Kysyin Tinderissä miehen pituutta, hän kysyi sen jälkeen painoani
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sai mitä tilasi.
Sai tietää, että pituus oli miehelle herkkä paikka. Mä ilmoitan pituuteni profiilitekstissä, koska sitä ei voi päätellä kuvista. Kuvista näkee sen, olenko sopivan hoikka vai liian paksu.
Eikö tunnu yhtään typerältä käyttää lyhyt esittelytekstitila pituuden mainitsemiseen?
Vierailija kirjoitti:
ei ole kohteliasta kysyä naisen painoa.
Aivan, se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieti ap nut vähän... ei miehet jaksa tommosia akkoja joille se miehen pituus on asia jota kysytään heti ekana, tottakai miehet iskee takas naisen arimpaan kohtaan... painoon. Veikkaan että jos se olis vastannu rehellisesti, olisit nauranut ja käskeä toista kasvamaan, eikö?
Sä oksetat mua, ei ihme ettei mun miespuolinen kaveri löydä naista vaikka onkin yksi rehellisimmistä ja lempeimmistä ihmisistä mitä tiedän. Ei se riitä teille jos on "pätkä."
Lyhyt mies ei ole sen vähempää mies kuin pitkä mies. Joskus on jopa toisinpäin.Eikö ole hyvä, että ne joille pituus on kynnyskysymys, karsiutuvat heti pois?
Samat sanat siitä painosta. Jos ei tykkää pyöreistä niin saahan nekin karsia pois.
ennen oli epäkohteliasta kysyä naiselta hänen ikäänsä, painoaan ja kengännumeroaan.
nykyään on hyvät tavat kadonneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sai mitä tilasi.
Sai tietää, että pituus oli miehelle herkkä paikka. Mä ilmoitan pituuteni profiilitekstissä, koska sitä ei voi päätellä kuvista. Kuvista näkee sen, olenko sopivan hoikka vai liian paksu.
Eikö tunnu yhtään typerältä käyttää lyhyt esittelytekstitila pituuden mainitsemiseen?
Ei tunnu. Siihen menee viisi merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieti ap nut vähän... ei miehet jaksa tommosia akkoja joille se miehen pituus on asia jota kysytään heti ekana, tottakai miehet iskee takas naisen arimpaan kohtaan... painoon. Veikkaan että jos se olis vastannu rehellisesti, olisit nauranut ja käskeä toista kasvamaan, eikö?
Sä oksetat mua, ei ihme ettei mun miespuolinen kaveri löydä naista vaikka onkin yksi rehellisimmistä ja lempeimmistä ihmisistä mitä tiedän. Ei se riitä teille jos on "pätkä."
Lyhyt mies ei ole sen vähempää mies kuin pitkä mies. Joskus on jopa toisinpäin.Eikö ole hyvä, että ne joille pituus on kynnyskysymys, karsiutuvat heti pois?
Samat sanat siitä painosta. Jos ei tykkää pyöreistä niin saahan nekin karsia pois.
Etkö näe kuvasta, onko joku liian pyöreä? Mun paljon laihempi treenatumpi kaveri painaa muuten enemmän kuin minä.
Hyvä että kysyi, nyt tiedät, että kyseessä on pikkumaisella tavalla kostava ääliö, josta kannattaa pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies ei ole sen vähempää mies kuin pitkä mies. Joskus on jopa toisinpäin."Yks kaveri" 😂
Niiin? Se on mun kaveri. Seurustelisin varmasn itse hänen kanssaan ellei mulla olisi jo kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies ei ole sen vähempää mies kuin pitkä mies. Joskus on jopa toisinpäin."Yks kaveri" 😂
Niiin? Se on mun kaveri. Seurustelisin varmasn itse hänen kanssaan ellei mulla olisi jo kumppania.
Mitä sun mies tykkää siitä, että olet rakastunut kaveriisi?
On ihan on olla lyhyt mies, mutta ei ole ok loukkaantua siitä, että jotkut eivät halua suhdetta lyhyen miehen kanssa. Meillä kaikilla on omat mieltymyksemme.
Miehille naisten pituus on ihan ääripäitä lukuunottamatta täysin yhdentekevää, mutta naisen ylipaino on monelle niin suuri turn offi että kannattaa kysyä jos ei kuvista saa selvää. Ikävähän se on jos treffille asti menee ja sieltä tulee vastaan semmoinen itseä painavampi ryhävalas.
No mitä väliä. Molemmat luultavasti valehtelivat. Tai ainakin kaunistelivat lukemia.
Vierailija kirjoitti:
Outo logiikka? Miksei kysynyt sinun pituuttasi? Molemmillahan se on, pituus.
Miehelle naisen paino on tärkeämpi asia, ja ylipaino on suurimmalle osalle miehistä dealbreaker. Naiset nyt harvemmin edustaa ääripäätä, mitä tulee pituuteen, joten sitä ei miehen tarvitse sen kummemmin tiedustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo logiikka? Miksei kysynyt sinun pituuttasi? Molemmillahan se on, pituus.
Miehelle naisen paino on tärkeämpi asia, ja ylipaino on suurimmalle osalle miehistä dealbreaker. Naiset nyt harvemmin edustaa ääripäätä, mitä tulee pituuteen, joten sitä ei miehen tarvitse sen kummemmin tiedustella.
Paitsi eihän paino ilman pituutta kerro onko ylipainoa. 70kg nainen voi olla lihava tai laiha. Pelkkä painon kysyminen jos haluaa tietää onko toinen ylipainoinen kertoo lähinnä tyhmyydestä.
Miten ihmeessä minä olen saanut miehen itselleni? Bmi oli tavatessamme 25, ja on vaihdellut 20 ja 26 välillä yhdessäolomme aikana. Tämänhän pitäisi palstalla pesivien miesten mukaan olla mahdotonta. Mieheni on +180cm, ja tapasimme ihan sattumalta kun ulkoilutin koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun mies tykkää siitä, että olet rakastunut kaveriisi?
En ole rakastunut. Tarkoitin että jos olisin tavannut hänet ennen miestäni niin sitten olisin luonteensa perusteella tehnyt siinä mielessä lähempää tuttavuutta. Eli olisin voinut rakastua jos en nykyiseni kanssa olisi alkanut seurustelemaan. Nykyistä miestäni rakastan todella paljon kyllä eikä ole aikomusta vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
On ihan on olla lyhyt mies, mutta ei ole ok loukkaantua siitä, että jotkut eivät halua suhdetta lyhyen miehen kanssa. Meillä kaikilla on omat mieltymyksemme.
Sano yksikin nykynainen jolle kelpaa lyhyt mies. Niitä ei ole.
"Yks kaveri" 😂