Mitä evästä miehelle töihin? (Ei mikroa käytössä)
Mitä evästä voisin tehdä miehelle töihin mukaan, kun työpaikalla ei ole mikroa mutta jääkaappi löytyy? Melko fyysistä työtä tekee... Eväsleipiä olen tehnyt jo useasti eli jotain vaihtelua kaipaisi.
Kommentit (46)
Lapsille tehdään eväitä. Aikuiset tekevät ne itse ja miettivät vaihtelut ja mieliteot omissa päissään tai kuolevat nälkään jos ruuan teko tai valmiiden osto kaupasta ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo nyt osaa eväänsä itsekin tehdä.
Osaahan se, mutta minä haluan tehdä ruuat miehelleni. Miksi se on nykypäivänä jotenkin paheksuttavaa, jos vaimo haluaa tehdä ruuat miehellensä?
Miksi sun pitäis tehdä miehelle evästä,. eikö se osaa itse niitä eväitä laittaa? Älä holhoa sitä ukkelia ettei sun tartte tulla tänne kitisemään mieslapsesta hetikohta..
Viet "eväät" sille lounastunnille ja annat pesää, kyllä nälkä unohtuu
Mies osaa tehdä itse eväänsä, mutta minä haluan tehdä ne. Olen kotiäitinä ja hoidan meillä ruuanlaiton ja muut kotityöt, kun mies käy töissä. Näin ollaan sovittu eikä siihen tarvitse muiden puuttua. Tarvitsen nyt vinkkejä erilaisiin ruokiin enkä parisuhdeneuvoja. -Ap
Keittoa/puuroa termariin, pasta maistuu ihan kylmänäkin broilerin tms kera, pizzakin menee kylmänä myös.
Munakas/ munakasrulla esim.tonnikalalla
Purkkihernaria, maksalaatikkoa, pitsaa, pastasalaatteja. Ja se ruokatermari.
Ruokaisa salaatti broilerifileellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaahan se, mutta minä haluan tehdä ruuat miehelleni. Miksi se on nykypäivänä jotenkin paheksuttavaa, jos vaimo haluaa tehdä ruuat miehellensä?
Haluat kontrolloida miehesi syömisiä ja tuputtaa sille omia ideologioitasi.
Mikä työpaikka se tuollainen on, että jääkaappi löytyy muttei mikroa? Kai siellä kahvinkeitin on? Voihan se tilata pitsaa. Aina se voisi aikuisena kysyä työnantajalta mikroa taukotilaan.
Ei mulla kiinnosta miten mieheni töissä syö tai toisinpäin. Kai se aikuinen omat ongelmat siellä ratkoo. En ole hänen äiti.
Odota sitä hetkeä, kun itse menet töihin, niin jopa alkaa valitus ja uikutus, kun äijä ei viitsi tehdä mitään itse. Yhyy minulla on mieslapsi, joka odottaa, että kannan kaikki nokan eteen, vaikka itse olen 8 h päivässä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ruokaisa salaatti broilerifileellä
Ei saatana :D:D:D:D
- pastasalaatti
- pizza
- piirakka
- gazpachoa ja leipää kyytipojaksi
- erilaiset wrapit esim. kanasta tai tonnikalasta
- perunasalaattia ja kanaa, maistuu kylmänäkin tai lihapullia jos tykkää niistä kylmänä...
Ihania nää teidän parisuhteet kun kumppanin pitää olla vammanen että hänelle viittii laittaa evästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet sitten tuota joka ikinen työpäivä miehen eläkeikään asti. No, mikäs siinä, jos tykkäät siitä hommasta, mutta asioita kannattaa joskus ajatella vuosikymmenien päähän.
Kannattaa ostaa ruokatermos, siinä ruoka säilyy lämpimänä seuraavaan päivään. Itse kyllä miettisin hetken helposti pilaantuvien ruokien kanssa, mutta puuron siinä valmistaa helposti, kun aamulla nakkaa hiutaleet termariin kuuman veden kanssa.