Tekisinkö väärin jos menisin sänkyyn naimisissa olevan miehen kanssa?
Miehellä ja vaimollaan kestänyt selibaatti jo lähemmäs 10 vuotta. Vaimo ei siis halua miestään, ei halua edes halailla. Mies on käynyt vieraissa jo useita vuosia. Ovat naimisissa lasten takia.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se ap mukavaa, jos paljastuisi että miehellä olisi muitakin seksipartnereita ja rakkaudenkohteita, haittaisiko se? Sä et oiskaan sen ainut salasuhde...
Ei haittaisi. Tämä mies on sen verran fiksu että arvostan häntä ystävänä. Se jo on minulle kunnia että saan olla hänen ystävänsä. Puhumme avoimesti kaikesta ilman mustasukkaisuutta ja draamaa.
Ap
Onko sulla tarkoitus saada se mies joskus itsellesi? Miten kauan jaksat esittää?
Ap millaisia suhteita sulla on ollut elämän aikana? Onko useita miehiä ja lyhyitä suhteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, miten toisessa ketjussa moralisoidaan pettäjät alimpaan helvettiin ja täällä siihen kannustetaan. :D
Ap ei ole pettäjä, kun on sinkku. Vain varatuilla on joku, jota pettää.
Kyllä on ihan yhtä törkeä, kun tietää toisen tekevän vilppiä ja hyväksyy sen. Lisäksi taitaa olla tyhmä, kun uskoo miehen jutut.
Haara auki vaan kyllä mies tykkää..... anna persettä myös.
Hanki selkäranka.
En kirjoittaisi sanaa rehellinen samaan lauseeseen tuollaisen miehen kanssa. Missä on sun itsekunnioitus ja moraali? Puhumattakaan toisen, eli vaimon ja lasten kunnioituksesta.
Löydät varmasti kivoja poikia, jotka ovat sun kanssa samassa vaiheessa, kun vaan ymmärrät, että tuon ukon nuoruus meni jo.
Vaikka mitä kirjoittaisi, niin musta tuntuu että ap ei vaan tajua että tuo ei ole oikein, eri juttu jos mies on sopinut avoimesta suhteesta vaimonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiahan on niin että ihminen joka sanoo olevansa sinkku voi olla oikeasti naimisissa. Tämä mies kertoi minulle hyvin nopeasti että on naimisissa. Hän oli siis rehellinen minulle ja se riittää. Voin vain luottaa hänen sanaansa siinä ettei vaimonsa seksiä hänen kanssaan halua. Luottamuksellehan kaikki ihmissuhteet perustuu. Totuutta ei voi ulkopuolinen koskaan tietää, on vain luotettava siihen mitä toinen kertoo.
ApMiehen moraali tai mahdolliset muut syyt tai heidän parisuhteensa ei kuulu sinulle, ne ovat hänen ja heidän asioitaan. Oleellista tässä on se, että mikä on SINUN moraalisi. Jos koet että asia on OK, niin sitten menet ja teet juuri niinkuin haluat mutta sitten myös kannat vastuun niistä omista tekemisistäsi. Sitä se aikuisena oleminen on.
En koe tekeväni väärin tässä tilanteessa. Silloin kyllä, jos mies olisi valehdellut minulle, eli jos seksiä olisi, mutta mies vain kaipaisi vaihtelua.  Olen vain kiinnostunut siitä millaisia näkemyksiä muilla tällaisesta asiasta on.
Ap
Ja sä uskot kaiken mitä mies kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiahan on niin että ihminen joka sanoo olevansa sinkku voi olla oikeasti naimisissa. Tämä mies kertoi minulle hyvin nopeasti että on naimisissa. Hän oli siis rehellinen minulle ja se riittää. Voin vain luottaa hänen sanaansa siinä ettei vaimonsa seksiä hänen kanssaan halua. Luottamuksellehan kaikki ihmissuhteet perustuu. Totuutta ei voi ulkopuolinen koskaan tietää, on vain luotettava siihen mitä toinen kertoo.
ApMiehen moraali tai mahdolliset muut syyt tai heidän parisuhteensa ei kuulu sinulle, ne ovat hänen ja heidän asioitaan. Oleellista tässä on se, että mikä on SINUN moraalisi. Jos koet että asia on OK, niin sitten menet ja teet juuri niinkuin haluat mutta sitten myös kannat vastuun niistä omista tekemisistäsi. Sitä se aikuisena oleminen on.
En koe tekeväni väärin tässä tilanteessa. Silloin kyllä, jos mies olisi valehdellut minulle, eli jos seksiä olisi, mutta mies vain kaipaisi vaihtelua. Olen vain kiinnostunut siitä millaisia näkemyksiä muilla tällaisesta asiasta on.
Ap
Soitappa kuule nyt miehen vaimolle, esittelet itsesi ja kerrot hänelle asian ja mielipiteesi. Sillä kaikki selviää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, miten toisessa ketjussa moralisoidaan pettäjät alimpaan helvettiin ja täällä siihen kannustetaan. :D
Kyllä on ihan yhtä törkeä, kun tietää toisen tekevän vilppiä ja hyväksyy sen. Lisäksi taitaa olla tyhmä, kun uskoo miehen jutut.
Usein saan kuulla olevani fiksu. Ei kai luottamus ihmisiin ole tyhmyyttä. Jokainen meistä joutuu luottamaan milloin kehenkin. Ei elämäänsä voi elää ajatellen, että mitä jos se toinen valehteleekin.
Ap
Olisi kiva ottaa näin sivusta yksi puhelu eräälle vaimolle.. Alkaa olemaan nimittäin aika hyvät tunnisteet. Kirjoitustyyli, persoona, tilanne.
Kysyit mielipidettä: minusta on väärin. Arvosta itseäsi ja muita enemmän äläkä ryhdy tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein saan kuulla olevani fiksu. Ei kai luottamus ihmisiin ole tyhmyyttä. Jokainen meistä joutuu luottamaan milloin kehenkin. Ei elämäänsä voi elää ajatellen, että mitä jos se toinen valehteleekin.
Ap
Mies nauttii taatusti tollaisesta helposta haarasta.
OLetko valmis äitipuoleksi? Niinkin voi tuossa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo usein fiksu, mutta tällaisessa se fiksuus on hyvin kaukana fiksusta!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ja mies niin tykkää sinusta?
Tuskinpa suuresti inhoaakaan, kun juttelee niin mielellään kaikenlaisista asioista ja halusisi myös seksiä kanssani.
Ap
Musta tuntuu että sulta puuttuu vastuuntunto moraalintajun lisäksi.
Mieti mihin koko homma voi johtaa. Onko uusperhe-elämä tavoitteesi?
Voisi olla ihan hyvä jos mies keskustelisi vaimonsa kanssa asiat selviksi. Useat pariskunnat asuvat saman katon alla eronneinakin tai avoimessa suhteessa.