Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkeimmat huijausyritykset, joita olette kohdanneet?

Vierailija
24.04.2018 |

Sekä netti- että muut huijaukset käy. Minua on ainakin yritetty huijata Helsingin rautatieasemalla useaan otteeseen antamaan "rahaa junalippuun". Raha tietysti luvataan maksaa takaisin heti kuin pyytäjä pääsee kotiinsa Ouluun, jonne hän on kuulemma lompakkonsa unohtanut. Ei ole rahaa tippunut.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemärinkuvaajat..

Vehkeitä saa Biltemasta ja kun käy kuvaamassa mummon viemärit niin johan pukkaa putkiurakkaa.

Kehotin ajamaan oman pensionaattini ohi, tai muussa tapauksessa lupasin kuvata heidän viemärinsä ilman liukastetta.

Vierailija
62/76 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri yritti maksattaa itse kolhimansa auton minulla.

Automaalaamo yritti maksattaa itse kolhimansa auton minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapuri yritti maksattaa itse kolhimansa auton minulla.

Automaalaamo yritti maksattaa itse kolhimansa auton minulla.

Jos autokorjaamoa ei valitse tarkasti, niin kusetus on mahdollinen. Autosta löytyy yllättäen joku "vika". Tiedän suht hyvin autoni kunnon, joten kusetus ei ole mennyt ikinä läpi ja huoltoliike on vaihtunut joka kerta.

Vierailija
64/76 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viemärinkuvaajat..

Vehkeitä saa Biltemasta ja kun käy kuvaamassa mummon viemärit niin johan pukkaa putkiurakkaa.

Kehotin ajamaan oman pensionaattini ohi, tai muussa tapauksessa lupasin kuvata heidän viemärinsä ilman liukastetta.

Just oli juttua, kun viemärikuvaaja oli ilmeisesti tahallaan tuhonnut putkia, että heidän firma saa tehdä myös kalliit putkirempat.

Vierailija
65/76 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajaja teki 3000 euron edestä "selvitystyötä" ja jätti toimeksiannon kesken sen jälkeen. Hän sai tästä myöhemmin moitteet asianajajien itsevalvontalautakunnalta.

Vierailija
66/76 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yrittäjän puolisona tulee valelaskuja säännöllisesti... Yksi tuli viimeksi pari viikkoa sitten ja summa oli 130 Euroa jostain nettipalvelusta. Samainen firma yritti vuosi sitten samaa. En jaksanut edes reagoida. Nyt tuli eilen sitten karhu jo tuosta ja laitin niin vihaisen sähköpostin sinne "asiakaspalveluun", etten ole eläessäni kirjoittanut niin asiattomasti. Tänään ilmoittivat laskun perutun... kuten vuosi sittenkin.

Netti on täynnä tästä viimeisestäkin huijarista, kyse on 16100.fi -palvelusta. Alkaa nyppiä.

Vierailija
67/76 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, yrittäjän puolisona tulee valelaskuja säännöllisesti... Yksi tuli viimeksi pari viikkoa sitten ja summa oli 130 Euroa jostain nettipalvelusta. Samainen firma yritti vuosi sitten samaa. En jaksanut edes reagoida. Nyt tuli eilen sitten karhu jo tuosta ja laitin niin vihaisen sähköpostin sinne "asiakaspalveluun", etten ole eläessäni kirjoittanut niin asiattomasti. Tänään ilmoittivat laskun perutun... kuten vuosi sittenkin.

Netti on täynnä tästä viimeisestäkin huijarista, kyse on 16100.fi -palvelusta. Alkaa nyppiä.

Noilla "ansaintamalli" perustuu siihen, että joku 5% säikähtää ja maksaa. Ja on tarpeeksi tyhmiä.

Vierailija
68/76 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä koitti myydä halvempaa sähköä. Kysyi minkä firman sähköä ostamme ja vastauksen saatuaan kertoi, että heiltä saisimme huomattavasti halvempaa. Väitti, että maksamme nyt n. 7 snt/kWh ja tarjosi parempaa hintaa 3,99 snt/kWh. Mistähän nuo voisi edes tietää kenenkin sähkönhinnat, kunhan vetelevät hatusta jotain. Eipä ollut just silloin kiirettä minnekään, niin tarkistin käsillä olleesta sähkölaskusta, että maksamme 4 snt/kWh. Lisäksi puhelimessa tarjotussa sähkössä oli paljon kalliimpi perusmaksu mitä meillä nyt on. Totesimme yhdessä, ettei kannata vaihtaa :)

Jokseenkin arveluttavaa on myös Op Pohjolan tapa tarjota lapselle uutta lääkärikuluvakuutusta. Tässä uusi vakuutus, kannattaa vaihtaa! Sitä ennen tietysti tehtävä uusi terveysselvitys, joka rajaisi kaikki tähän astiset sairaudet vakuutuksen ulkopuolelle. Kätevää, ehkä joku tällaiseenkin haksahtaa.

Vierailija
69/76 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaska yritti kerran vaihtaa kameran kirveeseen. Vaihtamatta jäi, oli sen verran surkea huijausyritys.

Vierailija
70/76 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan huijareitakin, mutta kyllä ammattimiehen erottaa esim. Kuvausautosta mikä maksaa hippasen enemmän, kun biltema kamerat. Alle kymmenen tuhannen et saa edes perus ammattilaiskameraa ja auto robotteineen maksaa pitkälle toista sataa tuhatta. Ei kannata ottaa mitään pukupakon ketkä tyrkyttää kuvauksiaan vaan jos viemäreistä vikaa ni yhteys johonkin isompaan yritykseen joilta saa rehellisen raportin esim. vakuutusyhtiöille.

Vierailija
71/76 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut iPhonen kirjoitus korjaus toiminnan puolesta :D

72/76 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulonsiirtona tuhansia euroja kuussa tienaavat yh-äidit joulupuukeräyksessä. Mukamas köyhiä...

🇺🇦🇮🇱

73/76 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fitlinen sokerimehut

http://hyvinvointi.ts.fi/terveys-tiede/fitline/

Tosiaan! Niissähän on järkyttäviä määriä aspartaamia, ja kofeiinitujaus aiheuttaa ”fläsärin” joka huijaa luulemaan, että näissä on oikeasti jotain tehokasta.

Samoin Herbalife, joka aiheutti ihmisille maksavaurioita.

🇺🇦🇮🇱

74/76 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla "ansaintamalli" perustuu siihen, että joku 5% säikähtää ja maksaa. Ja on tarpeeksi tyhmiä.

Samaan bisnesideaan perustuu Kouluturvaa- ja Eroturvaa -lehti.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
75/76 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekrotaan nyt tämä vanha ketju mutta meinasin tikahtua, kun roskapostista löytyi tällainen. Joku vielä jaksaa yrittää tällä formaatilla :D :D Myöhäinen asiakas ja hänen takavarikoimisensa olivat erityisen hilpeitä. 

"Hei..

Olen asianajaja Sandra Oppong, edunvalvoja (Benu Jouko) maastasi, joka työskenteli aiemmin Shell Development Companyn kanssa täällä ACCRA-GHANASSA. 1. huhtikuuta 2015 asiakkaani ja hänen perheensä menettivät henkensä kamalassa auto-onnettomuudessa, ja siitä lähtien olen tehnyt useita tiedusteluja löytääkseen jonkun myöhäisen asiakkaani sukulaisen. Olen ottanut sinuun yhteyttä avustamaan myöhäisen asiakkaani jättämien varojen, joiden arvo on 5,5 miljoonaa dollaria (5 500 000,00 dollaria), palauttamista ennen kuin (PANKKI) takavarikoi sen tai julistaa sen käyttökelvottomaksi täällä ACCRA-GHANASSA, jossa tämä valtava summa talletettiin. Ja nyt pankki on lähettänyt minulle ilmoituksen lähettävän sukulaisen luovuttamisesta tai takavarikoimisesta seuraavan 21 työpäivän kuluessa.

Etsin rehellistä ihmistä myöhäisestä asiakasmaastani, johon voin luottaa ja esitellä pankille lähisukulaisena vaatiaksesi varoja, ja löysin yhteystietosi ja tietosi kattavasta verkkohakuhakemuksesta ja huomasin, että olet samassa maassa myöhäisen asiakkaani kanssa, joten päätin ottaa sinuun yhteyttä välittömästi. Koska en ole onnistunut löytämään sukulaisia ​​jo viiden vuoden ajan, pyydän suostumusta esitellä sinut kuolleen lähisukulaisena, koska olet samasta maasta kuolleen kanssa, jotta tämä summa voidaan maksaa sinulle kuolleen sukulainen.

Tarvitsen täyttä yhteistyötänne tämän unelman toteuttamiseksi, koska pankin johto on valmis hyväksymään tämän maksun lähiomaisen sukulaisille. On erittäin tärkeää, että sovimme prosenttiosuudesta ennen kuin jatkat, koska haluaisin saada 50% rahasta ammatilliseen tukeen tässä tapauksessa, ja 50% on sinulle ja perheellesi heti, kun pankki siirtää rahat sinulle.

VOINKO LUOTTAA SINUUN?

Kiireellinen vastauksesi tähän kirjeeseen arvostetaan."

Vierailija
76/76 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juice Plus..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi