Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin Tinderissä miehen pituutta, hän kysyi sen jälkeen painoani

Vierailija
25.04.2018 |

V***u mikä sika luuli varmaan olevansa hauskakin 😒

N22

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mieti ap nut vähän... ei miehet jaksa tommosia akkoja joille se miehen pituus on asia jota kysytään heti ekana, tottakai miehet iskee takas naisen arimpaan kohtaan... painoon. Veikkaan että jos se olis vastannu rehellisesti, olisit nauranut ja käskeä toista kasvamaan, eikö?

Sä oksetat mua, ei ihme ettei mun miespuolinen kaveri löydä naista vaikka onkin yksi rehellisimmistä ja lempeimmistä ihmisistä mitä tiedän. Ei se riitä teille jos on "pätkä."

Lyhyt mies ei ole sen vähempää mies kuin pitkä mies. Joskus on jopa toisinpäin.

"Yks kaveri" 😂

Niiin? Se on mun kaveri. Seurustelisin varmasn itse hänen kanssaan ellei mulla olisi jo kumppania.

Mitä sun mies tykkää siitä, että olet rakastunut kaveriisi?

En ole rakastunut. Tarkoitin että jos olisin tavannut hänet ennen miestäni niin sitten olisin luonteensa perusteella tehnyt siinä mielessä lähempää tuttavuutta. Eli olisin voinut rakastua jos en nykyiseni kanssa olisi alkanut seurustelemaan. Nykyistä miestäni rakastan todella paljon kyllä eikä ole aikomusta vaihtaa.

No paljon sil on pituutta?

Vierailija
42/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan on olla lyhyt mies, mutta ei ole ok loukkaantua siitä, että jotkut eivät halua suhdetta lyhyen miehen kanssa. Meillä kaikilla on omat mieltymyksemme.

Sano yksikin nykynainen jolle kelpaa lyhyt mies. Niitä ei ole.

Kyllä mun serkulla, joka on alle 170cm, on naisia ollut. Nykyään aviossa ja lapsia. Lapsi myös exän kanssa. Koko ajan tuo on parisuhteessa ollut, ei siihen pituus ole vaikuttanut. Mut joo, en näitä naisia kauheesti tunne, kun ei olla hirveesti olla tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan on olla lyhyt mies, mutta ei ole ok loukkaantua siitä, että jotkut eivät halua suhdetta lyhyen miehen kanssa. Meillä kaikilla on omat mieltymyksemme.

Ja heillä on siihen oikeus.

Vierailija
44/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen useamman hyvin lyhyen (alle 160cm) jotka ovat parisuhteessa. Naisen kanssa.

Vierailija
45/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niin. Edelleen, meillä kaikilla on omat mieltymyksemme.

Vierailija
46/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kerron reippaasti pituuteni ja painoni. Tuleehan se livenä

kuitenkin esiin. Olen kuitenkin melko pitkä ja normaalikroppainen, mutta

pituuteni voi jollekin lyhyelle miehelle olla ongelma.

Vierailija
47/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useita miehkä jotka ovat alle 170cm ja ovat aviossa tai ovat olleet. Kaikilla on lapsiakin. Ei se ole pituudesta kiinni eniten vaan luonteiden ja persoonien yhteensopivuudesta. Näin viikon sisällä nuoren parin ja olivat ilmiselvästi pari. Käsi kädessä kävelivät ja nainen oli tavallista pitempi ainakin 180 cm ja mies korkeintaa 170cm. Kun molempien itsetunto on kunnossa ei pituudella ole mitään merkitystä. Ei ainakaan pariskunnalle itselleen. Muita näyttää haittaavan ja se ei ole muiden asia ollenkaan. Ihmetellä tai moittia.

Vierailija
48/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi ok loukkaantua? Mulla on oikeus tunteisiin kuten kaikilla muillakin

Vierailija
49/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano yksikin nykymies, jolle kelpaa reilusti itseä pitempi nainen.

Vierailija
50/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin. Oon 170cm ja ihastuin 180-185cm naiseen. Ei olisi haitannut, vaikka olisi ollut pidempikin

ohis

Vierailija
51/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni näkyy profiilissa paino ja pituus. Ootteko jotenkin vajaita ku pidätte sitä loukkaavana kysymyksenä :D?

Vierailija
52/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt toiselta pituutta, on tuo ihan normaali vastaus. Jos pahoitit mielesi tästä, on itsetutkiskelun paikka. 2k18 ja pitäisi olla tasa-arvoisia mutta naisilla silti on omat kaksois standardinsa. Miksi on muka ok kysyä mieheltä pituutta jos ei naiselta tämän painoa. Nyt realismiä käteen ja yrittäkää tunnistaa itsessänne narsistiset luonteenpiirteet ja yrittäkää hankkiutua niistä eroon.

Vierailija
53/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ennen oli epäkohteliasta kysyä naiselta hänen ikäänsä, painoaan ja kengännumeroaan.

nykyään on hyvät tavat kadonneet.[/quoteennen ennen oli sopivaa kysyä isän manttaalit!

Vierailija
54/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi ok loukkaantua? Mulla on oikeus tunteisiin kuten kaikilla muillakin

Koska se ei ole henkilökohtaista. On ok loukkaantua siitä, jos joku haukkuu sinua pituutesi vuoksi mutta ei siksi, että joku ei vie sinua sänkyynsä tai rakenna elämäänsä kanssasi. Sinulla ei ole oikeutta niihin naisiin. He eivät ole sinun eivätkä sinulle mitään velkaa.

Vierailija
55/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mielellään alle 150 cm naisen kanssa seurustelisi, sehän joutuu ottamaan jakkaran jos tarvii keittiön ylähyllyltä jotain ja muutenkin arjen askareet sujuis kaikin puolin hitaammin. Enkä toisaalta minkään puuskuttavan + 90 kg kanssa, eihän se jaksa tehdä mitään kun jo alkaa puuskutus ja hiki virrata.. Haluan naisen joka kykenee toimivaan arkeen ilman mitään sen ihmeempiä rajoitteita, en ala kenenkään omaishoitajaksi...

Vierailija
56/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa hyvin monelle. Minua lähestyy Tinderissä useasti lyhyet(kin) miehet, jotka ihailevat kuulemma pitkiä, näyttäviä naisia.

Vierailija
57/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mieti ap nut vähän... ei miehet jaksa tommosia akkoja joille se miehen pituus on asia jota kysytään heti ekana, tottakai miehet iskee takas naisen arimpaan kohtaan... painoon. Veikkaan että jos se olis vastannu rehellisesti, olisit nauranut ja käskeä toista kasvamaan, eikö?

Sä oksetat mua, ei ihme ettei mun miespuolinen kaveri löydä naista vaikka onkin yksi rehellisimmistä ja lempeimmistä ihmisistä mitä tiedän. Ei se riitä teille jos on "pätkä."

Lyhyt mies ei ole sen vähempää mies kuin pitkä mies. Joskus on jopa toisinpäin.

"Yks kaveri" 😂

Niiin? Se on mun kaveri. Seurustelisin varmasn itse hänen kanssaan ellei mulla olisi jo kumppania.

Mitä sun mies tykkää siitä, että olet rakastunut kaveriisi?

En ole rakastunut. Tarkoitin että jos olisin tavannut hänet ennen miestäni niin sitten olisin luonteensa perusteella tehnyt siinä mielessä lähempää tuttavuutta. Eli olisin voinut rakastua jos en nykyiseni kanssa olisi alkanut seurustelemaan. Nykyistä miestäni rakastan todella paljon kyllä eikä ole aikomusta vaihtaa.

No paljon sil on pituutta?

160cm

Vierailija
58/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vanha juttu, pyöriny netissä iät ja ajat.

0/5

Vierailija
59/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT. En haluaisi seurustella miehen kanssa, joka nimittää ylipainoista naista ryhävalaaksi.

Vierailija
60/87 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se miehenkin ylipaino on turnoffi, mutta minusta on moukkamaista kysyä heti alkuun painoa joka tapauksessa. Näkeehän sen nyt kuvista, jos näkee.