Uskallanko ottaa Ketipinorin?
Tulin just töistä ja menen yöhön takaisin. Ongelma se etten osaa nukkua päivällä ja laatikossa olisi ketipinor 25mg. Määrätty joskus unettomuuteen mutten ole yhtään niitä ottanut. Netti täynnä kauhukirjoituksia että väsyttää vaan enemmän. Vai meniskö 25h nukkumatta?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun säännöllinen unipilleri. Nukun hyvin kunnon pitkät yöunet, en torku päivällä, lisäksi keskittymiskyky on parantunut. Koska ne aivot alkaa rapistua, kasikymppisenäkö?
Sitten kun aiot lopettaa niiden käyttämisen. Luonnollisesti sitä ei huomaa jos niitä syö koko ajan.
Sivukommentti: ei huomaa siksi, on jo niin tyhmistynyt lääkkeestä.
Ai niinkuin sinä esimerkiksi, kommenttisi perusteella. Pidä muutaman vuoden paussi!
Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Tämä lääkevastaisuus on niin suurta, että lääkkeen täytyy olla toimiva! Mitään ei puhuta annoskoosta, käytetään eri vahvuuksia ja suuresti eri määriä tätä lääkettä. Mutta aivovauriot yms. iskee tietenkin pienintä annosta käyttävään ja "unirytmin korjaamiseen" -diagnoosilla lääkettä käyttävään.
Ketipinor on toki siitä erikoinen aine, että pienet annokset ovat vaarallisempia kuin isot annokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lääkevastaisuus on niin suurta, että lääkkeen täytyy olla toimiva! Mitään ei puhuta annoskoosta, käytetään eri vahvuuksia ja suuresti eri määriä tätä lääkettä. Mutta aivovauriot yms. iskee tietenkin pienintä annosta käyttävään ja "unirytmin korjaamiseen" -diagnoosilla lääkettä käyttävään.
Ketipinor on toki siitä erikoinen aine, että pienet annokset ovat vaarallisempia kuin isot annokset.
No, jäädään rauhassa odottelemaan kuolemaa ja dementiaa. Voivat muuten iskeä ihan täydellisen lääkkeettömäänkin elimistöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun säännöllinen unipilleri. Nukun hyvin kunnon pitkät yöunet, en torku päivällä, lisäksi keskittymiskyky on parantunut. Koska ne aivot alkaa rapistua, kasikymppisenäkö?
Tähän ei voi kuin todeta amerikaksi don't say we didn't warn you. Ei se viikoissa tai kuukausissa ehdi mitään tuhoamaan, mutta vuosia jatkuva käyttö jättää kyllä jälkensä.
Siitähän ei ole mitään epäselvyyttä, että ketipiaani on avoille myrkyllistä. Sitä ei kehtaa kieltää enää kukaan, koska se on niin yleistä tietoa.
No miten sitten selität sen, ettei mulla ole vuosienkaan käytön jälkeen mitään em. vaurioita? Annos on kohtuullisen suuri.
Sen sijaan olen elossa, hyvinvoiva ja toimintakykyinen.
T. Bipo
No en ottanut. Mutta en saa nyt nukuttuakaan vaikka söin, join rauhoittavaa teetä, tuuletin huoneen, luin ja laitoin korvatulpat ja silmälaput. Ei auta. Neljän tunnin päästä pitäis lähteä taas niin en enää yritäkkään unta.
tardiivit oireet tulevat. kuolaat myös kuin idiootti. ja alat näkemään harhoja
Käytin joskus pientä annosta. Nukuin 15 tuntia putkeen. Lopettamisessa ei ollut mitään ongelmaa.
Kunnon unilääkkeitähän nykyisin ei ole olemassakaan. Bentsoihin ei kannata koskea, joudut suurentamaan annosta tuota pikaa ja vieroitusoireet on sellaiset, että tietää kokeilleensa. Neurolepteistä, kuten ketiapiinista, tulet "zombiksi" jos olet herkkä. Jos et ole, lääke ei myöskään vaikuta. Ennen oli barbituraatteja, joilla sai taatusti unen, mutta myös ikuisen unen jos annos oli 5-10 kertaa liian suuri. M. Jacksonin lääkäriä voi tietysti konsultoida, mutta veikkaan että kaverilla ei enää ole lekurioikeuksia :-)
Älä ota, vaikuttavat pitkään, eli kannattaa varata vähintään se 8tuntia aikaa nukkua. Alussa voi herätessä olla unelias olo, eli testaa vapaana miten toimii.
Yötyöntekijälle erittäin hyvä lääke. Suosittelen. Ainoa todellinen huono puoli on se, että paino saattaa nousta säännöllisessä käytössä.
munapaa kirjoitti:
tardiivit oireet tulevat. kuolaat myös kuin idiootti. ja alat näkemään harhoja
Sä olet nyt popsinut jotain ihan muita pilsuja. :)
Olen käyttänyt ketipinoria 10 vuotta enkä ole huomannut mitään aivojen tuhoutumista. Miten sen pitäisi ilmetä?
Itse söin yli vuoden 25mg unettomuuteen ja illan ahdistukseen. Toimi hyvin,ei hurjia sivuvaikutuksia,lopetin pikkuhiljaa murustelemalla. Pillerin voi siis pieniä, joten vuit kokeilla vaikka puolikasta, ja ota lääke hyvissä ajoin ennen nukkumaanmenoa!