Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkeimmat huijausyritykset, joita olette kohdanneet?

Vierailija
24.04.2018 |

Sekä netti- että muut huijaukset käy. Minua on ainakin yritetty huijata Helsingin rautatieasemalla useaan otteeseen antamaan "rahaa junalippuun". Raha tietysti luvataan maksaa takaisin heti kuin pyytäjä pääsee kotiinsa Ouluun, jonne hän on kuulemma lompakkonsa unohtanut. Ei ole rahaa tippunut.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä on tietokanta juuri SINUN yhtiön toimialan huippuosaajista ja voimme välittää sinulle työpaikkailmoitukseesi sopivan ihmisen 500 euron korvausta vastaan".

Vierailija
2/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän näitä kaikkia "heti 50 000 euroa lainaa, ei vakuuksia"-firmoja huijareina, vaikka toiminta laillista onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisellä aksentilla puhuva henkilö tuli ovelle kauppaamaan jotain kummallisia pesuaineita, jotka kuulemma puhdistivat paljon paremmin kuin mikään kaupassa myytävä merkki. En ostanut.

Vierailija
4/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisat muunnelmat Nigerian keisarivainaan keskeistä joka haluaa rahansa ulos maasta....

Vierailija
5/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astraltv:ssä ihmisiä kusetetaan joka päivä soittamaan sikahintaisia puheluita ennustajille ja kaukoparantajille. Surullista on, että joku tosiaan soittelee noihin numeroihin.

Vierailija
6/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kerjäläinen, joka pyysi allekirjoitusta kotikutoisen näköiseen vetoomukseen koskien vammaisten lasten oikeutta omaan parkkipaikkaan. Vetoomus oli huonolla englannilla tehty kaiken lisäksi.

Vierailija
7/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kaikki puhelinmyyjät.

Vierailija
8/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietokone- ja kännykkäkauppojen myyjät jotka yrittää tehdä lisämyyntiä.

Vierailija
9/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmaan lähetetään joka heinäkuu tekaistuja laskuja. Usein kyseessä summat ovat pieniä, mutta ne muodostavat yhdessä suhteellisen ison summan. Olettavat varmaan, että joku kokematon kesätyöntekijä vahingossa maksaisi nämä huijauslaskut.

Vierailija
10/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän firmaan lähetetään joka heinäkuu tekaistuja laskuja. Usein kyseessä summat ovat pieniä, mutta ne muodostavat yhdessä suhteellisen ison summan. Olettavat varmaan, että joku kokematon kesätyöntekijä vahingossa maksaisi nämä huijauslaskut.

Kuka ne lähettää?

Vierailija
11/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ulkomaalainen mies tuli kadulla kauppaamaan mulle auton takakontista jotain "aitoja italialaisia takkeja". Hän oli olevinaan joku muotisuunnittelija joka on tullut Suomeen messuille ja halusi päästä takeista eroon ennen paluulentoa, koska ei halua maksaa niistä takeista ekstraa. Pyysi jotain 300e kuudesta takista, jotka on kaikki paljon paljon arvokkaampia ja että varmana saisin sen 300 takaisin kun myisin ne takit. No, eipä ole mulla 300e heittää tuiki tuntemattomalle takkeja vastaan, eikä mulla ole markkinoitakaan noille takeille, niin että kieltäydyin kohteliaasti ja jatkoin matkaani.

Vierailija
12/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steissillä tosiaan yksi ja sama tyyppi on pyytänyt jo vuosia rahaa lippuun. Ja vuosi vuodelta muuttuu kamankäyttäjän näköiseksi, vaikka melko nuori onkin.

Vierailija
13/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaninainen lupasi vuokrata asuntonsa mulle erittäin halpaan hintaan. Satuin tosin tuttavan kautta tietämään, että hän oli asunnoton, joten kieltämättä ihmettelin miten hänellä saattoi silti olla omistusasunto.

Vierailija
14/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinun ip-osoitteesi on valittu voittamaan..."

Vierailija
15/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steissillä tosiaan yksi ja sama tyyppi on pyytänyt jo vuosia rahaa lippuun. Ja vuosi vuodelta muuttuu kamankäyttäjän näköiseksi, vaikka melko nuori onkin.

Joskus kysyin "taasko Ouluun menossa?", kun se aloitti.

Vierailija
16/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nigerialainen leski:"Haluaisimme perustaa automyyntiliikeen Hämeenlinnaan teidän kanssanne"

Vierailija
17/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nigerialainen leski:"Haluaisimme perustaa automyyntiliikeen Hämeenlinnaan teidän kanssanne"

Paitsi että Chiluba sanoi itse ettei ollut jutussa mukana millään tavalla. Huijari jutussa oli nimenomaan Ritaluoma.

Vierailija
18/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän tulee montakymmentä päivittäin sähköpostiin ja jotkut tampiot niihin varmaan menee, kun niitä kerran kannattaa niin paljon lähetellä.

Vierailija
19/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vähänkäytetty viimeisin iphone tarjouksessa 150 euroa"

Vierailija
20/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OneCoin, ne surullisen kuuluisat ternimaitokapselit aikoinaan, nettidieetit, siinä kolme ensimmäistä mitä mieleen tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi