Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä haluaisin jo niin kovasti löytää miehen

Vierailija
25.04.2018 |

Mistä te muut oikein löydätte niitä? Olen 36-vuotias, työssäkäyvä, liikunnallinen, nättikin, itse oletan luonteenikin olevan ihan kunnossa. Lapset on tehtynä ja saatu jo aika isoiksikin. Salilla tai lenkillä ei ole tullut vastaan. Eikä kaupassakaan.
Kaikki on kunnossa, mutta se mies puuttuu. Olisi ihana saada välillä käpertyä kainaloon, tai harrastaa yhdessä jotain.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä salilta luulisi löytyvän kun pistää hieman silmäpeliä mukaan. Kokemuksella....

Vierailija
22/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tyyppi jostain löydy kun et hampaat irvessä etsi. Sullahan on hyvät edellytykset jos olet nättikin. Itse en ole kovin nätti ja kroppakaan ei oo kunnossa niin turhaa edes haaveilla miehestä. Olen onneksi käynyt asian mielessäni läpi ja elämä voi olla hyvää myös ilman kumppania :)

Kaikkea hyvää, kyllä se siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi lannistaa mutta vaikeutuu vanhetessa. Elämänkumppani on niitä lahjoja joita kaikille ei suoda. Yritä keskittyä johonkin muuhun niin et olisi niin onneton asiasta etkä varsinkaan epätoivoinen koska se paistaa kilsojen päähän ja houkuttelee hyväksikäyttäjiä kuin hunaja mehiläistä.

Hyvin sanottu. Kaikille ei vaan löydy paria.

Vierailija
24/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kävisikö miehet teille 50v hoikka blondi sitten? Ai mutta, onhan mullakin toisen miehen tekemät lapset rasitteena :). Siis ei ilmeisesti.

En ole vielä 70v, mutta kyllä sitten kiinnostaa.

Vierailija
25/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kävisikö miehet teille 50v hoikka blondi sitten? Ai mutta, onhan mullakin toisen miehen tekemät lapset rasitteena :). Siis ei ilmeisesti.

Minä en ymmärrä tätä toistenmiestenlapsetonrasite väitettä. Asiahan on täysin päinvastoin. Lastenhankkimisen rasitteet ja vastuut ulkoistettu muille. 50v hoikka blondi kuulostaa hyvältä, jos olisimme jossain deittichatissa tahtoisin kuulla lisää.

m47

Noin. Nainen saa elättäjän toisenkin lapsille. Olisipa miehillä yhtä helppoa.

Vierailija
26/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te muut oikein löydätte niitä? Olen 36-vuotias, työssäkäyvä, liikunnallinen, nättikin, itse oletan luonteenikin olevan ihan kunnossa. Lapset on tehtynä ja saatu jo aika isoiksikin. Salilla tai lenkillä ei ole tullut vastaan. Eikä kaupassakaan.

Kaikki on kunnossa, mutta se mies puuttuu. Olisi ihana saada välillä käpertyä kainaloon, tai harrastaa yhdessä jotain.

Millaisia alotteita olet tehnyt salilla, lenkillä ja kaupoissa? Listaa tähän vaikka 100 yleisimmin käyttämääsi. Mietitään sitten yhdessä mikä toimisi parhaiten.

Vierailija
27/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ap on miehen löytänyt, koska lapsiakin on tullut. Mikä siis on ongelma?

Vierailija
28/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juttuja kun seuraa niin huomaa että miehet ovat tosi inhottavia, et varmaan semmoisella tee mitään.

Vierailija
29/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto a) ap on jättänyt/pettänyt exmiehensä, joten ei kovin houkuttelevaa parisuhdemateriaalia. Vaihtoehto b) ap on nalkuttanut niin paljon, että mies on lähtenyt toisen naisen matkaan. Eipä houkuttele tämäkään vaihtoehto.

Vierailija
30/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehto a) ap on jättänyt/pettänyt exmiehensä, joten ei kovin houkuttelevaa parisuhdemateriaalia. Vaihtoehto b) ap on nalkuttanut niin paljon, että mies on lähtenyt toisen naisen matkaan. Eipä houkuttele tämäkään vaihtoehto.

Jos sinä olet negatiivinen naistenvihaaja, niin ei se tarkoita että ap ei löydä järkevää miestä.

Vierailija
31/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehen täytyisi toimia esim. kaupassa että sinut saisi?

Vierailija
32/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pop98 kirjoitti:

Tähän olisikin hyvä kuulla ohjeita.. Entä lenkkipolulla. Juostaanko perässä? Kysytään reittiohjetta? Vai pyydetäänkö lasilliselle kesken lenkin?

Vierailija
33/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pop98 kirjoitti:

Tähän olisikin hyvä kuulla ohjeita.. Entä lenkkipolulla. Juostaanko perässä? Kysytään reittiohjetta? Vai pyydetäänkö lasilliselle kesken lenkin?

Ei mitään kummoista, ihan arkipäiväisellä repliikillä voisi aloittaa. Sen jälkeen pyytää vaikka kahville 😀

Vierailija
34/34 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä olet negatiivinen naistenvihaaja, niin ei se tarkoita että ap ei löydä järkevää miestä.

jos ap olisi järkevä, olisi valinnut sen järkevän miehen ensimmäisellä kertaa niin ei pidä yh:na etsiä uutta.