identiteettiäsi/perustatko arvoasi ihmisenä sen varaan miten laaja sosiaalinen verkosto sinulla on? Tai ei edes sen varaan miten laaja se on, vaan miten laajalta se ulospäin näyttää/kuulostaa?! Ei kuulosta terveeltä eikä sellaiselta arvomaailmalta joka tekisi kenellekään hyvää. Onko sinulla oikeassa elämässä aitoja ihmissuhteita yhtään? Olisiko yksikin aito ihmissuhde kuitenkin parempi kuin keksityt mielikuvitussuhteet...? Voisitko mitenkään hankkia sellaisia, jos olet yksinäinen? Tuohon tietysti ensimmäisenä auttaa jo sekin että vain poistat kaiken harhaisen leikkimisen puhelimestasi, mutta sen leikin juuret voivat olla syvemmällä. Oletko koskaan harkinnut terapiaa? Uskon todella vahvasti, että se voisi auttaa. Aitojen ihmissuhteiden ja terapian avulla olisi varmasti helpompi päästää irti tuollaisesta. Tuo kuulostaa minusta sellaiselta liian pitkälle menneeltä todellisuuspakoilulta, kun oikeassa elämässä on joko tyhjää tai sitten jokin mättää niin pahasti että sitä ei halua itselleen myöntää. Esität itse itsellesi ja pakenet omaa elämääsi.

Vierailija
4/4 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi