Tekisinkö väärin jos menisin sänkyyn naimisissa olevan miehen kanssa?
Miehellä ja vaimollaan kestänyt selibaatti jo lähemmäs 10 vuotta. Vaimo ei siis halua miestään, ei halua edes halailla. Mies on käynyt vieraissa jo useita vuosia. Ovat naimisissa lasten takia.
Kommentit (131)
parempi varatun kanssa kuin sinkun. tollanen mies ei ainakaan takerru kuin iilimato, ei ainakaan pitäs.
mutta voi olla aika tautinen.
Sänkyyn meno OK, mutta bylsiminen on eri juttu.
Liikuttavaa, että parisuhteeseen sekaantuva uskoo miehen selitykset.
Kyllä, teet väärin. Maailmassa on sinkkumiehiä.
Et tietenkään. Estät mahdollisesti yhden pakun ajautumisen jalkakäytävälle.
Vierailija kirjoitti:
Ennen sänkyyn menoa pirauta miehen vaimolle ja kysy mitä mieltä asiasta.
Typerä idea. Ei ap:lle kuulu parin keskinäiset asiat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä ap kirjoitit: "Tekisinkö väärin..."? Sä kysyt siinä! Miksi sä kysyt, kun sulla on kerta noin vankkumattomat ajatukset jo valmiina.
Kysyinkin teidän näkemystänne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap millaisia suhteita sulla on ollut elämän aikana? Onko useita miehiä ja lyhyitä suhteita?
On ollut useita miehiä, niin yhden illan kuin parisuhteitakin. Koskaan en itse ole pettänyt vaan lopettanut jutun, kun olen kyllästynyt ja/tai minua on alkaneet muut kiinnostaa.
ApTämän miehen kanssa käy samalla tavalla, kyllästyt ja uusi tilalle.
Varmasti käy. Mitä sitten?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Liikuttavaa, että parisuhteeseen sekaantuva uskoo miehen selitykset.
Kyllä, teet väärin. Maailmassa on sinkkumiehiä.
Enhän minä sekaannu heidän parisuhteeseen vaan ainoastaan mieheen. En todellakaan aio esittäytyä vaimolleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät tuosta selibaatista? Mieskö kertoi? Ei kannata aina uskoa, mitä seksinhimoinen mies väittää parisuhteestaan, vaimolla voi olla ihan erilainen näkemys.
Hyvä ystäväni on avioliitossa, joka on ollut seksitön jo 15 vuotta. Itse olen kärsinyt samasta asiasta viimeiset pari vuotta parisuhteessani. Kyllä se on siis aivan mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
On tietysti väärin, onko sinulla lainkaan moraalia?
Ja niinhän ne pettäjät aina selittävät, että vaimo pihtaa ja ollaan vain lasten takia yhdessä, totuus on yleensä jotain aivan muuta.
En tietenkään tiedä totuutta. Voin vain luottaa toisen sanaan. Aivan hyvin voin tutustua mieheen, joka sanoo olevansa sinkku vaikka hän todellisuudessa olisi naimisissakin.
Ap
On tietysti väärin, onko sinulla lainkaan moraalia?
Ja niinhän ne pettäjät aina selittävät, että vaimo pihtaa ja ollaan vain lasten takia yhdessä, totuus on yleensä jotain aivan muuta.