Kysyin Tinderissä miehen pituutta, hän kysyi sen jälkeen painoani
Kommentit (87)
Tulee mieleen kun sisko osti isälle synttärilahjaksi hammasharjan ja ison kasan suuhygieniatuotteita ilkeä virne naamalla. Isä vastasi siihen ostamalla jouluna siskolle ison läjän laihdutustuotteita lahjaksi.
Minä haluaisin ehdottomasti tietää miesten painon, koska haluan 44 prosenttiin kuuluvan miehen.
Varmistaisin samalla, miten vanhan valokuvan mies on lähettänyt. Rippikuva on aika vanhentunut...
Jos kerran sitä tasa-arvoa toitotatte täällä nii eikös silloin pitäisi kysyä pituus eikä painoa? Jos nainen kysyi pituuden, myös mies kysyy pituuden. Painoa on epäkohteliasta kysyä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieti ap nut vähän... ei miehet jaksa tommosia akkoja joille se miehen pituus on asia jota kysytään heti ekana, tottakai miehet iskee takas naisen arimpaan kohtaan... painoon. Veikkaan että jos se olis vastannu rehellisesti, olisit nauranut ja käskeä toista kasvamaan, eikö?
Sä oksetat mua, ei ihme ettei mun miespuolinen kaveri löydä naista vaikka onkin yksi rehellisimmistä ja lempeimmistä ihmisistä mitä tiedän. Ei se riitä teille jos on "pätkä."
Lyhyt mies ei ole sen vähempää mies kuin pitkä mies. Joskus on jopa toisinpäin."Yks kaveri" 😂
Niiin? Se on mun kaveri. Seurustelisin varmasn itse hänen kanssaan ellei mulla olisi jo kumppania.
Mitä sun mies tykkää siitä, että olet rakastunut kaveriisi?
En ole rakastunut. Tarkoitin että jos olisin tavannut hänet ennen miestäni niin sitten olisin luonteensa perusteella tehnyt siinä mielessä lähempää tuttavuutta. Eli olisin voinut rakastua jos en nykyiseni kanssa olisi alkanut seurustelemaan. Nykyistä miestäni rakastan todella paljon kyllä eikä ole aikomusta vaihtaa.
No paljon sil on pituutta?
160cm
2cm lyhyempibkuin minä joten ei kelpaisi.Muutenkaan en kelpuuta alle 175 cm mittaisia.Eihän minuakaan kaikki jelpuuta kun olen paksu.
Vierailija kirjoitti:
V***u mikä sika luuli varmaan olevansa hauskakin 😒
N22
Paino taitaa olla ns. Kolmenumeroinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sai mitä tilasi.
Sai tietää, että pituus oli miehelle herkkä paikka. Mä ilmoitan pituuteni profiilitekstissä, koska sitä ei voi päätellä kuvista. Kuvista näkee sen, olenko sopivan hoikka vai liian paksu.
Eikö tunnu yhtään typerältä käyttää lyhyt esittelytekstitila pituuden mainitsemiseen?
Onhan se todella typerää, käyttä 6 merkkiä pituuden ilmoittamiseen. Mutta hei, voihan siitä nipistää yhden merkin pois jättämällä välimerkin pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan on olla lyhyt mies, mutta ei ole ok loukkaantua siitä, että jotkut eivät halua suhdetta lyhyen miehen kanssa. Meillä kaikilla on omat mieltymyksemme.
Sano yksikin nykynainen jolle kelpaa lyhyt mies. Niitä ei ole.
Sano yksikin nykymies, jolle kelpaa reilusti itseä pitempi nainen.
Lähes kaikki alle 170 senttiset.
Mielestäni miehen pituutta voi kysyä ihan siinä missä naisenkin pituutta. Se on mitä on, mutta ymmärrän tietenkin että se joillekin voi olla arka paikka (vaikkei siihen mitään syytä ole).
Painoa sen sijaan en kysyisi naiselta enkä myöskään mieheltä. Kokovartalo kuvaa sen sijaan voi kysyä siinä missä pituuttakin, siitä näkee onko toinen halutuissa mitoissa. Painoon vaikuttaa niin moni asia, lihasmassa, rasvaprosentti jne, että sen perusteella ei kannata päätöksiä tehdä. Esimerkiksi itse painan 53kg ja minulla on paljon enemmän löysää vatsassa kuin saman pituisella paljon liikkuvalla kaverillani joka painaa 60kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sai mitä tilasi.
Sai tietää, että pituus oli miehelle herkkä paikka. Mä ilmoitan pituuteni profiilitekstissä, koska sitä ei voi päätellä kuvista. Kuvista näkee sen, olenko sopivan hoikka vai liian paksu.
Eikö tunnu yhtään typerältä käyttää lyhyt esittelytekstitila pituuden mainitsemiseen?
Onhan se todella typerää, käyttä 6 merkkiä pituuden ilmoittamiseen. Mutta hei, voihan siitä nipistää yhden merkin pois jättämällä välimerkin pois!
Mieti mitä kaikkea fiksumpaa kuudella merkillä voisi ilmaista. Nyt antaa vain pölösen vaikutelman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sai mitä tilasi.
Mieti mitä kaikkea fiksumpaa kuudella merkillä voisi ilmaista. Nyt antaa vain pölösen vaikutelman
Koita nyt vaan kestää, että suurin osa käyttäjistä haluaa ilmoittaa pituutensa. Jos sinä et halua ilmoittaa, älä ilmoita, mutta varaudu siihen, että sitä sinulta kysytään. Ei ole pakko vastata. Voit vaikka poistaa ne matchit, niin jää se mieleinen valiojoukko jäljelle.
Jos nainen kysyy pituutta, paras on kai sanoa se ja jatkaa sitten keskustelua jostain muusta aiheesta. Tuollaisen asian arastelu voidaan tulkita heikkoudeksi.
Vuorovaikutuksessa naisen on tarkoitus astua miehen luomaan todellisuuteen, jossa nainen kiinnostuu miehestä ja muut miehet alkavat näyttää naurettavilta ja näkymättömiltä. Näin siis silloin, kun mies onnistuu viettelemään naisen. Kun mies ilmoittaa ylpeänä olevansa vaikka 165cm pitkä, niin siitä tulee naiselle sellainen kuva, että juuri sen kokoinen miehen pitääkin olla ja nainen alkaa elää miehen tarjoamassa viitekehyksessä ja luopuu hiljalleen leffojen, kaverien ja lehtien tarjoamista raameista.
Eihän se tietenkään aina silti onnistu, mutta miehen kuuluu olla sinut itsensä kanssa. Naiselle se on täysin vapaaehtoista, koska mies on kuitenkin se naisen tuki ja turva, kunhan se kiinnostava mies vain löytyy.
Vierailija kirjoitti:
On ihan on olla lyhyt mies, mutta ei ole ok loukkaantua siitä, että jotkut eivät halua suhdetta lyhyen miehen kanssa. Meillä kaikilla on omat mieltymyksemme.
On ihan ok olla läski nainen, mutta ei ole ok loukaantua siitä, että jotkut eivät halua sudetta läskin naisen kanssa. Meillä kaikilla on omat mieltymyksemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan ok olla läski nainen, mutta ei ole ok loukaantua siitä, että jotkut eivät halua sudetta läskin naisen kanssa. Meillä kaikilla on omat mieltymyksemme.
Eiköhän tuo ole jokaiselle itsestäänselvyys.
Mä ratkaisin pituusongelman juuri (ts. Kuinka pitkä mies on. Itse en siitä välitä, mutta olen keskimääräistä pidempi nainen) menemällä ensitreffeille matalissa kengissä. En kehtaisi ikinä kysyä miehen pituutta, ja jos mies kysyy minulta, niin tulee hieman tyhmä vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on. Luulitko, että ajattelisin jotain muuta? Tuohon käy, mukä tahansa ominaisuus tai piirre. Mutta älä käytä sanaa läski. Lyhyt ei ole haukkumasana vaan ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mä ratkaisin pituusongelman juuri (ts. Kuinka pitkä mies on. Itse en siitä välitä, mutta olen keskimääräistä pidempi nainen) menemällä ensitreffeille matalissa kengissä. En kehtaisi ikinä kysyä miehen pituutta, ja jos mies kysyy minulta, niin tulee hieman tyhmä vaikutelma.
Olet vähän tekopyhä, kun et kehtaisi kysyä pituutta, mutta puhut kuitenkin pituusongelmasta, joka tulee ratkaista. Ennakoit ja yrität minimoida ongelmaa. Et ole yhtään parempi kuin he, jotka pituutta kysyvät.
Vierailija kirjoitti:
Outo logiikka? Miksei kysynyt sinun pituuttasi? Molemmillahan se on, pituus.
Miksi ihmeessä? Naiselle on merkitystä miehen pituudella ja miehelle taas naisen painolla joten tietenkin nuo on ne asiat, jotka kumpikin tahtoo ensimmäisenä tietää.
Eikä nuo oo ne miesten ja naisten kipukohdat ;)
Tais olla lyhyt mies.