Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin Tinderissä miehen pituutta, hän kysyi sen jälkeen painoani

Vierailija
25.04.2018 |

V***u mikä sika luuli varmaan olevansa hauskakin 😒

N22

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V***u mikä sika luuli varmaan olevansa hauskakin 😒

N22

Ihan oikein sulle

Vierailija
82/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo logiikka? Miksei kysynyt sinun pituuttasi? Molemmillahan se on, pituus.

Miksi ihmeessä? Naiselle on merkitystä miehen pituudella ja miehelle taas naisen painolla joten tietenkin nuo on ne asiat, jotka kumpikin tahtoo ensimmäisenä tietää. 

En usko, että miehille on merkitystä naisen painolla vaan naisen ulkomuodolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä minä olen saanut miehen itselleni? Bmi oli tavatessamme 25, ja on vaihdellut 20 ja 26 välillä yhdessäolomme aikana. Tämänhän pitäisi palstalla pesivien miesten mukaan olla mahdotonta. Mieheni on +180cm, ja tapasimme ihan sattumalta kun ulkoilutin koiraa.

Jos olisit ollut oikeasti lihava, hän olisi todennäköisesti kävellyt ohitsesi.

Vierailija
84/87 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on nettideittiongelma. Kasvotusten tavatessa ei kukaan kysy pituutta, kun sen näkee heti, miellyttääkö toinen ulkomuodoltaan. Sama karsinta siinä silti tehdään.

Vierailija
85/87 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille naisten pituus on ihan ääripäitä lukuunottamatta täysin yhdentekevää, mutta naisen ylipaino on monelle niin suuri turn offi että kannattaa kysyä jos ei kuvista saa selvää. Ikävähän se on jos treffille asti menee ja sieltä tulee vastaan semmoinen itseä painavampi ryhävalas.

Minä olen suomalaisella mittapuulla ääripäästä pituuteni kanssa. Pitäiskö minunkin nyt kiukutella joka päivä palstalla kun kaikki miehet ei halua minua?

Vierailija
86/87 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se miehenkin ylipaino on turnoffi, mutta minusta on moukkamaista kysyä heti alkuun painoa joka tapauksessa. Näkeehän sen nyt kuvista, jos näkee.

Ei miehet mää kuvia katso. Heittää sydäntä kaikille ja ruinaa treffeille tai pillua.

Vierailija
87/87 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille naisten pituus on ihan ääripäitä lukuunottamatta täysin yhdentekevää, mutta naisen ylipaino on monelle niin suuri turn offi että kannattaa kysyä jos ei kuvista saa selvää. Ikävähän se on jos treffille asti menee ja sieltä tulee vastaan semmoinen itseä painavampi ryhävalas.

Minä olen suomalaisella mittapuulla ääripäästä pituuteni kanssa. Pitäiskö minunkin nyt kiukutella joka päivä palstalla kun kaikki miehet ei halua minua?

Kyllä. Loukkaantua pitää ja suuttua, jos joku kysyy, kuinka pitkä olet.