Tekisinkö väärin jos menisin sänkyyn naimisissa olevan miehen kanssa?
Miehellä ja vaimollaan kestänyt selibaatti jo lähemmäs 10 vuotta. Vaimo ei siis halua miestään, ei halua edes halailla. Mies on käynyt vieraissa jo useita vuosia. Ovat naimisissa lasten takia.
Kommentit (131)
Meniköhän eräs kirjoittaja jakamaan pil.luaan, eihän siinä mitään väärää ole haha, mies tykkää hänestä. :D
Vierailija kirjoitti:
Ap miltä se tuntuu, kun näet pariskuntia käyvän yhdessä kaupassa, elokuvissa, lenkkeilevän yhdessä. Siivoavat yhdessä ym ym , jakavat arkiasiansa puolisolleen. Joka ilta nukahtavat toistensa viereen ja joka aamu heräävät toisensa peiton alta. Jakavat arjen yhdessä, eikä vain varatun miehen paloja sieltä - paloja täältä.
En kaipaa sellaista. En tarvitse minkäänlaista läheisyyttä, mutta seksuaalinen kanssakäyminen on kivaa. Tykkään myös vaihtelusta, joten sinkkuna on senkin vuoksi hyvä pysyä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoitteli aika tiuhaa vauhtia vielä äsken...
Olen tällä hetkellä töissä, niin ei ihan koko aikaa voi olla puhelin kädessä 😎
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap miltä se tuntuu, kun näet pariskuntia käyvän yhdessä kaupassa, elokuvissa, lenkkeilevän yhdessä. Siivoavat yhdessä ym ym , jakavat arkiasiansa puolisolleen. Joka ilta nukahtavat toistensa viereen ja joka aamu heräävät toisensa peiton alta. Jakavat arjen yhdessä, eikä vain varatun miehen paloja sieltä - paloja täältä.
En kaipaa sellaista. En tarvitse minkäänlaista läheisyyttä, mutta seksuaalinen kanssakäyminen on kivaa. Tykkään myös vaihtelusta, joten sinkkuna on senkin vuoksi hyvä pysyä.
Ap
Minustakin seksuaalinen kanssakäyminen on kivaa ja jopa niin kivaa, että sitä haluaisi jatkaa aamuun saakka, mutta useinkaan ei valitettavasti voi:-(. Se siinä ehkä eniten harmittaa, että aina kesken leikin tulee se hetki, jolloin toisen pitää lähteä pois.
Taidat vaan harrastaa huonoa provoilua työpäivän ratoksi. Kiva kun ton sun hahmon empatia on noin rajoittunutta. Tuskin edes pääsee sinne muhinoimaan asti, vaikka haluaisi. Miehen täytyy olla todella epätoivoinen, jos tuollaiseen ressukkaan tyytyy. Auttamisen voi aloittaa itsestään, niin provoilija kuin hänen hahmonsakin.
Vierailija kirjoitti:
Taidat vaan harrastaa huonoa provoilua työpäivän ratoksi. Kiva kun ton sun hahmon empatia on noin rajoittunutta. Tuskin edes pääsee sinne muhinoimaan asti, vaikka haluaisi. Miehen täytyy olla todella epätoivoinen, jos tuollaiseen ressukkaan tyytyy. Auttamisen voi aloittaa itsestään, niin provoilija kuin hänen hahmonsakin.
Ei ole provo. En saa sellaisesta minkäänlaista mielihyvää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä etten ole mikään ns. menestyjä tai ihanneihminen. Olen kuitenkin sinut tämän kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap millaisia suhteita sulla on ollut elämän aikana? Onko useita miehiä ja lyhyitä suhteita?
On ollut useita miehiä, niin yhden illan kuin parisuhteitakin. Koskaan en itse ole pettänyt vaan lopettanut jutun, kun olen kyllästynyt ja/tai minua on alkaneet muut kiinnostaa.
Ap
Miksi sä ap kirjoitit: "Tekisinkö väärin..."? Sä kysyt siinä! Miksi sä kysyt, kun sulla on kerta noin vankkumattomat ajatukset jo valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap millaisia suhteita sulla on ollut elämän aikana? Onko useita miehiä ja lyhyitä suhteita?
On ollut useita miehiä, niin yhden illan kuin parisuhteitakin. Koskaan en itse ole pettänyt vaan lopettanut jutun, kun olen kyllästynyt ja/tai minua on alkaneet muut kiinnostaa.
Ap
Tämän miehen kanssa käy samalla tavalla, kyllästyt ja uusi tilalle.
Ap:n kaltaiset naiset ovat syyllisiä siihen ettei naisten asema tule koskaan parantumaan. Lähdetään mukaan miesten petollisuuteen vaikka toisinkin voisi toimia.. Cornflake girl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Keittiöpsykologin koulutuksellani sinulla on selkeä sitoutumiskammo, lapsena sinut "jätettiin rauhaan" ja sitten kun pitäisikin lyöttäytyä vakavasti yhteen niin kyllästyt tai alat etsiä muita apajia ettei tarvitse kohdata oikeita tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä etten ole mikään ns. menestyjä tai ihanneihminen. Olen kuitenkin sinut tämän kanssa.
Ap
Ihme kun olet tiedostanut sentään edes tuollaisen asian, että et ole ihanneihminen!
Nainen testaa vaan viehätysvoimaansa tohon mieheen. Saa nautintoa siitä kun mies "innostuu" hänestä tai siis hänen pil- lustaan.
Ap tule panemaan mun kanssa, sama tilanne, akka ei halua tulla edes lähelle seksistä puhumattakaan.
Ap kirjoitteli aika tiuhaa vauhtia vielä äsken...