Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko ottaa Ketipinorin?

Vierailija
25.04.2018 |

Tulin just töistä ja menen yöhön takaisin. Ongelma se etten osaa nukkua päivällä ja laatikossa olisi ketipinor 25mg. Määrätty joskus unettomuuteen mutten ole yhtään niitä ottanut. Netti täynnä kauhukirjoituksia että väsyttää vaan enemmän. Vai meniskö 25h nukkumatta?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa. Neuroleptit tuhoavat aivoja, paljon pahemmin kuin esim. Alkoholi tai Amfetamiini.

Vierailija
2/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota. Oikeasti, älä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken työputken ei kannata ottaa mitää, minkä vaikutuksista omaan kroppaan ei tiedä. Voi todellakin väsyttää enemmän ja olla aika pöllyssä, jos nyt nappaa ja pitäisi yöllä olla hereillä.

Vierailija
4/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole ottanut sitä pitkään aikaan, niin olet tokkurainen herättyäsi. Vuorokausi tosin on pitkä aika, että saatat jopa olla ihan OK töihin mennessä. Mutta kuten sanottu, vastuullista käyttöä sillä lääkkeet voivat myös tehdä hallaa.

Vierailija
5/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat nyt niin olet vielä yölläkin taikinaakin vetelämpi.

Vierailija
6/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei 25mg ketipinor vaikuta millään tavalla mihinkään. Lähinnä ottaa päähän, kun noita vaan määrätään kunnon nukahtamislääkkeiden sijaan.

Mutta joo, vaikutukset ovat varmaan yksilöllisiä, ehkä kannattaa tosiaan kokeilla joskus paremmalla ajalla, kun ei ole töihinmenoa illaksi.

Vierailija
7/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa. Neuroleptit tuhoavat aivoja, paljon pahemmin kuin esim. Alkoholi tai Amfetamiini.

Älä jaksa taas tätä paskaa vääntää!

Vierailija
8/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin kerran yhden, ja kiipeilin pitkin seiniä, välillä ryömin ja korvissa kuului kamalaa suhinaa ja siritystä.

Lääkäri määräsi nuo paniikkihäiriöön, mutta enemmän paniikkia nuo aiheuttivat!

Onneksi sain bentsot, niistä ei tule sivuoireita, ja käytän niitä vain noin kerran kuussa.

Vierailija
9/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettet herää illalla. Jos pitää noita kokeilla niin paremmalla ajalla. Tablettia voitaisiin tehdä vielä pienemmällä annoksella.

Mutta nyt, älä ota. Viritä herätyskello valmiiksi, kämppä pimeäksi. Meet vaan makaamaan ja yrität levätä. Et kurki palstalle tai mitään. Syö jotain hiilaripitoista ja yritä vaan nukkua.

Vierailija
10/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napsin Ketipinoreita yhdessä vaiheessa "ahdistusunettomuuteen." Siis illalla ahdisti, ei tullut uni, otin 25 mg. Olisi saanut päivällä ottaa myös tarvittavaa ahdistukseen, mutta ei helkkarissa tuota ottaessaan kykene toimimaan mitenkään, on kuin puulla päähän lyöty. Joten päivisin en koskaan ottanut. En muista tuosta elämänvaiheesta suunnilleen mitään.. Kuljin jollain ilveellä töissä, vaikka olin aika vetelä aamuisin. Nukuin kaiken vapaa-ajan, koska tuo lääke teki arjestani aika väsynyttä. Unet Ketipinorilla kesti 12 tuntiakin, aamulla jos halusi herätä aiemmin, herätin itseni kahvilla. Olin aika jumissa. On aika pelottavaa, että muistikuvat on niin hatarat tuolta ajalta.

Jossain vaiheessa luin paketin tiedot tarkemmin ja lopetin. Se oli psykoosilääke ja ei kiinnostanut semmoista enää käyttää. Lakkasin käytön, kun nukuin ilmankin ja unohdin ottaa lääkettä. Kun lopetin, oli outo olo kaksi viikkoa. Oli pääkipu useita päiviä.

Vierailija
11/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä ota mitään Ketipinoria unettomuuteen etenkään, jos olet palaamassa töihin! Kun itse joudun käyttää paniikkihäiriön ja psykoottisten oireiden vuoksi, nukuin joka yö vähintään 16 tuntia putkeen. Pidemmällä vuosien käytöllä turposin, kärsin lihaskivuista, uupumuksesta, tunteettomuudesta, masennuksesta, ahdistuksesta jne. Myös suuni oli jatkuvasti rutikuiva, joka johti siihen, että yli 20 vuotiaaksi virheettömänä pysyneeseen hammasriviini tuli 15 reikää. Joskus satunnaisesti otan 1/4 osa tablettia, kun tulee vaikeampia paniikkikohtauksia. Olen siis epänormaalin herkkä lääkkeille, siksi noin hullun kuuloinen annostus.

Nykyään onneksi pärjään lähes kokonaan ilman lääkkeitä. Mikä sen sijaan on oikeasti auttanut uneen on PITKÄVAIKUTTEINEN MELATONIINI. Sitä ystäväni suositteli, jolla on on ollut vuosia vaikeita uniongelmia. Hänelle ja minulle tuo tepsi superhyvin, kun taas lyhytvaikutteisesta tuli pelkästään vaan ne haitat.

Vierailija
12/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun säännöllinen unipilleri. Nukun hyvin kunnon pitkät yöunet, en torku päivällä, lisäksi keskittymiskyky on parantunut. Koska ne aivot alkaa rapistua, kasikymppisenäkö?

Vierailija
13/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile mielummin melatoniinia!

Vierailija
14/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun säännöllinen unipilleri. Nukun hyvin kunnon pitkät yöunet, en torku päivällä, lisäksi keskittymiskyky on parantunut. Koska ne aivot alkaa rapistua, kasikymppisenäkö?

Sitten kun aiot lopettaa niiden käyttämisen. Luonnollisesti sitä ei huomaa jos niitä syö koko ajan.

Vierailija
15/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinoreita ei edes saisi määrätä unettomuuteen. Unettavuus perustuu siihen, että sillä on antihistamiinien kaltainen unettava vaikutus, joka jatkuu vielä pitkälle seuraavaan päivään, jolloin tuntuu hyvin kummalta. Ketipinor on skitsofrenia/psykoosilääke..........

Vierailija
16/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ei voi kuin todeta amerikaksi don't say we didn't warn you. Ei se viikoissa tai kuukausissa ehdi mitään tuhoamaan, mutta vuosia jatkuva käyttö jättää kyllä jälkensä.

Siitähän ei ole mitään epäselvyyttä, että ketipiaani on avoille myrkyllistä. Sitä ei kehtaa kieltää enää kukaan, koska se on niin yleistä tietoa.

Vierailija
17/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu sai noista pysyvän hermostovaurion.

Vierailija
18/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun aiot lopettaa niiden käyttämisen. Luonnollisesti sitä ei huomaa jos niitä syö koko ajan.

Enpä ole lopettamassakaan.

Vierailija
19/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivukommentti: ei huomaa siksi, on jo niin tyhmistynyt lääkkeestä.

Vierailija
20/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lääkevastaisuus on niin suurta, että lääkkeen täytyy olla toimiva! Mitään ei puhuta annoskoosta, käytetään eri vahvuuksia ja suuresti eri määriä tätä lääkettä. Mutta aivovauriot yms. iskee tietenkin pienintä annosta käyttävään ja "unirytmin korjaamiseen" -diagnoosilla lääkettä käyttävään.