Tekisinkö väärin jos menisin sänkyyn naimisissa olevan miehen kanssa?
Miehellä ja vaimollaan kestänyt selibaatti jo lähemmäs 10 vuotta. Vaimo ei siis halua miestään, ei halua edes halailla. Mies on käynyt vieraissa jo useita vuosia. Ovat naimisissa lasten takia.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Ennen sänkyyn menoa pirauta miehen vaimolle ja kysy mitä mieltä asiasta.
Vaatisin saada tehdä tuon, jos heillä ei olisi lapsia. Mutta koska heillä on, en halua että he joutuisivat pettymään vanhempiinsa.
Ap
Tekisit väärin.
Pöytää vasten olisi kiihkeämpää.
Et tee väärin ja jos tuo avioliiton täydellinen seksittömyys on totta niin ei tee mieskään.
Vierailija kirjoitti:
Asiahan on niin että ihminen joka sanoo olevansa sinkku voi olla oikeasti naimisissa. Tämä mies kertoi minulle hyvin nopeasti että on naimisissa. Hän oli siis rehellinen minulle ja se riittää. Voin vain luottaa hänen sanaansa siinä ettei vaimonsa seksiä hänen kanssaan halua. Luottamuksellehan kaikki ihmissuhteet perustuu. Totuutta ei voi ulkopuolinen koskaan tietää, on vain luotettava siihen mitä toinen kertoo.
Ap
Miehen moraali tai mahdolliset muut syyt tai heidän parisuhteensa ei kuulu sinulle, ne ovat hänen ja heidän asioitaan. Oleellista tässä on se, että mikä on SINUN moraalisi. Jos koet että asia on OK, niin sitten menet ja teet juuri niinkuin haluat mutta sitten myös kannat vastuun niistä omista tekemisistäsi. Sitä se aikuisena oleminen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluukin, että miksi sinä haluaisit mennä naimisissa olevan miehen kanssa sänkyyn, kun sinkkujakin olisi tarjolla.
En tarkoituksellisesti naimisissa olevaa etsinyt. Meillä synkkaa hyvin. Tunnen myös myötätuntoa häntä kohtaan ja uskon kyllä tuon tarinan, on fiksu ja miellyttävä mies.
ApMitä odotat itse tuolta mieheltä? Pelkkää seksiä? Etkä aio missään vaiheessa alkaa vaatia eroa? Jos menee sinun osaltasi jatkuvaksi odotteluksi ja vaatimiseksi, en suosittele.
En itse ole parisuhdeihmisiä. Tästä miehestä pidän ihmisenä ja koska hän on kivannäköinen ja fiksu, tunnen häneen myös seksuaalista vetoa.
Ap
Hyväksyt siis sen, että vaimo ja lapset ovat aina etusijalla, etkä ole heidän takiaan mustasukkainen? Siinä tapauksessa teidän juttunne voi toimia ihan hyvin. Omanikin toimii, koska minäkään en halua vaimoksi vaimon paikalle.
Miehellähän voi olla useita seksipartnereita, et välttämättä ole ainut.
Millaista suhdetta ajattelit miehen kanssa rueta tekemään? Mitä mies haluaisi sinusta?
Oikeasti mä alan jo nostamaan hattua niille, jotka osaavat erota eivätkä mene tällaisiin.
Huono moraali ja empatiakyky sulla ap. Oletko narsistinen persoona? Tiedät varmasti tekeväsi väärin.
Mutta mikset valitsisi vapaata miestä?
Mies eroaisi nopeammin, jos kaikki petikaverit sanoisivat ei kunnes hän on vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, miten toisessa ketjussa moralisoidaan pettäjät alimpaan helvettiin ja täällä siihen kannustetaan. :D
Ap ei ole pettäjä, kun on sinkku. Vain varatuilla on joku, jota pettää.
"Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, miten toisessa ketjussa moralisoidaan pettäjät alimpaan helvettiin ja täällä siihen kannustetaan. :D
Ap ei ole pettäjä, kun on sinkku. Vain varatuilla on joku, jota pettää.
Ihan pitää nuin jo yrittää puolustella. Häh?
Riippuu omasta moraalikäsityksestäsi. Omasta mielestäni on väärin, siis oletuksella että teet sen tietoisesti. Eli siis hyväksyt pettämisen. Eri asia, jos vaikka oman kumppanisi pettäminen olisi ihan ok. En ole uskovainen, mutta ns. kultainen sääntö on ihan hyvä moraaliohje - "Tee toiselle niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän".
Olisiko se ap mukavaa, jos paljastuisi että miehellä olisi muitakin seksipartnereita ja rakkaudenkohteita, haittaisiko se? Sä et oiskaan sen ainut salasuhde...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluukin, että miksi sinä haluaisit mennä naimisissa olevan miehen kanssa sänkyyn, kun sinkkujakin olisi tarjolla.
En tarkoituksellisesti naimisissa olevaa etsinyt. Meillä synkkaa hyvin. Tunnen myös myötätuntoa häntä kohtaan ja uskon kyllä tuon tarinan, on fiksu ja miellyttävä mies.
ApMitä odotat itse tuolta mieheltä? Pelkkää seksiä? Etkä aio missään vaiheessa alkaa vaatia eroa? Jos menee sinun osaltasi jatkuvaksi odotteluksi ja vaatimiseksi, en suosittele.
En itse ole parisuhdeihmisiä. Tästä miehestä pidän ihmisenä ja koska hän on kivannäköinen ja fiksu, tunnen häneen myös seksuaalista vetoa.
ApHyväksyt siis sen, että vaimo ja lapset ovat aina etusijalla, etkä ole heidän takiaan mustasukkainen? Siinä tapauksessa teidän juttunne voi toimia ihan hyvin. Omanikin toimii, koska minäkään en halua vaimoksi vaimon paikalle.
Kyllä. Asia on minulle täysin ok. Arvostan tätä miestä ihmisenä ja hän arvostaa vaimoaan ihmisenä. Seksiäkin vaimonsa kanssa haluaisi. En tunne mustasukkaisuutta. Olen empaattinen ihminen enkä halua kilpailla muiden kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se ap mukavaa, jos paljastuisi että miehellä olisi muitakin seksipartnereita ja rakkaudenkohteita, haittaisiko se? Sä et oiskaan sen ainut salasuhde...
Ei haittaisi. Tämä mies on sen verran fiksu että arvostan häntä ystävänä. Se jo on minulle kunnia että saan olla hänen ystävänsä. Puhumme avoimesti kaikesta ilman mustasukkaisuutta ja draamaa.
Ap
Jos on ukko jo 10 vuotta ollut perheen takia yhdessä niin jo on aika nostaa kytkintä. En voisi ihan tosissani tuollaista miestä uskoa. En panisi ennenkuin osoittaa olevansa vapailla markkinoilla asumalla edes omassa poikamieskämpässään. Voi olla että selibaatti on totta, mutta voi olla ettei olekaan. Jos selibaatti onkin sitä että saa vaimoltaan vain 6 kertaa vuodessa tms.