Lidlin Cien päivä / yövoide, tekeekö noilla mitään?
Miten nuo imeytyy, jääkö rasva lillumaan ihon pinnalle? Kosteuttako hyvin? Voiko Cien päivävoidetta käyttää meikin alle? Herkkäihoiset, oletteko saaneet ihottumaan tms? Kokemuksia kuulisin mielellään, joskus nuo voittivat jonkun testin, mutta siitä on aikaa ja varmaan koostumus- ja vamistaja ehtinyt muuttua monta kertaa tässä välissä :)
Kommentit (31)
Saisko linkin näistä 2023 vuodelta, kiitos. :)
Osta prismasta jotain halpaa tavlalista voidetta. Lidlin kemikaalit on täyttä paskaa. Poikkeuksena pesuaineet.
Lidl tuotteet = Takaisin kutsu lähes kaikista tuotteista, kohta on pyydetään takaisin jopa paistinpannut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole muuttuneet parissa vuodessa. Googlella löytyy heti tuloksia, mitä jos itsekin kokeilisit?
Käyttökokemuksia täältäkin varmasti löytyy. Onko verrattavissa johonkin muuhun tuotteeseen, monilla on kuitenkin kokemuksia eri merkeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole muuttuneet parissa vuodessa. Googlella löytyy heti tuloksia, mitä jos itsekin kokeilisit?
Jos ei ole omia kokemuksia, niin silloin kannattaa skipata tämä keskustelu. :)
Monet kehuvat, mutta minulla tuli näppyjä niistä. Minulla on herkkä/allerginen iho ja väliin on vaikea löytää sopivia tuotteita. Cien-tuotteet eivät sopineet.
No ei ne nyt mitään ihmeitä saa aikaiseksi jos sitä aloittaja odottaa. Ihan normaaleja tuotteita. Oma iho ei ole pahemmin suuttunut niistä mutta osa jää kalvoksi herkälle iholle eikä imeydy hyvin. Kokeilemalla varmaan tuokin asia selviää.
Ohis: cien shampoo hoitoaine suihkugeeli ovat tosi hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Osta prismasta jotain halpaa tavlalista voidetta. Lidlin kemikaalit on täyttä paskaa. Poikkeuksena pesuaineet.
Nimenomaan eivät ole. Saksassa on aina ollut maailman vihreimmät ihmiset, eivät osta mitään lisäainepaukkuja.
Ei tee. Mene lääkäriin ja pyydä kirjoittamaan Avitcid-resepti. Satsaa vaikka yksityislääkäriin. Sitten hyvä seerumi: hyaluroni tms ja kasvoöljy. Pärjäät näillä kolmella tuotteella.
Ostin Q10 päivävoiteen. Suojafolio ei irronnut kuin veitsenkärjellä irrotellen, se oli sulanut niin tiukasti kiinni. Ja itse voide ei imeydy kunnolla ihoon, tuoksuu epämiellyttävälle, tunkkainen vaikutelma. Sopii vain jalkojen rasvaukseen ja sukat yöksi.
-ap
Mulla alkaa silmät vuotaa siitä voiteesta. Vaikka kuinka välttelisin silmänympärysiholle laittoa niin jotenkin sitä silmiin aina päätyy. Varmaan meikin mukana sitten kulkeutuu. Muuten olisi hyvä voide. Toimii meikin alla ihan hyvin. Harvemmin on sellaisia voiteita itellä jotka ei toimisi meikin alla.
Vaikuttaa hyvin samalaiselle kuin se heidän kasvoille tarkoitettu aurinkosuoja, varmaan sama rasvapohja, on vaan 15 spf. Sekin jäi käyttämättä, tuoksui niin pahalle eikä imeytynyt.
-ap
Minua kokemusta päivävoideCien,sama kuin olisi lyönyt margariinia iholle.Ostakaa ennemmin Tummelia!
Pari ystävääni käyttävät Cienin tuotteita ja tykkäävät myös kasvovoiteista. Itse en ole muuten kovin kranttu, mutta ihoni ei kestä monia hajusteita. Harmi, että Lidlillä ei taida vieläkään olla mitään hajusteetonta voidetta. Vartalolle käytän kesäisin aina Lidlin SPF50 aurinkorasvaa, ne ovat oikein hyviä tuotteita.
Itse olen käyttänyt tuota q10 päivävoidetta ja kevyttä tavaraa eli imeytyy ihan ok. Jossain vaiheessa ne myi tätä samaa tavaraa kuin se 500 euron naamarasvapurkki eli joku myraziol tms. ihmettelin kun kukaan ei ostanut.
Lukisit enemän Ilta-Sanomaa,etkä roikkuisi tällä. Tietäisit asiasta enemmän , sekin kuinka hyviä n ovat tuotteilta .